Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Το έργο τους με τίτλο «Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση: Συνάντηση Τέχνης, Τεχνολογίας και Προσαρμοσμένης Διδασκαλίας - Διδακτικό Σενάριο για Παιδιά με Έλλειψη Όρασης στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο» βραβεύτηκε για την εξαιρετική ποιότητα και την πρωτοτυπία του.
Σε μία λαμπρή τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 10ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών Επιστημών (ΙΑΚΕ), τρεις εκπαιδευτικοί από το 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής ξεχώρισαν για την καινοτόμο διδακτική τους πρόταση. Το έργο τους με τίτλο «Καινοτόμες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση: Συνάντηση Τέχνης, Τεχνολογίας και Προσαρμοσμένης Διδασκαλίας - Διδακτικό Σενάριο για Παιδιά με Έλλειψη Όρασης στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο» βραβεύτηκε για την εξαιρετική ποιότητα και την πρωτοτυπία του.
Πρόκειται για τις εκπαιδευτικούς Ευτυχία Βασιλούδη (καθηγήτρια Καλλιτεχνικών), Σταυρούλα Γιαννακίδου (δασκάλα) και Χριστίνα Αντωνούδη (καθηγήτρια Πληροφορικής), που «κοσμούν με την ευρύτερη πληθωρική παρουσία τους και δράση το σχολείο μας, ενώ για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου συνεργάστηκαν και με τη νηπιαγωγό Ευαγγελία Σκαράκη», όπως αναφέρει η διευθύντρια του σχολείου Ελευθερία Σιώπη.
Η επιτροπή του συνεδρίου αναγνώρισε την εξαιρετική προσφορά των εκπαιδευτικών στη διαμόρφωση διδακτικών σεναρίων, που συνδυάζουν την τεχνολογία με τις τέχνες, προσφέροντας ένα πλούσιο και προσβάσιμο εκπαιδευτικό περιβάλλον για όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως φυσικών περιορισμών. «Η διάκριση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της καινοτομίας και της δημιουργικότητας στη σύγχρονη εκπαίδευση, και θέτει το 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής στο προσκήνιο των διεθνών εκπαιδευτικών καινοτομιών», καταλήγει η διευθύντρια του σχολείου.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News