Είναι το δημογραφικό, ηλίθιε!

Η περίπτωση του συμπολίτη μας Κώστα Στεργιάδη για την αλλαγή ονόματος σε λογαριασμό ρεύματος ακινήτου στην Κομοτηνή
Εντείνονται τα παράπονα για την εξυπηρέτηση στη ΔΕΗ στο υποκατάστημα Κομοτηνής από καταναλωτές που για να διεκπεραιώσουν μία δουλειά, πρέπει απαραίτητα να ταλαιπωρηθούν. Παράπονα που καταγράψαμε καθόλη τη διάρκειας της χρονιάς και δεν σταματούν, αλλά πληθαίνουν τους καλοκαιρινούς μήνες που διανύουμε οπότε το προσωπικό της επιχείρησης βαίνει μειούμενο λόγω των αδειών.
Η περίπτωση του συμπολίτη μας Κώστα Στεργιάδη που θέλησε να προχωρήσει σε αλλαγή ονόματος σε λογαριασμό ρεύματος για ακίνητο στην Κομοτηνή είναι χαρακτηριστική. "Η δουλειά μου έγινε, αλλά με πολύ μεγάλη ταλαιπωρία", είναι το χαρακτηριστικό πρώτο σχόλιο του κου Στεργιάδη στον "Χ" όταν αισίως έχει ολοκληρώσει την αλλαγή ονόματος σε λογαριασμό ρεύματος, αφού προηγουμένως έχει επισκεφτεί το υποκατάστημα της ΔΕΗ στην Κομοτηνή τέσσερις φορές. "Υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην είσοδο του χώρου εξυπηρέτησης", διηγείται ο συμπολίτης μας που έκανε μεγάλη υπομονή για να τελειώσει τη δουλειά του, όπως κάνουν εκατοντάδες συμπολίτες μας καθημερινά.
Οι υπάλληλοι δεν επαρκούν για την εξυπηρέτηση του όγκου των πελατών, όπως διαπίστωσε ο κος Στεργιάδης, διαπίστωση που έχουμε κάνει πολλάκις κι εμείς επισκεπτόμενοι το υποκατάστημα. Θυμίζουμε τις μεγάλες ουρές και την πολύωρη αναμονή που καταγράφαμε μόλις τον περασμένο Μάρτιο, όπως και τα παράπονα του κόσμου, με αποδέκτη όχι τόσο τους εργαζομένους αλλά την ΔΕΗ που δεν έχει βάλει επιπλέον εργαζόμενους σε πόστα εξυπηρέτησης. Μέσα στο πλήθος είχαμε καταγράψει εντάσεις, αλλά και την επέμβαση της αστυνομίας όταν τα πράγματα εκτραχύνονται. Είδαμε συμπολίτες μας που αντικρίζοντας την ουρά, δυσανασχετούσαν και χωρίς δεύτερη σκέψη αποχωρούσαν, επιφυλασσόμενοι ότι θα επιστρέψουν μετά από ημέρες, όταν οι ουρές θα είναι ...ανθρώπινες.
Τρεις ώρες χρειάστηκε να περιμένει την πρώτη φορά που επισκέφτηκε το υποκατάστημα της ΔΕΗ ο κος Στεργιάδης και τότε δεν κατάφερε να τελειώσει τη δουλειά. Επέστρεψε για δεύτερη φορά με τα επιπλέον έγγραφα που του ζητήθηκαν. Η αναμονή και τότε αναπόφευκτη. Την τρίτη φορά που πήγε στο υποκατάστημα για να γίνει η αλλαγή του ονόματος, μόλις αντίκρισε την ουρά πελατών, αποχώρησε αμέσως αφού έπρεπε να επιστρέψει στη δουλειά του. Αξιοποιώντας τελικά ένα ρεπό από την εργασία του και περιμένοντας δύο ώρες κατάφερε χθες να ολοκληρώσει τη διαδικασία. "Πήγα από τις 7 το πρωί σήμερα (Πέμπτη 19 Ιουλίου) και εξυπηρετήθηκα στις 9 το πρωί, ήταν ένας υπάλληλος και μετά από μία ώρα ήρθε και δεύτερος υπάλληλος για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος. Όταν έφυγα εγώ από το υποκατάστημα είχε από έξω είκοσι άτομα. Ο κόσμος ήταν αγανακτισμένος". Στα παράπονα των πολιτών οι υπάλληλοι τους ενημέρωναν ότι ο διευθυντής είναι στην Ξάνθη, παραπέμποντάς τους εκεί.
Οι πολίτες διατυπώνουν τις ενστάσεις τους σχετικά και με τον τρόπο που γίνεται η διανομή των χαρτιών με αριθμούς αναμονής. Αυτά δίνονται εντός της αίθουσας εξυπηρέτησης και όχι στον χώρο αναμονής, με συνέπεια οι πολίτες να μην έχουν γνώση του χρόνου αναμονής. Αν τους δινόταν το χαρτί εγκαίρως, μας λένε, θα αποχωρήσουν από τη ΔΕΗ για να κάνουν άλλες εργασίες και θα επέστρεφαν σε αυτήν όταν θα έφτανε ο χρόνος εξυπηρέτησής τους, όπως συμβαίνει για παράδειγμα σε τράπεζες ή ταχυδρομείο.
Για τους πελάτες αυτούς που πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι την τσέπη για να ανταποκριθούν στους λογαριασμούς ρεύματος, θα έπρεπε τουλάχιστον να διασφαλίζεται η σωστή και χωρίς αναμονή και ταλαιπωρία παροχή υπηρεσιών. Τα παράπονά τους καταγράφονται για μία ακόμη φορά, με την ελπίδα να εισακουστούν.



Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News