Μαθητές Κομοτηνής προς Κεραμέως: «Δεν είμαστε πειραματόζωα!» | xronos.gr
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Μαθητές Κομοτηνής προς Κεραμέως: «Δεν είμαστε πειραματόζωα!»

22/12/20 - 14:20

Την επιστολή υπογράφουν τρεις μαθήτριες-εκπρόσωποι τεσσάρων Λυκείων

«Δεν είμαστε πειραματόζωα!» λένε σε επιστολή τους με αποδέκτρια την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως μαθήτριες της Ροδόπης. Ο λόγος για τρεις μαθήτριες, οι οποίες υπογράφουν σχετικό κείμενο ως εκπρόσωποι των σχολείων 1ο, 2ο, 3ο Γενικό Λύκειο Κομοτηνής και 2ο Επαγγελματικό Λύκειο Κομοτηνής.

«Με αφορμή την πανελλήνια κινητοποίηση των μαθητών κατά των νέων μέτρων αποφασίσαμε και εμείς με την σειρά μας να στηρίξουμε και να συμπαρασταθούμε στον αγώνα των συμμαθητών μας», αναφέρουν προλογικά και διαμηνύουν: «Οι μαθητές έχουμε φωνή καθαρή και αυθόρμητη και αυτήν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε! Ως εκπρόσωποι, λοιπόν, των λυκείων της πόλης μας θέλουμε να εκφράσουμε την δυσαρέσκεια μας αρχικά  σχετικά με την επιβολή των νέων αυτών μέτρων αλλά και με την διαχρονική αρνητική σας στάση απέναντι στην όποια προσπάθεια κινητοποίησης μας».

Όχι σε αλλαγές σε εν μέσω πανδημίας

Οι μαθήτριες-εκπρόσωποι των σχολείων λένε όχι σε αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα εν μέσω πανδημίας. Επιχειρηματολογούν ως εξής: «Εν μέσω πανδημίας, σε αυτούς τους χαλεπότατους καιρούς, είναι απαράδεκτο να συμβαίνει οποιαδήποτε αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα πόσο μάλλον όταν αυτή η αλλαγή συμβαίνει έξι μήνες πριν την διεξαγωγή των εξετάσεων. Αυτό έχει τραγικές επιπτώσεις τόσο στην ψυχολογία μας, η οποία είναι ήδη επιβαρυμένη, λόγω του άγχους των πανελληνίων, όσο και σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα εν γένει».

«Νιώθουμε αδικημένοι, ταλαιπωρημένοι, αγανακτισμένοι…», λένε με παράπονο και απευθυνόμενοι προς την κα Κεραμέως σημειώνουν τα εξής: «Δεν είμαστε πειραματόζωα! Έχουμε όνειρα και φιλοδοξίες για τις οποίες οφείλουμε να αγωνιζόμαστε διαρκώς παρά τα εμπόδια που τοποθετείτε επανειλημμένα προκειμένου να περιορίσετε τις δυνατότητες μας». «Ως πότε θα συμβαίνει αυτό κα Κεραμέως;», διερωρούνται.

Προβλήματα στην τηλεκπαίδευση

Στην επιστολή θίγονται επίσης και τα προβλήματα που υπάρχουν στην τηλεκπαίδευση. «Οι συνθήκες που επικράτησαν εξαιτίας της τηλεκπαίδευσης αφήνουν πολλούς συμμαθητές μας στο περιθώριο. Συνεχώς παρουσιάζονται στα ΜΜΕ παραδείγματα απάνθρωπων καταστάσεων και καλείτε τους ανθρώπους να αλλάξουν ενώ παραβλέπετε και δυσχεραίνετε τις συνθήκες που βιώνουμε καθημερινά», αναφέρουν. Μάλιστα, οι μαθήτριες-εκπρόσωποι των τεσσάρων σχολείων θυμίζουν και το πρόσφατο παράδειγμα εντολής διακοπής ρεύματος σε αγροτική οικογένεια σε χωριό της Ροδόπης, εν μέσω τηλεκπαίδευσης, κάνοντας λόγο για ένα «κοινωνικό θέμα που ‘καίει’».

Μετά τον συλλογισμό τους, οι μαθήτριες καταλήγουν στο εξής: «Εξάγεται λοιπόν το συμπέρασμα ότι η τηλεκπαίδευση που με τόση ευκολία μας επιβάλλατε δεν είναι όσο αποδοτική την παρουσιάζετε και σαφώς δεν αποτελεί εύχρηστο μέσο για όλους τους μαθητές».

«Να εξεταστούμε δίκαια»

Οι μαθήτριες μεταφέρουν εκ μέρους των συμμαθητών τους, που σε μερικούς μήνες από σήμερα θα κληθούν να διαγωνιστούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020, τα αιτήματά τους.

«Ακούμε καθημερινά ότι είμαστε τυχεροί και ότι βρισκόμαστε σε ευνοϊκότερη θέση από τους μαθητές της  περσινής  τρίτης λυκείου εξαιτίας του υποτιθέμενου άπλετου ελεύθερου χρόνου που πιστεύετε ότι διαθέτουμε. Δεν λαμβάνετε όμως υπόψιν σας ότι δεν υπάρχει αβεβαιότητα μόνο στον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων αλλά και στον όγκο της ύλης που οφείλει να διεκπεραιωθεί!

Το μόνο που ζητούμε είναι να εξεταστούμε δίκαια και με τον τρόπο που είχε πειστεί, μέχρι τούδε, χωρίς να προβείτε σε καμιά μεταβολή της εξέτασης. Θα ήταν ωφέλιμο οι ιθύνοντες του υπουργείου Παιδείας να σκεφτούν τους μικρούς ήρωες της καθημερινότητας, δηλαδή τη μαθητιώσα νεολαία, και να βάλουν τον εαυτό τους στη θέση μας!», αναφέρουν αναλυτικά.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr