Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Κική Κωνσταντινίδου: Κυριακή μπορεί ο επισκέπτης που θα έρθει στην Κομοτηνή να βρει έναν χώρο πολιτισμού ανοιχτό;
Υπεραρκετές χαρακτήρισε τις 8 Κυριακές που ανοίγει ήδη η αγορά της Κομοτηνής, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κική Κωνσταντινίδου, εκφράζοντας τον προβληματισμό της για τις 32 Κυριακές που προβλέπει το πολυνομοσχέδιο. Μπορεί αυτές να αφορούν τις τουριστικές περιοχές και όχι άμεσα την Κομοτηνή, όμως η κα Κωνσταντινίδου φοβάται την επέκταση του μέτρου σε όλη την χώρα. "Όσο αφορά τις Κυριακές, το νέο πολυνομοσχέδιο θέλει 32 Κυριακές ανοιχτές, συν τις 8 που ήδη υπάρχουν, σύνολο 40 Κυριακές ανοιχτές μέσα στο χρόνο. Είμαστε κατά των Κυριακών, δεν ωφελεί την επιχειρηματικότητα, δεν μειώνει την ανεργία, αντιθέτως αυξάνει τις εργατοώρες και είναι ένα μέτρο το οποίο δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει στην ελληνική κοινωνία, διότι αυξάνει το κόστος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά 1,3 δις και οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να ανταποκριθούν», είπε μεταξύ άλλων η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής.
Η μέχρι σήμερα εμπειρία από τη λειτουργία της κυριακάτικης αγοράς στην Κομοτηνή, σηματοδοτεί, σύμφωνα με την κα Κωνσταντινίδου "μεταφορά τζίρου από την Δευτέρα ή από το Σάββατο στην Κυριακή. Η αγορά δεν έχει έλλειψη από ωράριο". Η τοπική αγορά της Κομοτηνής λειτουργεί με ανοιχτά καταστήματα έξι μέρες την εβδομάδα από Δευτέρα έως και Σάββατο από τις 08:30 μέχρι τις 14:30 και τρία απογεύματα Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17:30 μέχρι τις 21:00. Επίσης για περίπου ένα μήνα όλο τον χρόνο η αγορά είναι ανοιχτή λόγω του εορταστικού ωραρίου Χριστουγέννων και Πάσχα από τις 08:30 έως τις 21:00 το βράδυ, ενώ λειτουργεί και 8 Κυριακές. Με βάση τα παραπάνω η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου είπε "δε νομίζω ότι ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει ώρες για να καταναλώσει. Η εσωτερική αγορά και η εσωτερική κατανάλωση πιστεύω ότι θα βρει ώρες.
Οι επιπλέον αγορές αφορούν κυρίως την επισκεψιμότητα, αφορούν τον τουρισμό από όπου θα προέλθει το κέρδος και ο τζίρος για την αγορά. Κυριακή μπορεί ο επισκέπτης που θα έρθει στην πόλη μας να βρει έναν χώρο πολιτισμού ανοιχτό; Μπορεί να βρει ένα μουσείο για να πάει να μάθει για τον πολιτισμό μας, την κουλτούρα μας;
Η αγορά είναι σε δεύτερο και τρίτο στάδιο, πρώτα είναι ο πολιτισμός, ο τουρισμός και υπηρεσίες όπως η γαστρονομία και μετά είναι η αγορά", κατέληξε η κα Κωνσταντινίδου αφήνοντας σαφείς αιχμές προς όσους τοπικά χειρίζονται θέματα τουρισμού και επισκεψιμότητας.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News