Σοβαρά κίνητρα εγκατάστασης νέων κι επέκτασης υγιών επιχειρήσεων χρειάζεται η Ροδόπη

Στην δημόσια εκπαίδευση
Επιστολή με αίτημα την θεσμοθέτηση υπηρεσίας ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στην δημόσια εκπαίδευση προσυπογράφουν 283 Κοινωνικοί Λειτουργοί ΠΕ30 - ΕΕΠ, ενώ η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίζεται από επιπλέον 163 άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενα μέρη στην εκπαιδευτική διαδικασία (ψυχολόγοι, ΠΕ23 - ΕΕΠ, ειδικότητες ΕΕΠ - ΕΒΠ, εκπαιδευτικοί, γονείς, κοινωνικοί λειτουργοί και άλλοι επαγγελματίες που σχετίζονται έμμεσα με την εκπαίδευση).
Συνολικά υπέρ της παρούσας επιστολής συντάσσονται 446 φυσικά πρόσωπα από όλη την ελληνική επικράτεια, πολλά εκ των οποίων από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.
Μεταξύ πολλών, στην επιστολή αναφέρονται τα εξής: «Με την παρούσα επιστολή σας γνωστοποιούμε την ανησυχία μας αναφορικά με το μέλλον της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στη δημόσια εκπαίδευση και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής. Έχοντας εργαστεί ως κοινωνικοί λειτουργοί σε σταθερές δομές της εκπαίδευσης αλλά και σε προγράμματα ΕΣΠΑ, έχουμε διαπιστώσει (και αποτελεί ευθύνη μας να επισημαίνουμε κάθε φορά), το σοβαρό έλλειμμα που εντοπίζουμε. Δηλαδή την απουσία ενός σταθερού, οργανωμένου πλαισίου ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στα σχολεία στο οποίο να εργάζονται διεπιστημονικά και από κοινού κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι σε άμεση συνάρτηση με τους εκπαιδευτικούς και τις λοιπές ειδικότητες ΕΕΠ- ΕΒΠ.
(…)
Το διαρκές αίτημα των κοινωνικών λειτουργών για από κοινού εργασία με τους ψυχολόγους σε όλα τα πλαίσια - προγράμματα στα οποία παρέχεται ψυχοκοινωνική στήριξη στη δημόσια εκπαίδευση, δεν αποτελεί μια απόπειρα διασφάλισης επιπλέον πιστώσεων για την ειδικότητα μας. Αποτελεί μια συγκροτημένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη προσπάθεια να καταστεί σαφές προς πάσα κατεύθυνση ότι η πρόληψη και η αντιμετώπιση των ψυχοικοινωνικών προβλημάτων στο σχολικό χώρο είναι εφικτή μόνο μέσα από μια ολιστική, ποιοτική, διεπιστημονική συνεργασία, που λαμβάνει υπόψη πληθώρα κοινωνικών, ψυχολογικών και εκπαιδευτικών παραμέτρων και διαμείβεται εντός ενός σταθερού πλαισίου, προσβάσιμου και διαθέσιμου σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στην εκπαιδευτική διαδικασία».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News