Μικροί Ροδοπίτες «περιηγήθηκαν» στην ιστορία της σύγχρονης τεχνολογίας | xronos.gr
ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ-ΚΔΑΠ «ΡΟΜΠΟΤΕΧΝΙΑ»

Μικροί Ροδοπίτες «περιηγήθηκαν» στην ιστορία της σύγχρονης τεχνολογίας

14/04/22 - 9:00
_img_20220408_163542.jpg

Εντυπωσιάστηκαν βλέποντας πόσο μεγάλοι ήταν οι πρώτοι υπολογιστές και τα πρώτα κινητά

«Με συγκίνησε το ότι μαθητές δεν μπόρεσαν να κρύψουν τη χαρά και τον ενθουσιασμό τους». Με αυτά τα λόγια περιέγραψε τα συναισθήματά του μετά από δράση του εργαστηρίου του στον Ίασμο ο Βασίλης Καλεντερίδης, υπεύθυνος του εργαστηρίου εναλλακτικής μάθησης-ΚΔΑΠ «Ρομποτεχνία».

Την περασμένη Παρασκευή 08/04 ο ίδιος βρέθηκε στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ιάσμου, όπου σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής πραγματοποιήθηκε μια καινοτόμα εκπαιδευτική θεματική δράση πολιτισμού και τεχνολογίας, με τη χρηματοδότηση της «Ρομποτεχνίας».


146 Ροδοπίτες μαθητές
Οι Ιασμιώτες μαθητές, πάντως, δεν ήταν οι μοναδικοί τυχεροί, αφού η δράση πραγματοποιήθηκε επίσης στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών και στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής. Συνολικά, 146 μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κλικ στο μάθημα» του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής, βιώνοντας μια εξ αποστάσεως εμπειρία εκπαιδευτικής περιήγησης σε πραγματικό χρόνο μέσα από τη σχολική τους τάξη, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Museotek.

Για την υλοποίηση των δράσεων, ο Βασίλης Καλεντερίδης ευχαρίστησε τον διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης Μαρίνο Κωνσταντινίδη, τον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Ιωάννη Σιγούρο, ενώ για τη συγκεκριμένη  δράση στο ΔΣ Ιάσμου τη διευθύντρια κα Σιαψαλάκη και τον υπεύθυνο δάσκαλο κο Χασάν «για τη ζεστή υποδοχή, φιλοξενία και τιμή προς εμένα, ως υπεύθυνο της σχολής Ρομποτεχνία, χρηματοδότη φορέα και διοργανωτή της δράσης».

Όσο για τη συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής, εξήγησε: «τους επιλέξαμε να συνεργαστούμε, γιατί έχουν αντίστοιχο εκπαιδευτικό ‘καπνό’ με τον δικό μας. Κι έτσι δημιουργήσαμε τη θεματική εβδομάδα».


Χαρούμενοι κι εντυπωσιασμένοι μαθητές
Αν κι από τη σχολική τους αίθουσα στον Ίασμο, οι μαθητές κατάφεραν να περιηγηθούν στο Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής. Εκεί, είδαν έναν από τους πρώτους υπολογιστές «που χρειαζόταν τέσσερις ανθρώπους για να λειτουργήσει κι είχε δυνατότητες που έχει ένα σύγχρονο… κομπιουτεράκι», όπως διηγήθηκε ο κος Καλεντερίδης, καταγράφοντας με χαμόγελο τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών.

Τον κο Καλεντερίδη για την παρουσία και τη χορηγία ευχαρίστησε η διευθύντρια του Σχολείου Γεωργία Σιαψαλάκη, όπως επίσης τους κ.κ. Κωνσταντινίδη και Σιγούρο για τη συμπερίληψη του ΔΣ Ιάσμου σε αυτή. Υπογράμμισε πως περίπου 25 μαθητές του Σχολείου, τάξεων Γ’ και Στ’ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, χωρίς να κρύψει πως μικροί μαθητές δεν θα είχαν αλλιώς τη δυνατότητα να δουν κάτι αντίστοιχο.

Με ικανοποίηση κατέγραψε «το αμείωτο ενδιαφέρον» με το οποίο οι μαθητές παρακολούθησαν την περιήγηση, ιδίως το σημείο όπου είδαν με τα μάτια τους πως ήταν οι πρώτοι υπολογιστές, τα πρώτα κινητά και τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια, που ελάχιστα θυμίζουν τη σημερινή… φορητή τεχνολογία. Προσθετικά, στάθηκε στο ότι πάντοτε στο ΔΣ Ιάσμου οι δάσκαλοι προσπαθούν να ξεφεύγουν από την τυπική διδασκαλία, προκειμένου να διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη «Ρομποτεχνία» μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω e-mail στο ([email protected]) ή εναλλακτικά στα τηλέφωνα της σχολής (25311 04175 & 6948 058 412).
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr