Τα «Θρακικά Μετέωρα» της Ανατολικής Ροδόπης

Θα βαθμολογούν ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες με τις οποίες συναλλάσσονται είτε διά ζώσης είτε μέσω gov.gr - Στόχος να εκλείψουν φαινόμενα που μέχρι πρότινος είχαν ως αποτέλεσμα το 98% των υπαλλήλων να αξιολογείται ως άριστο ή πολύ επαρκές
Γκάζι για τηναξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες πατά η κυβέρνηση, με την πλατφόρμα που έχουν ετοιμάσει τα υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης να είναι έτοιμη προς παρουσίαση προς το τέλος Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη προ εβδομάδων στο υπουργείο Εσωτερικών είχε προαναγγελθεί ότι θα δρομολογηθεί άμεσα η δυνατότητα οι πολίτες να αξιολογούν τις δημόσιες υπηρεσίες και πλέον φαίνεται ότι αυτό θα γίνει τόσο για τις υπηρεσίες με τις οποίες οι πολίτες έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο όσο και για τις υπηρεσίες με τις οποίες δεν υπάρχει άμεση επαφή.
Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν στο «ΘΕΜΑ» ότι έπειτα από σημαντικές παρεμβάσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί, όπως οι εφαρμογές του gov.gr για την ψηφιοποίηση του κράτους, η εφαρμογή του Wallet, οι ψηφιακές εφαρμογές για τον έλεγχο της φοροδιαφυγής και το «112», σειρά έχει η αξιολόγηση με τη συνδρομή των πολιτών. Στόχος, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, είναι η αξιολόγηση να συμβάλει περισσότερο στη λογοδοσία και την καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στους πολίτες και το κράτος.
Η φόρμουλα
Σύμφωνα με κυβερνητικούς αξιωματούχους που έχουν γνώση του σχεδιασμού, στο νέο σύστημα αξιολόγησης θα συμμετάσχουν περίπου 4 εκατομμύρια πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Με βάση το νέο σύστημα, οι δημόσιοι φορείς θα διαχωρίζονται σε αυτούς που προσφέρουν υπηρεσίες πρόσωπο με πρόσωπο, όπως τα ΚΕΠ, και σε αυτούς που λειτουργούν χωρίς την άμεση επαφή, όπως οι υπηρεσίες καθαριότητας των δήμων.
Για τις αποκαλούμενες «μετωπικές» υπηρεσίες, που απαιτούν επαφή πρόσωπο με πρόσωπο, ο χρήστης της εκάστοτε υπηρεσίας θα λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο έναν ειδικό σύνδεσμο, ο οποίος θα οδηγεί σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Απαντώντας στις ερωτήσεις θα έχει τη δυνατότητα να βαθμολογεί την υπηρεσία αλλά και να αξιολογεί τη διαδικασία εξυπηρέτησης με βάση την εμπειρία του.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News