Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Υπολείπεται η πρόσληψη 21 μονίμων σε μια χρονική περίοδο, όπου εκτινάσσονται οι ανάγκες του Δήμου για καθαρισμό των κοινοχρήστων χώρων
Στη λύση της πρόσληψης συμβασιούχων στρέφεται για άλλη μία φορά ο Δήμος Κομοτηνής προκειμένου να καλύψει έκτακτες εποχικές ανάγκες καθαριότητας. Αυτές εντοπίζονται κυρίως στην παραλιακή ζώνη και δεν μπορούν να καλυφθούν από το μόνιμο προσωπικό που προσελήφθη πρόσφατα στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης. Το αίτημα για 14 προσλήψεις διμηνιτών του Νικόλαου Στεργιάδη, προϊσταμένου Τμήματος Καθαριότητας, Αποκομιδής και Ανακύκλωσης, δια του προϊσταμένου Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Ανακύκλωσης Μαργαρίτη Σινάδου, τέθηκε υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου στη συνεδρίαση της 23 Μαΐου.
Όπως είναι γνωστό στο Δήμο Κομοτηνής από τα 67 άτομα μόνιμο προσωπικό της 3Κ/2018 προκήρυξης του ΑΣΕΠ προσήλθαν και ανέλαβαν καθήκοντα στην Υπηρεσία Καθαριότητας οι 46. Και αυτό προκειμένου να διασφαλισθούν οι εργαζόμενοι, δεδομένου ότι μερίδα των προσληφθέντων εργάζονται σε άλλους φορείς και δήλωσαν ότι θα αναλάβουν εργασία με την ανάρτηση των οριστικών πινάκων και εφόσον συμπεριλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες, έτσι ώστε να διαφυλάξουν τις θέσεις εργασίας τους. Υπολείπεται η πρόσληψη 21 ατόμων σε μια χρονική περίοδο, όπου εκτινάσσονται οι ανάγκες του Δήμου για καθαρισμό των κοινοχρήστων χώρων, αφενός μεν λόγω της υπερβολικής αύξησης του χόρτου μέσα στην πόλη (σχολεία, πάρκα, πλατείες κλπ) αλλά και στους οικισμούς του Δήμου (41 οικισμοί), κατάσταση η οποία επιδεινώθηκε λόγω των συνεχών και έντονων βροχοπτώσεων που παρατηρήθηκαν στο νομό μας, αφετέρου δε λόγω της έναρξης της τουριστικής περιόδου η ανάγκη άμεσης επέμβασης του Δήμου για την αντιμετώπιση καθαρισμού των ακτών και των παραλιών του Δήμου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την εισήγηση που παρουσιάστηκε στο δημοτικό συμβούλιο: α) Η έναρξη της τουριστικής περιόδου επιβάλλει άμεση ανάγκη για καθημερινό μηχανικό και χειρονακτικό καθαρισμό των ακτών, καθώς και την καθημερινή αποκομιδή απορριμμάτων, μπαζών, κλαδιών από τις ακτές και τις παραλίες (Φανάρι - Αρωγή - Μέση - Μολυβωτή - Γλυφάδα). β) Ομοίως επιβάλλεται η άμεση έναρξη εργασιών αποχόρτωσης σε όλους τους κοινοχρήστους χώρους από πλευράς Δήμου μέσα στα διοικητικά του όρια και σε εύρος που εκτίνεται από το βουνό έως και τη θάλασσα. Στην κάλυψη των ανωτέρω αναγκών είναι αδύνατο να ανταποκριθεί ο Δήμος με το υφιστάμενο σήμερα προσωπικό, τόσο στην υπηρεσία καθαριότητας, όσο και στην υπηρεσία πρασίνου (75 άτομα). Το δυναμικό αυτό θα ελαττωθεί με την υποχρεωτική χορήγηση κανονικών αδειών της θερινής περιόδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργασίες αυτές τρέχουν παράλληλα με πλήθος άλλων εργασιών όπως φυτεύσεις εποχιακών φυτών, καλλωπισμός κοινοχρήστων χώρων, καθαρισμός πλατειών, γηπέδων κλπ όπου θα λάβουν χώρα πανηγύρεις και άλλες πολιτιστικές – εορταστικές καλοκαιρινές εκδηλώσεις.
Σε όλα τα παραπάνω προστίθεται η αδυναμία πλέον ανάθεσης εργασιών καθαρισμού των κοινοχρήστων χώρων σε ιδιώτη, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, καθότι οι Δήμοι μετά την πρόσληψη του μόνιμου προσωπικού πρέπει να αντιμετωπίζουν τις ανάγκες τους με ίδια μέσα.
Όμως όλες τις παραπάνω ανάγκες επειδή κρίνονται έκτακτες και εποχικές, δύνανται να αντιμετωπιστούν με πρόσληψη προσωπικού με δίμηνη σύμβαση κατά τις διατάξεις του άρθρου 206 του ν 3584/2007.
Έτσι το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε την πρόσληψη 14 ατόμων με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, η διάρκεια της οποίας δεν θα υπερβαίνει τους 2 μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα 12 μηνών, για την άμεση αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών του Δήμου, για καθαρισμό τόσο των ακτών και παραλιών του Δήμου (Φανάρι - Αρωγή - Μέση - Μολυβωτή - Γλυφάδα), αλλά και τον καθαρισμό όλων των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου και των οικισμών, λόγω ανεπάρκειας του υφιστάμενου προσωπικού.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News