Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Αντ. Γραβάνης: «Τα χρηματοδοτικά εργαλεία αποτελούν ίσως τη μοναδική ανάσα για όλες τις επιχειρήσεις»
«Διπλή» εκδήλωση, με συμβουλές που μπορούν να φανούν χρήσιμες στους επαγγελματίες, την οποία παρακολούθησαν λιγότερα από ...30 άτομα στο κοινό, πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Κομοτηνής. Συγκεκριμένα, το βράδυ της Δευτέρας 13 Μαρτίου, στην αίθουσα του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης αναπτύχθηκαν οι παρακάτω θεματικές: «Το εμπόριο στη ψηφιακή εποχή» (Βασίλης Μάριος Γαλανάκης) και «Δυνατότητα ανάπτυξης μέσω νέων χρηματοδοτικών εργαλείων» (Αντώνης Γραβάνης).
«ΠΑΡΑΘΥΡΑ» ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ
Ως τη μοναδική ανάσα των επιχειρήσεων, σε ένα ασφυκτικό οικονομικό περιβάλλον, χαρακτήρισε τα χρηματοδοτικά εργαλεία ο σύμβουλος επιχειρήσεων Αντώνης Γραβάνης. Πιο αναλυτικά σημείωσε πως: «Υπάρχουν νέα χρηματοδοτικά εργαλεία μέσω του ΕΣΠΑ, κυρίως για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της σύγχρονης οικονομίας. Όλοι γνωρίζουμε ότι στο ασφυκτικό περιβάλλον που υπάρχει για τους επαγγελματίες και τους εμπόρους, τα χρηματοδοτικά εργαλεία αποτελούν ίσως τη μοναδική ανάσα για όλες αυτές τις επιχειρήσεις. Και σε αυτό τον τομέα υπάρχουν αρκετά προβλήματα, όπως καθυστερήσεις, όμως θεωρούμε πως η κάθε επιχείρηση έχει δυνατότητα εξεύρεσης χρηματοδότησης».
Για τις χρηματοδοτήσεις που «τρέχουν» αυτό το διάστημα κι όσες αναμένεται να «ανοίξουν» στο ερχόμενο, πληροφορεί ότι: «αυτή τη στιγμή η μοναδική χρηματοδότηση που είναι ανοιχτή είναι το «ερευνώ- καινοτομώ- δημιουργώ» - όμως μέσα στον Απρίλιο περιμένουμε πολλές ακόμη προσκλήσεις για χονδρικό και λιανικό εμπόριο, υπηρεσίες, μεταποίηση, αγροτικά προϊόντα, για διάφορα μεγέθη επιχειρήσεων - πολύ μικρές, μικρές, μεσαίες. Αυτός είναι ένας τρόπος να επανεκκινηθεί η οικονομία, γιατί αυτά τα εργαλεία αφορούν και στην προμήθεια εξοπλισμού». Επίσης, τόνισε πως έχουν βγει οι πίνακες για τις προκηρύξεις των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και νεοφυών επιχειρήσεων, ενώ μέχρι το καλοκαίρι αναμένονται τα αποτελέσματα για την αναβάθμιση πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων, και την ανάπτυξη τουριστικών επιχειρήσεων.
«Το αμέσως επόμενο διάστημα θα επαναπροκηρυχθούν οι τρεις προσκλήσεις που είχαν δημοσιευτεί το προηγούμενο διάστημα, δηλαδή για τις νεοφυείς επιχείρησης, τους αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τις μικρές και πολύ μικρές νέες επιχειρήσεις. Για τα τουριστικά θα βγει ξανά πρόσκληση, η οποία θα αφορά στην επέκταση δυναμικότητας, στην ανέγερση νέας μονάδας ή στην ανέγερση συμπληρωματικής μονάδας. Μέσα στον Απρίλιο πιστεύουμε ότι θα βγει και πρόσκληση που θα αφορά στο λιανικό εμπόριο, την εστίαση, τις υπηρεσίες εκπαίδευσης, και το franchise, τομείς που δεν ήταν επιλέξιμοι. Τέλος, περιμένουμε ένα πρόγραμμα αντίστοιχο με αυτό της αναβάθμισης μικρών-πολύ μικρών νέων επιχειρήσεων, που θα αφορά σε μεσαίες επιχειρήσεις, δηλαδή που απασχολούν πάνω από 50 εργαζομένους και πάνω από 10 εκ. κύκλο εργασιών», καταλήγει ο ομιλητής.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ: Η ΝΕΑ ΤΑΣΗ
Όλοι θέλουν μια ιστοσελίδα, λίγοι όμως έχουν πρωτογενές υλικό για να τη γεμίσουν κι ακόμη λιγότεροι την κατάλληλη τεχνογνωσία για να την προωθήσουν. Σε αυτό στάθηκε ο κατασκευαστής ιστοσελίδων Βασίλης Γαλανάκης: «Προσπαθούμε ο κόσμος να καταλάβει τι πραγματικά συμβαίνει στο ίντερνετ, και πως μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε επιχειρηματικά», αναφέρει, παρατηρώντας παράλληλα καλές και κακές πρακτικές. «Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει πως δεν πρέπει να πετάει δεξιά κι αριστερά τα λεφτά του, και να ασχολείται με ...πυροτεχνήματα που βγαίνουν κατά καιρούς, όπως περίεργα διαφημιστικά. Τα πράγματα είναι απλά και κατανοητά, απλώς χρειάζεται λίγο διάβασμα από τον κόσμο και μπορούν να γίνουν θαύματα», αναφέρει. Για το τι ξεχωρίζει έναν κάτοχο ιστοσελίδας από τους υπόλοιπους, ο ομιλητής αναδεικνύει το μοναδικό περιεχόμενο αλλά και την όρεξη για ενασχόληση με την ιστοσελίδα.
«Αυτό που μετράει στο ίντερνετ είναι η μοναδικότητα, δηλαδή μοναδικό περιεχόμενο. Ο επιχειρηματίας πρέπει να είναι συγκεκριμένος, κατανοητός και να μην αντιγράφει άλλες δουλειές. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε κάτι πρωτότυπο και κερδίζουμε μια δική μας-σωστή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Αρκετοί πελάτες μας ζητούν ιστοσελίδες, χωρίς πραγματικά να τις χρειάζονται και χωρίς να έχουν την όρεξη να ασχοληθούν με αυτές. Τόσα χρόνια έμαθα πως, αν δεν ασχοληθείς με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, δεν έρχονται αποτελέσματα», καταλήγει.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News