Η βελτίωση εξυπηρέτησης του πολίτη στο επίκεντρο | xronos.gr
ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Η βελτίωση εξυπηρέτησης του πολίτη στο επίκεντρο

05/09/23 - 8:00
Η βελτίωση εξυπηρέτησης του πολίτη στο επίκεντρο

Μοιραστείτε το

Ενημερωτικό διήμερο από την Περιφέρεια ΑΜΘ

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων - επαγγελματιών ήταν το ζητούμενο του διήμερου Εργαστηρίου που διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης / Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών με τίτλο «Η εξυπηρέτηση του πολίτη στο επίκεντρο των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας: Προβλήματα - Προκλήσεις & Αντιμετώπισή τους». Το διήμερο εργαστήριο ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής 1 Σεπτεμβρίου και συνεχίστηκε το Σάββατο στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου.


Είχε ως επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πολίτη και σκοπός του ήταν η βελτίωση της εξυπηρέτησης αυτής, ενιαία στο σύνολο της Περιφέρειας ΑΜΘ, η ενίσχυση της χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και της παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, η βελτίωση της συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ Περιφέρειας ΑΜΘ και εξυπηρετούμενων επιχειρήσεων - επαγγελματιών - πολιτών, καθώς και η συμβολή στη συνεχή ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Στο εργαστήριο προσήλθαν εμπλεκόμενες επιχειρήσεις - επαγγελματίες (σχολές οδηγών, αντιπροσωπείες και έμποροι αυτοκινήτων, συνεργεία, πρατήρια υγρών καυσίμων, μεταφορικές επιχειρήσεις κ.ά.), προκειμένου να ενημερωθούν σε θέματα αρμοδιότητας των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών.

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr