Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Κομοτηνής οι καταναλωτές προτίμησαν να ξοδέψουν περισσότερα για την αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών κατά τη διάρκεια των προσφορών της Black Friday
Στη διάρκεια των εορτών τα καταστήματα θα λειτουργούν καθημερινά πρωί και απόγευμα καθώς και τις τρεις τελευταίες Κυριακές του έτους, δηλαδή 17, 24 και 31 Δεκεμβρίου
Είχε μεν κίνηση η πόλη, αλλά θα μπορούσε να πάει και καλύτερα η Black Friday για τον εμπορικό κόσμο της Κομοτηνής, αφού παρά τις καλές προϋποθέσεις και τη μεγάλη επισκεψιμότητα στην πόλη, οι καταστηματάρχες δεν έκαναν τους αναμενόμενους τζίρους στα ταμεία τους.
Αυτό παραδέχθηκε η Ειρήνη Καλαϊτζάκη υπεύθυνη επικοινωνίας του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και τον Δήμο Μπακιρτζάκη.
Ειρ. Καλαϊτζάκη: «Δεν επικεντρώνεται το ενδιαφέρον σε μία και μόνο μέρα»
Δεν είχε ενδιαφέρον από άποψη αγοραστικής κίνησης η επισκεψιμότητα, αλλά «φαντάζομαι πως η εστίαση πήγε καλύτερα» παραδέχθηκε η κα Καλαϊτζάκη.
Σύμφωνα με την πρώτη έρευνα αποτίμησης που έκανε ο Εμπορικός Σύλλογος «οφείλω να πω ότι δεν πήγε τόσο καλά όσο περιμέναμε, ήταν σχετικά υποτονικά.
Από ό,τι είδαμε στην έρευνα που κάναμε τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, ηλεκτρικών και τεχνολογίας ήταν αυτά που έκλεψαν την παράσταση και την Κυριακή, οπότε κάποια καταστήματα ήταν ανοιχτά, ήταν πάλι υποτονική η κίνηση».
Οι καταναλωτές προτίμησαν να ξοδέψουν περισσότερα για την αγορά ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών κατά τη διάρκεια των προσφορών της Black Friday στην Κομοτηνή.
Ίδια εικόνα καταγράφεται και στην υπόλοιπη Ελλάδα καθώς στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών βρέθηκαν για άλλη μία χρονιά τα ηλεκτρονικά προϊόντα, οι ηλεκτρικές συσκευές αλλά και τα καλλυντικά, τα έπιπλα, τα είδη σπιτιού καθώς και τα επώνυμα προϊόντα ένδυσης-υπόδησης.
«Μας βομβάρδισαν με τις διαφημίσεις για τη Black Friday και δεν ήταν μία εβδομάδα, οπότε δεν επικεντρώνεται το ενδιαφέρον σε μία και μόνο μέρα.
Ο τζίρος μοιράζεται, δηλαδή τα χρήματα που θα διέθεταν οι καταναλωτές για αγορές δεν περιμέναμε εκείνη την ημέρα να τα δώσουν όλα. Θα τα δώσουν σταδιακά και φυσικά όχι μόνο στα φυσικά καταστήματα, αλλά και στις αγορές μέσω του διαδικτύου», ανέφερε η κα Καλαϊτζάκη.
Γιατί ήταν μικρές οι εκπτώσεις
Όσον αφορά στα ποσοστά των εκπτώσεων που έκαναν τα καταστήματα, «δεν ήταν τεράστιες οι εκπτώσεις» παραδέχθηκε η υπεύθυνη επικοινωνίας του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής και εξήγησε πως σε αντίθεση με την αμερικανική αγορά, από όπου προέρχεται η Black Friday, οι γιορτές στην Ελλάδα δεν προηγούνται, αλλά έπονται.
«Εμείς έχουμε μπροστά μας τις γιορτές, τώρα γεμίζουμε τα καταστήματά μας. Επίσης, παλαιότερα είχαμε το δεκαήμερο των προσφορών στις αρχές Νοέμβρη το οποίο καταργήθηκε και όλα αυτά συνετέλεσαν ώστε να μεταφερθεί τέλος του μήνα, αλλά με μαγαζιά που έχουν καινούρια εμπορεύματα και σε αυτό οφείλεται το γεγονός ότι δεν υπάρχουν τεράστιες εκπτώσεις.
Εκπτώσεις υπάρχουν σχεδόν πάντα, αλλά δεν θα δούμε σε καινούρια εμπορεύματα ποσοστά 50%» ανέλυσε.
Από 15/12 το εορταστικό ωράριο στην αγορά
Πάντως μετά τη Black Friday, η αγορά προετοιμάζεται για την περίοδο των Χριστουγέννων με την έναρξη του εορταστικού ωραρίου από τις 15 Δεκεμβρίου. Τα καταστήματα θα λειτουργούν καθημερινά πρωί και απόγευμα καθώς και τις τρεις τελευταίες Κυριακές του έτους, δηλαδή 17, 24 και 31.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News