Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Στο πλαίσιο της καμπάνιας της με τίτλο «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»
Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μα-κεδονίας & Θράκης σε χώρες του εξωτερικού διοργανώθηκε στις 21 Μαρτίου, στο Hotel Scandic Falkoner στην Κοπεγχάγη Δανίας το Greek Tourism Workshop, με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης ως τιμώμενη περιφέρεια. Η εκδήλω-ση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργεί-ου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και της Ελληνικής πρεσβείας στην Κοπεγχάγη. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, διεξήχθησαν αρκετές συναντήσεις με σκοπό την προώθηση της Περιφέρειας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου. Σε αυτές τις σημαντικές τετ-α-τετ επα-φές συμμετείχαν εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου, κορυφαία εγχώρια ταξιδιω-τικά γραφεία και μέσα ενημέρωσης από τη δανέζικη πρωτεύουσα.
Στο Greek Tourism Workshop, ο Γιώργος Παναγόπουλος και η Πάττυ Κωνσταντινίδου παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους τα γοητευτικά αλλά και τα ιδιαίτερα χαρα-κτηριστικά της Περιφέρειας, ενώ από την Πρεσβεία της Ελλάδος στην Κοπεγχάγη το παρόν στην εκδήλωση έδωσε ο Τάκης Παπαφιλιπόπουλος, ο οποίος απηύθυνε και σχετικό χαιρετισμό. Η Πάττυ Κωνσταντινίδου ανέλαβε την επίσημη παρουσίαση της ΠΑΜΘ, ενώ κατά τη διάρκεια των τετ-α-τετ συναντήσεων επισημάνθηκε ότι η Δανία αποτελεί μία αγορά που σημειώνει κάθε χρόνο αυξητική τάση όσον αφορά τις του-ριστικές ροές προς την Ελλάδα (το 2023 επισκέφτηκαν τη χώρα 430.000 άτομα). Πα-ράλληλα, στο πλαίσιο των συνομιλιών αναφέρθηκε ότι οι Δανοί αναζητούν συνέχεια νέους προορισμούς και είναι ταξιδιώτες εμπειρίας με εναλλακτικό προφίλ.
Οι εν λόγω συναντήσεις αποτελούν στρατηγικό μέρος του προγράμματος τουριστι-κής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με γνώμονα τη διαφημιστική καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Βασικό ζητούμενο είναι η ανά-δειξη των πλεονεκτημάτων της περιοχής και η ενσωμάτωσή της στα προγράμματα των τουριστικών επαγγελματιών και των ταξιδιωτών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News