Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Ηλεκτρονική πλατφόρμα επιλογής ελληνικών πανεπιστημίων και συνεργασίες με πρεσβείες άλλων χωρών στόχοι της μη κερδοσκοπικής εταιρίας
Μετά την 1η τακτική γενική συνέλευση της εταιρίας Study in Greece, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Μαΐου αναδείχθηκε νέο Διοικητικό Συμβούλιο. «Είμαι σίγουρη πως και το δικό μας πανεπιστήμιο, το Δημοκρίτειο, και τα υπόλοιπα θα έχουν μόνο όφελος από αυτή την πρωτοβουλία» δήλωσε η αντιπρόεδρoς της εταιρίας, πρώην αντιπρύτανης ΔΠΘ και πλέον μέλος της διοίκησης του ΔΠΘ Μαρία Μιχαλοπούλου στο ράδιο Χρόνος 87.5fm.
Προπομπός της εταιρίας ήταν η δράση Study in Greece, η οποία ξεκίνησε εθελοντικά το 2014. Σήμερα ως φυσική εξέλιξη η εταιρία ξεκίνησε με χρηματοδότηση από το Υπουργείο Παιδείας και το Τομεακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Η Study in Greece είναι μία μη κερδοσκοπική εταιρία η οποία συστάθηκε στην 102η σύνοδο πρυτάνεων τον Μάρτιο του 2023 στην Κέρκυρα. Μέλη της είναι και τα 24 δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας, με ένα εκπρόσωπο για τον καθένα, και έχει ως έδρα το Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεματικής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στον Ταύρο. Στόχο έχει την υλοποίηση δράσεων για την προβολή των ελληνικών πανεπιστημίων στο πλαίσιο της διεθνοποίησής τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, «ζητούμενο πολύ σημαντικό για όλα τα πανεπιστήμια», σύμφωνα με την αντιπρόεδρο.
Εν μέσω της πανδημίας, όπως ανέφερε η Μ. Μιχαλοπούλου, έγινε καταγραφή και προβολή των προγραμμάτων των πανεπιστημίων, τα οποία αφορούν αλλοδαπούς φοιτητές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η αντιπρόεδρος της εταιρίας έχει συνεργαστεί τα χρόνια που διετέλεσε αντιπρύτανης του ΔΠΘ με τον πρόεδρο του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου Χρήστο Μιχαλακέλη και όπως δήλωσε η στόχευση που αφορά την προβολή των ελληνικών πανεπιστημίων στο εξωτερικό είναι κοινή.
Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την επιλογή των ελληνικών πανεπιστημίων
Εκτός από τη συμβουλευτική υποστήριξη που παρέχεται στα πανεπιστήμια σε θέματα που σχετίζονται με την προώθηση και την ενίσχυση της διεθνοποίησης, πλέον θα αναπτυχθούν και ψηφιακά εργαλεία.
Η εταιρία αναλαμβάνει εκτός από την προώθηση και το κομμάτι της ουσιαστικής προσέλκυσης των φοιτητών.
«Θα δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα, έτσι ώστε να μπορούν φοιτητές από το εξωτερικό να δηλώσουν σε ποια από τα προγράμματα σπουδών των δικών μας πανεπιστημίων, μεταπτυχιακών και προπτυχιακών προγραμμάτων, δια βίου και θερινών προγραμμάτων ενδιαφέρονται να συμμετέχουν», σημείωσε η αντιπρόεδρος.
Συνεργασία με πρεσβείες
Όπως γνωστοποίησε η Μ. Μιχαλοπούλου στο κομμάτι της συνεργασίας με τα προξενεία και τις ελληνικές δομές της διασποράς γίνεται πολύ ουσιαστική δουλειά και ήδη έχει ξεκινήσει συνεργασία με την Αίγυπτο.
Το στοίχημα για την Study in Greece είναι να αξιοποιήσει τα δυνατά σημεία των πανεπιστημίων, μέσα από χρηματοδοτικά εργαλεία όπως το ΕΣΠΑ και άλλα ερευνητικά προγράμματα με στόχο τα πανεπιστήμια να ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους και να ανοίξει το παράθυρο της διεθνοποίησής τους.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News