Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Με στόχο την παρουσίαση της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου
Μια ακόμη σημαντική δράση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης διοργανώθηκε τη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου στο εστιατόριο Τorfredsplatsen 3 στη Στοκχόλμη της Σουηδίας, με στόχο την παρουσίαση της Περιφέρειας ως ιδανικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου.
Διακεκριμένοι δημοσιογράφοι, διάσημοι Σουηδοί bloggers, αντιπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών γραφείων και τουριστικών φορέων, καθώς και ο αντιδήμαρχος Σόλνας Γιώργος Κοντορίνης έζησαν μια μοναδική εμπειρία περιήγησης στην περιοχή, προκειμένου να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, στα πλαίσια της τουριστικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν μέλη της τουριστικής προβολής της ΠΑΜΘ, μεταξύ των οποίων ο Γιώργος Γεώργιος και ο Γιώργος Σγούρος. Τον χαιρετισμό της εκδήλωσης πραγματοποίησε η Σούζαν Νόρντλινγκ πρόεδρος επιτροπής διεθνών σχέσεων του Δήμου Σόλνας, ενώ το χαιρετισμό της περιφέρειας πραγματοποίησε ο κος Παναγόπουλος. Η επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας διεξήχθη από την Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προώθησης της περιοχής. Στο πλαίσιο της παρουσίασης, υπογραμμίστηκαν οι κυριότεροι φυσικοί, ιστορικοί και πολιτιστικοί θησαυροί της μοναδικής αυτής γωνιάς της Ελλάδας, καθώς και τα στοιχεία που καθιστούν τον συγκεκριμένο προορισμό απόλυτα ξεχωριστό.
Σταθερά επιλέγουν Ελλάδα οι Σουηδοί
Κατά τη διάρκεια αυτής της μοναδικής «περιπλάνησης», επισημάνθηκε πως οι Σουηδοί είναι ένας από τους πλέον εξωστρεφείς, ταξιδεμένους και φιλόξενους λαούς καθώς και το ότι η Ελλάδα κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των δέκα κορυφαίων προορισμών για διακοπές στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία.
Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε, σύμφωνα με την Globa Data, το 2022 οι τουρίστες από την Σουηδία πραγματοποίησαν 10,9 εκατ. διεθνή ταξίδια, μία αύξηση 143% σε σύγκριση με το 2021, ενώ δημοφιλέστεροι προορισμοί για το εν λόγω έτος ήταν η Ισπανία, η Δανία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ελλάδα. Επίσης, σύμφωνα με την ανάλυση των μοτίβων ταξιδιωτικής συμπεριφοράς που δημοσιεύτηκε από το Visit Sweden τον Ιανουάριο του 2023, υπογραμμίστηκε πως επιβεβαιώνεται το αυξημένο ενδιαφέρον των Σουηδών για τα ταξίδια. Ειδικότερα, το ποσοστό που προγραμματίζει διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους έξι μήνες έχει αυξηθεί κατά 8 μονάδες (57%) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022.
«Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα»
Η εν λόγω δράση προβολής της ΠΑΜΘ στην Στοκχόλμη αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού που έχει ως βάση την καμπάνια «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα». Βασικός στόχος είναι η ανάδειξη μιας ιδιαίτερα θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ στην Σουηδική αγορά, προκείμενου να ενταχθεί η Περιφέρεια στις πρώτες επιλογές των επαγγελματιών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News