Ο Δ. Κομοτηνής βοηθάει τους δημότες με το πρόγραμμα «Ευάλωτα Νοικοκυριά» | xronos.gr
ΓΙΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ

Ο Δ. Κομοτηνής βοηθάει τους δημότες με το πρόγραμμα «Ευάλωτα Νοικοκυριά»

24/02/22 - 9:00
324325476-55.jpg

Όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες παρατηρεί ο αντιδήμαρχος Γ. Μουρτίδης

Ο Δήμος Κομοτηνής προσπαθεί με το πρόγραμμα «Ευάλωτα Νοικοκυριά» να βοηθήσει τους οικονομικά αδύναμους που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και δυστυχώς όλο και πληθαίνουν οι συγκεκριμένες περιπτώσεις. Οι τιμές του ρεύματος που έχουν πάει στα ύψη δυστυχώς κάνουν ακόμα πιο δύσκολο για συμπολίτες μας να ανταποκριθούν στην πληρωμή των λογαριασμών. Σε συνδυασμό και με την υγειονομική κρίση που έχει προκαλέσει διάφορα προβλήματα στα εισοδήματα γίνεται κατανοητό ότι η στήριξη στα ευάλωτα νοικοκυριά γίνεται ακόμα πιο αναγκαία. 


Ποιοι μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα
Για το ποιος μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ευάλωτα Νοικοκυριά» πληροφόρησε μέσα από τη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87.5fm ο αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κομοτηνής Γιάννης Μουρτίδης. Έτσι όπως είπε στο πρόγραμμα εντάσσεται κάποιος «που είναι χρεωμένος μέχρι 31/12 του προηγούμενου έτους και έχει κοπεί το ρεύμα του μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου του 2022. Αυτό το πρόβλημα υπήρχε, υπάρχει και δυσοίωνα θα υπάρξει μια τάση αύξησης».

Όπως ενημέρωσε υπάρχει και το εισοδηματικό κριτήριο στο πρόγραμμα και για να ενταχθεί κάποιος, όπως και ότι «θα πρέπει να κάνει εκ νέου αίτηση και να κάνει την καινούργια ρύθμιση». Όλα καλά ως εδώ αλλά τα πράγματα γίνονται “σκούρα”, «όταν του ζητάει να καταβάλλει το 20 ή το 30% του ποσού που χρωστά και τότε φυσικά υπάρχει πρόβλημα».

Σε αυτό το σημείο παρεμβαίνει η δημοτική αρχή που προσπαθεί με κάποιες κινήσεις να λύσει τα προβλήματα. Μάλιστα αποκάλυψε ότι τη Δευτέρα 21/02 σε μια γυναίκα -δημότισσα Κομοτηνής- πήγε η ΔΕΔΔΗΕ, ώστε να της κόψει το ρεύμα και «τελικά δώσαμε μια προσωρινή λύση και περιμένουμε να διευθετηθεί το πρόβλημα της γυναίκας ολοκληρωτικά. Τουλάχιστον να μην πληρωθεί το ποσό του 20%».

Στην ουσία της διαδικασίας αρχικά καταγράφετε το αίτημα με τον αρμόδιο υπάλληλο της Πρόνοιας και στη συνέχεια η Πρόνοια έρχεται σε επικοινωνία με τους υπαλλήλους της ΔΕΗ, τους ενημερώνει για το τι προβλήματα υπάρχουν και από εκεί και πέρα οι δύο φορείς δρομολογούν το τι είναι εφικτό να γίνει. Οι δημότες μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 25310 82104 και στον πενταψήφιο αριθμό 15902. Η υπηρεσία βρίσκεται στην συμβολή των οδών Φιλικής Εταιρείας και Φιλίππου στον τρίτο όροφο.


Αύξηση στους δικαιούχους του ΤΕΒΑ
Σε άλλο σημείο του λόγου του ο κος Μουρτίδης μίλησε και για τις διανομές των προϊόντων ΤΕΒΑ, μια εκ των οποίων ολοκληρώθηκε πριν από λίγες μέρες στο Πολυλειτουργικό Κέντρο του Δήμου Κομοτηνής. 

Δυστυχώς όπως παρατήρησε και ο Γιάννης Μουρτίδης «αυτό που καταγράφεται μέσα από το Κέντρο Κοινοτήτων -που είναι η αρμόδια δομή για τα δικαιολογητικά τα οποία δέχεται για το πρόγραμμα- καταγράφουμε κάθε φορά μια αύξηση. Βλέπουμε κατά καιρούς μια τάση αύξησης των δικαιούχων και έτσι είμαι πάρα πολύ απαισιόδοξος» κατέληξε.
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr