ΕΦΚΑ: Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Ιουνίου

Για την κίνηση της αγοράς και τις εξελίξεις που αναμένουμε το καλοκαίρι μίλησε ο πρόεδρος του σωματείου καφεποτοπωλών Κομοτηνής & περιφέρειας. Παρουσιάστηκε ελαφρώς αισιόδοξος για την αύξηση του τουρισμού στον Δήμο Κομοτηνής, αλλά επικριτικός για το γενικότερο κλίμα ακρίβειας που πλήττει επαγγελματίες και καταναλωτές
Ο εορτασμός των Ελευθερίων έχει ξεκινήσει και το καλοκαίρι δεν αργεί, γεγονός που σημαίνει πως η πόλη διανύει από τις καλύτερες περιόδους της σε επίπεδο κινητικότητας κι επισκεψιμότητας. Οι αυξημένοι τζίροι των ημερών αυτών, πάντως, αν και προσφέρουν αναγκαία τόνωση στην αγορά της πόλης, δεν είναι ικανοί για να διώξουν όλα τα «σύννεφα» αγωνίας για το μέλλον της επιχειρηματικότητας σε εστίαση και διασκέδαση στην πόλη μας.
Για τα παραπάνω φιλοξενήθηκε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο πρόεδρος του Σωματείου Καφεποτοπωλών Κομοτηνής & περιφέρειας Σπύρος Θυμικιώτης. «Περιμένουμε το καλοκαίρι για να κινηθεί ακόμη περισσότερο η αγορά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο, οι καλύτεροι μήνες για την αγορά της πόλης είναι μεταξύ Μαΐου και Ιουλίου, πριν ανέβει πολύ έντονα η θερμοκρασία.
Προβλέπει «κύμα» κλεισίματος επιχειρήσεων
Σύμφωνα με τον Σπύρο Θυμικιώτη έχουν αλλάξει οι απόψεις του κόσμου για την διασκέδαση, καθώς δεν ξενυχτάει όπως παλαιότερα, αφού όλοι είναι στενά από οικονομικής άποψης. «Έχουν ακριβύνει όλα σε μεγάλο βαθμό και ο απλός πολίτης δεν μπορεί να είναι κάθε μέρα έξω» τόνισε.
Ωστόσο, στη συνέχεια προσέθεσε πως «φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι ο κόσμος θα σταματήσει να διασκεδάζει, δεν μπορεί να σταματήσει αυτό. Ούτε η διασκέδαση θα σταματήσει ούτε και η εστίαση θα κλείσει». Μεγάλη βοήθεια για την κίνηση σύμφωνα με τον πρόεδρο καφεποτοπωλών είναι οι εκδηλώσεις και τα συνέδρια που συμβαίνουν στην Κομοτηνή. Τα Ελευθέρια βοηθούν να έρθει περισσότερος κόσμος και να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις σύμφωνα με τον ίδιο, ενώ «έχουμε και το Πανεπιστήμιο, που είναι μεγάλο και θα πρέπει να συμβαίνουν πολλά συνέδρια εκεί», τόνισε.
Παρόλα αυτά, στο γενικό κλίμα ακρίβειας και οικονομικής στενότητας των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις σύμφωνα με τον Σπύρο Θυμικιώτη δεν αντέχουν πλέον. «Θα έχουμε ένα κύμα κλεισίματος, τα πράγματα άλλαξαν κα κάποιοι θα πουν ότι δεν αξίζει να κρατήσουν μία επιχείρηση» προειδοποίησε. Το μεγάλο θέμα σύμφωνα με τον ίδιο είναι η ακρίβεια. Παρέθεσε και την γνώμη του για τη κάρτα εργασίας και είναι θετική, «αλλά θα έχουμε πρόβλημα στην σεζόν» σημείωσε. «Ο κόσμος νομίζει ότι εμείς καταπιέζουμε τους εργαζόμενους, αλλά πολλές φορές και οι ίδιοι επιθυμούν να εργαστούν περισσότερες από 40 ώρες την εβδομάδα» ανέφερε.
«Μπορούμε οι επιχειρηματίες να παρουσιάζουμε με πιο ελκυστικό τρόπο τις επιχειρήσεις μας για τους τουρίστες»
Σχετικά με τον τουρισμό στην Κομοτηνή, ο Σπύρος Θυμικιώτης υποστήριξε πως μετά την είσοδο της Βουλγαρίας στη Ζώνη Σένγκεν έρχονται κάποιες περισσότερες παρέες κι ενδιαφέρονται να δουν ποιες είναι οι πόλεις μας. «Αυτό και στην πόλη μας όσο το δουλεύουμε σωστά θα μεγαλώνει» αναγνώρισε, καθώς, όπως ανέφερε «όσο το τρέχουμε σωστά τόσο θα μεγαλώνει το ενδιαφέρον».
Σύμφωνα με τον ίδιο είναι λογικό να μην ξέρουμε πως να φερθούμε ως ένα τουριστικό προϊόν, γιατί δεν είχαμε τουριστικό ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, «το Φανάρι, για παράδειγμα, μαθαίνει και εξελίσσεται και θα εξελιχθεί περισσότερο, όπως και η Μαρώνεια» δήλωσε. Σύμφωνα με τον ίδιο θα βοηθήσουν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Εμείς οι επιχειρηματίες μπορούμε να παρουσιάσουμε τις επιχειρήσεις μας με καλύτερο τρόπο έτσι ώστε να είναι πιο ελκυστικό προς τα κόσμο», σημείωσε ο Σπύρος Θυμικιώτης.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News