Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Μίλησε στη Βουλή και έθιξε την κατάσταση με την σιδηροδρομική εγκατάλειψη που επικρατεί στη περιοχή μας
Ο βουλευτής Ροδόπης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Δημήτρης Χαρίτου στην ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής στη συζήτηση νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ και για τις δημόσιες υπεραστικές και αστικές μεταφορές επιβατών τόνισε: «Με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για τις υπεραστικές και αστικές οδικές μεταφορές, αλλά και τις διατάξεις για την αναδιοργάνωση ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, τα λαϊκά στρώματα που κυρίως τα χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους ούτε πρόκειται να αισθανθούν καμία ελάφρυνση, ούτε βέβαια θα ανακουφιστούν από την ταλαιπωρία που υφίστανται από το σιδηροδρομικό δίκτυο στη Βόρειο Ελλάδα και ιδιαίτερα στη Θράκη το οποίο απαξιώνεται με συστηματικό τρόπο».
Στη συνέχεια κατηγόρησε την κυβέρνηση πως «έχετε οδηγήσει σε πλήρη σιδηροδρομική απομόνωση τη Θράκη, σε σιδηροδρομική εγκατάλειψη την περιοχή. Με πρόσχημα τη συντήρηση δήθεν των γραμμών εδώ και τρία χρόνια διακόψατε τα δρομολόγια πλην ενός ημερησίως στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο. Όταν μέχρι το 2008 υπήρχαν ημερησίως οκτώ δρομολόγια χρονικής διάρκειας 4 ωρών και 45 λεπτών, ο μισός χρόνος από αυτόν που απαιτείται σήμερα».
Δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά και στο γεγονός ότι «δε σφυρίζει το τρένο σε Ξάνθη και Κομοτηνή και δεν υπάρχει προσωπικό στους σταθμούς που έχουν απομείνει. Οι επιβάτες μεταφέρονται με λεωφορεία από Δράμα σε Αλεξανδρούπολη ή mini bus από Ξάνθη και Κομοτηνή προς Αλεξανδρούπολη με ελάχιστους επιβάτες, σε ορισμένες περιπτώσεις άδεια, αφού πληρώνει ο ΟΣΕ, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, τις εταιρείες μεταφοράς».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News