Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Η προώθηση της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» από τα ψηφιακά κανάλια της ΠΑΜΘ, με έμφαση στην τουριστική εμπειρία και στην εστίαση
Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ έχει δρομολογήσει τη διεξαγωγή μίας ψηφιακής καμπάνιας προβολής στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Με «πεδίο δράσης» τα βασικά ψηφιακά κανάλια και τις πλατφόρμες της Περιφέρειας, όπως είναι το Facebook, το Instagram και το tiktok έχει δομηθεί και είναι σε εξέλιξη μία δυναμική digital εκστρατεία που αξιοποιεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία-κλειδιά, όπως το πλούσιο περιεχόμενο, το χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, τα ευφάνταστα Instagram reels καθώς και τα videos που αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.
Ταξιδιωτικές εμπειρίες & θεματική εστίαση
Ειδικότερα, δύο είναι οι κυριότερες θεματικές ενότητες του ψηφιακού περιεχομένου που προβάλλεται στα digital κανάλια της ΠΑΜΘ. Η πρώτη είναι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μοναδικούς προορισμούς, έτσι όπως καταγράφονται μέσω ποικίλων και διαφορετικών σε διάρκεια Reels και Instagram Stories που προωθούν τα καλύτερα τοπικά αξιοθέατα. Το δεύτερο σημείο θεματικής εστίασης της καμπάνιας είναι η παρουσίαση και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μέσα από σύντομα βίντεο και φωτογραφίες.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η μέχρι τώρα ανταπόκριση των χρηστών των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης είναι εξαιρετικά θετική ενώ τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης της καμπάνιας«Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» επιβεβαιώνουν πως η επικοινωνιακή αυτή στρατηγική της ΠΑΜΘ αποτελεί μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και γνωστοποίησης του κάλλους και της πολυπολιτισμικότητας της ευρύτερης περιοχής στο ευρύ κοινό.
Παράλληλα, «η εν λόγω ψηφιακή καμπάνια καταφέρνει να υπηρετήσει πιστά τον στόχο του προωθητικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, ο οποίος είναι η διαμόρφωση μίας θετικής και θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ σε αγορές του εξωτερικού καθώς και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο» καταλήγει η ανακοίνωση.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News