Ομάδα μαθηματικών «Ορόσημο»: Ο ρόλος του φροντιστηρίου δικαιώνεται στην πράξη | xronos.gr
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΟΡΟΣΗΜΟ»

Ομάδα μαθηματικών «Ορόσημο»: Ο ρόλος του φροντιστηρίου δικαιώνεται στην πράξη

06/06/22 - 13:34
lipordezi_martha_kiki_soyltanidoy_filippos_arampatzis1.jpg

Ανάλυση θεμάτων από τέσσερις μαθηματικούς

Τα σημερινά θέματα στο μάθημα των Μαθηματικών για τους υποψηφίους από τις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών και Οικονομίας – Πληροφορικής σχολιάζει η ομάδα μαθηματικών του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «2001-Ορόσημο», δηλαδή οι εξής καθηγητές (κατά αλφαβητική σειρά): Αραμπατζής Φίλιππος, Λιπορδέζη Μάρθα, Σουλτανίδου Κική και ο ιδρυτής Λιπορδέζης Σάκης.

Η ανάλυση: «Αρχίζουμε από τα θετικά σχόλια. Πολύ καλή η θεωρία έως άριστη. Το 2ο θέμα ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από το Υπουργείο για την κατασκευή των θεμάτων.

Φτάνουμε στο θέμα 3ο όπου όπως πάντα αρχίζει η ανηφόρα των δυσκολιών ειδικά και κλασικά στα Γ3, Γ4 ερωτήματα. Λέμε ειδικά και κλασικά γιατί τα δύο πρώτα είναι φυσιολογικά και έτσι ο διαβασμένος υποψήφιος φθάνει στο 13 χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Κλασικά όταν λέμε εννοούμε ότι συνήθως έτσι γίνεται και το γνωρίζουνε όλοι οι μαθητές από διαρκή ενημέρωσή μας πριν τις εξετάσεις.

Κι ερχόμαστε στο 4ο θέμα που είναι πλέον για καλά διαβασμένους μαθητές με έξυπνες σκέψεις και κάποιες παγίδες για να καταλήξουμε στο ότι τα θέματα ήταν αφ’ ενός διαβαθμισμένης δυσκολίας έτσι ώστε όσο διάβασε ο υποψήφιος τόσο να γράψει και αφ’ ετέρου όση ευφυΐα και κριτική ικανότητα διέθετε τόσο να ξεπεράσει αυτά τα 3 – 4  σημεία που εμφάνισαν την ιδιαίτερη δυσκολία.

Καταλήγοντας, θα θέλαμε να αναφερθούμε στο γεγονός, ότι το σχολικό βιβλίο είναι αρκετά ελλειμματικό σε ασκησεολογία συναρτήσεων πολλαπλού τύπου, εν τούτοις τις είδαμε στα θέματα.

Ο ρόλος του φροντιστηρίου πάντοτε δικαιώνεται στην πράξη».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr