Μ. Περδίκης: Αναγκαίες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, παλιά ήταν πολυτέλεια | xronos.gr
ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

Μ. Περδίκης: Αναγκαίες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, παλιά ήταν πολυτέλεια

08/04/23 - 8:00
Μ. Περδίκης: Αναγκαίες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, παλιά ήταν πολυτέλεια

Ο covid έφερε αναγκαστικά αύξηση σε ηλεκτρονικό εμπόριο κι όχι μόνο

Το Επαγγελματικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ροδόπης πραγματοποίησε την εκδήλωση με τίτλο: Support for cooperation and development (SCD) / Υποστήριξη για συνεργασία και ανάπτυξη, το πρωί της Παρασκευής 7 Απριλίου στην αίθουσα εκδηλώσεων.

Ομιλητής ήταν ο Μανώλης Περδίκης, Performance Marketing Director Mindrop Digital Agency, που ανέλυσε ζητήματα διαδικτυακής προώθησης και προβολής προϊόντων-υπηρεσιών.

Στο περιθώριο της ομιλίας του, ο κος Περδίκης εξήγησε ότι αυτές οι υπηρεσίες προσφέρονται σε μία ευρεία γκάμα επιχειρηματιών, λιανεμπόρων, πολιτικών κλπ, ανάλογα με τους στόχους, τα θέλω και τον προϋπολογισμό του καθενός. Ενώ παλιότερα οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες θεωρούνταν πολυτέλεια, πλέον αποτελούν αναγκαιότητα, όπως υπογράμμισε. Σε αυτό συνετέλεσε αφενός η πανδημία του κορωνοϊού, που «μας ταρακούνησε» όπως χαρακτηριστικά διαπίστωσε, φέρνοντας αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, κι αφετέρου το γεγονός ότι η νέα γενιά θεωρεί πλέον δεδομένες κι επιζητά τις ηλεκτρονικές παροχές.

Έτσι λοιπόν, πολύ απλά, ένα τοπικό κατάστημα λιανεμπορίου, εάν θέλει να επιβιώσει στα νέα δεδομένα, πρέπει να έχει eshop, ή αντίστοιχα ένας πολιτικός, εάν θέλει να επικοινωνήσει πιο άμεσα τα μηνύματά του, καλείται να «τρέχει» όχι μόνο… πόρτα-πόρτα αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, ο Μανώλης Περδίκης κάλεσε όσους αξιοποιούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα ένα eshop, να τις αντιμετωπίζουν ως κάτι ξεχωριστό, δηλαδή ένα «κατάστημα» με τα δικά του έσοδα, έξοδα και κόστη συντήρησης.

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr