Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Άκρως επιτυχημένη θεωρεί την συμμετοχή επιχειρήσεων της ΑΜΘ ο πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
Σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της χώρας είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους επιχειρήσεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, άρα και της Ροδόπης. Από 9 έως 13 Μαρτίου στο μετρό Συντάγματος είχε στηθεί έκθεση αγροδιατροφικών προϊόντων που αφορούσαν την περιοχή μας, και πλήθος κόσμου δοκίμασε, αγόρασε και το σημαντικότερο γνώρισε από κοντά προϊόντα του τόπου μας. Η έκθεση δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την συνεργασία των έξι Επιμελητηρίων της Θράκης, που μάλιστα ήταν αυτά που διοργάνωσαν το όλο εγχείρημα.
Μεγάλη η ικανοποίηση του Ν. Αγγελίδη
Την μεγάλη ικανοποίησή του μετέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Ροδόπης Νίκος Αγγελίδης, μέσω του ράδιο Χρόνος 87.5fm που χαρακτηριστικά τόνισε πως οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση «ξεπούλησαν».
Προλογικά δήλωσε: «η έκθεση πήγε πάρα πολύ καλά. Πήραμε μια μέρα παράταση γιατί το ζήτησαν οι ίδιοι οι εκθέτες. Σε αυτήν την έκθεση πέραν του πολύ κόσμου, οι επιχειρήσεις μπορούσαν να πωλούν και τα προϊόντα τους. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που πάνω από τον μισό πληθυσμό της ζει μόνο σε μια πόλη. Κακά τα ψέματα, όπως λένε και οι επιχειρηματίες εάν δεν κατέβεις στην Αθήνα, “το μάτι σου δεν ανοίγει”».
Με τη συγκεκριμένη κίνηση, σύμφωνα με τον κο Αγγελίδη, «προσπαθήσαμε να κάνουμε ένα ξεκίνημα ώστε να βάλουμε την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη στο κέντρο των εξελίξεων. Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος από το να ξεκινήσουμε από τα άριστα τοπικά προϊόντα μας». Κατά τον ίδιο οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση ξεπούλησαν, λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κόσμου. Όπως είπε, «έπρεπε να βρούμε το σημείο που τα προϊόντα μας θα επικοινωνήσουν με πολύ κόσμο. Το εγχείρημα ήταν επιτυχημένο. Έγιναν εγκαίνια με πολύ κόσμο, με πολλούς επισκέπτες και οι επιχειρήσεις ξεπούλησαν τα προϊόντα τους. Εξαιτίας του δυστυχήματος των Τεμπών δεν πραγματοποιήθηκαν και οι εκδηλώσεις που είχαμε πραγματοποιήσει για πέντε μέρες, με χορευτικά από τον κάθε Νομό. Αυτό δεν υπήρχε, καθώς με διάφορα happenings θα μπορούσαμε να προωθήσουμε περαιτέρω την παρουσία μας εκεί. Στη συζήτηση που είχαμε, η κεντρική ιδέα είναι πως όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να συνεχιστεί και να γίνει θεσμός. Βέβαια όχι με τα ίδια προϊόντα».
Υψηλό το κόστος συμμετοχής, αλλά το «απορρόφησαν» τα Επιμελητήρια
Σε αυτό το σημείο στάθηκε στο κόστος συμμετοχής σε μια τέτοια έκθεση, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της χώρας και όπως σημείωσε φθηνή δεν είναι. Όμως μέσα από την αγαστή συνεργασία των έξι Επιμελητηρίων της ΑΜΘ, οι επιχειρήσεις δεν πλήρωσαν ούτε ένα ευρώ και το κόστος συμμετοχής “απορροφήθηκε” από το τα Επιμελητήρια και την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος. «Δεν είναι φθηνό, γιατί τα πράγματα που έχουν ανταποδοτικότητα δεν είναι φθηνά. Όμως δεν επιβαρύναμε ούτε ένα ευρώ τις επιχειρήσεις, ήταν όλα δαπάνες των Επιμελητηρίων. Μάλιστα δεν επιβαρύναμε ούτε τους προϋπολογισμούς μας και καταφέραμε να βγάλουμε χρήματα για αυτήν την εκδήλωση από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων. Το μεγαλύτερο κόστος το καλύψαμε από εκεί. Σε αυτό έπαιξε ρόλο και η αγαστή συνεργασία των έξι Επιμελητηρίων της ΑΜΘ, κάτι που δεν πρέπει να θεωρείται αυτονόητο» ανέφερε.
Μπορεί η έκθεση να ήταν πετυχημένη και μάλιστα να ξεπούλησαν οι επιχειρήσεις, όμως αφού βρίσκονται τόσο μακριά από την Αθήνα, πως μπορούν οι κάτοικοι της πρωτεύουσας, να βρουν τα τοπικά προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης; Αυτόν τον ρόλο σύμφωνα με τον Νίκο Αγγελίδη καλείται σήμερα να παίξει το διαδίκτυο, που μηδενίζει τις αποστάσεις και παράλληλα κάνει γνωστά τα προϊόντα σε όποιον το επιθυμεί. Χαρακτηριστική ήταν η απάντηση του κου Αγγελίδη που δήλωσε, «ζούμε στην εποχή του διαδικτύου και τα πάντα μπορούν να γίνουν πολύ εύκολα, αρκεί να έχεις τον τρόπο να τα κάνεις γνωστά και να τα προωθήσεις».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News