Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
«Θα πρέπει να δώσουμε μια ταυτότητα στην Κομοτηνή» λέει ο αντιπρόεδρος των Ξενοδόχων Θράκης Γ. Χρυσοχοΐδης
Μέχρι στιγμής η κινητικότητα των επισκεπτών στην Κομοτηνή για τις γιορτές του Πάσχα είναι μικρή, κάτι που μεταφράζεται σε πολύ χαμηλούς αριθμούς σε κρατήσεις για τα ξενοδοχεία της Ροδόπης. Αυτό γνωστοποίησε τουλάχιστον ο αντιπρόεδρος των Ξενοδόχων Θράκης Γιώργος Χρυσοχοΐδης μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm και στον Δήμο Μπακιρτζάκη.
Δυστυχώς όπως τόνισε «δεν βλέπουμε κάποια ιδιαίτερη κινητικότητα για το Πάσχα. Η πόλη δεν είναι έτσι και αλλιώς τουριστική». Παλιότερα κατά τον ξενοδόχο στην περιοχή μας υπήρχαν κάποια γκρουπ επισκεπτών που ξεκινούσαν από πρακτορεία της Αθήνας και με βάση την Κομοτηνή επισκέπτονταν την Ξάνθη και τον Έβρο, κάνοντας ένα ολοκληρωμένο tour στο σύνολο της Θράκης. «Αυτές ήταν επισκέψεις για τρία βράδια, δηλαδή επισκέπτονταν την Κομοτηνή την Μεγάλη Παρασκευή και αναχωρούσαν Δευτέρα του Πάσχα. Αυτό φέτος δεν κινήθηκε πολύ. Είναι μια κατάσταση πιο ήρεμη σε σχέση με τις παλιότερες χρονιές» ανέφερε ο κος Χρυσοχοΐδης σκιαγραφώντας την χαμηλή επισκεψιμότητα ενόψει Πάσχα.
Θα αναπτυχθεί ο τουρισμός στη Ροδόπη;
Πρόσφατα είχαν έρθει μέσω του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης influencers στην περιοχή μας που με τη χρήση των μέσω κοινωνική δικτύωσης, όπου ο καθένας έχει χιλιάδες followers (ακόλουθους) διαφήμισαν την περιοχή μας -όχι μόνο τα αξιοθέατα, αλλά και τις γεύσεις και τα αρώματα- με σκοπό να προσελκυστούν τουρίστες.
Ο ξενοδόχος Γιώργος Χρυσοχοΐδης είδε θετικά αυτήν την κίνηση και τις πρωτοβουλίες που γίνονται εκ μέρους του Δήμου Κομοτηνής και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μεταξύ άλλων, προκειμένου η Ροδόπη να αποκτήσει ένα αξιόλογο τουριστικό προϊόν. Όμως δεν φτάνουν μόνο αυτά, αλλά όπως είπε «θα πρέπει να απευθυνθούμε στα σωστά target group. Θα πρέπει να δώσουμε μια ταυτότητα τόσο στην Κομοτηνή όσο και στο Νομό».
Σύμφωνα με τον ίδιο, όπως υπογράμμισε στον επίλογό του είναι καλοδεχούμενες οι όποιες ενέργειες γίνονται από φορείς για την προσέλκυση επισκεπτών στην περιοχή, όμως πάντα θα πρέπει να γίνονται «πολλές κινήσεις και όσο πιο συντονισμένες γίνεται ώστε να φέρουν αποτέλεσμα».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News