Με τον Χρήστο Χατζόπουλο διασκέδασαν οι Κομοτηναίοι

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη για να κάνει γνωστό πως τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας που έμειναν εκτός στην πρώτη φάση της διαδικασίας των ιδιωτικοποιήσεων κινδυνεύουν με λουκέτο
Με τον δήμαρχο της Αλεξανδρούπολης συναντήθηκε αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), ανάμεσά τους ο πρόεδρος Βασίλης Αλεβιζόπουλος με στόχο την "διάσωση" του αεροδρομίου της πόλης από το λουκέτο που το απειλεί - σύμφωνα πάντα με την ΟΣΥΠΑ.
Κατά τον κο Αλεβιζόπουλο τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας που έμειναν εκτός στην πρώτη φάση της διαδικασίας των ιδιωτικοποιήσεων κινδυνεύουν με λουκέτο, καθώς η αξιοποίησή τους είναι αμφίβολη."Τα αεροδρόμια αυτά (εν. τα 23) ενδεχομένως να μπουν σε μία ανώνυμη εταιρία του Δημοσίου", είπε ο κος Αλεβιζόπουλος, και συμπλήρωσε ότι αυτή η εξέλιξη θα είναι πιθανόν η καταστροφή τους, καθώς είναι μη κερδοφόρα και άρα η εταιρία που θα δημιουργηθεί θα είναι επίσης μη κερδοφόρα. Με δεδομένες όμως τις δεσμεύσεις της Ελλάδας στο τρίτο Μνημόνιο αν η εταιρία αυτή καταστεί όντως μη κερδοφόρα και άρα κλείσει, θα συμπαρασύρει και τα αεροδρόμια-μέλη της. Σε κάθε περίπτωση, οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ προτείνουν ένα διαφορετικό μοντέλο διοίκησης για αυτά τα αεροδρόμια και μάλιστα χωρίς την εμπλοκή της Fraport, για την οποία η ΟΣΥΠΑ έχει αρνητική θέση, θεωρώντας ότι δεν αποδίδει χρήματα στο ελληνικό κράτος, αν και θεωρείται "επενδυτής" στη χώρα μας.
Ποια είναι η πρόταση της ΟΣΥΠΑ
Προκειμένου λοιπόν τα αεροδρόμια αυτά να παραμείνουν λειτουργικά, ο κος Αλεβιζόπουλος (και άρα η ΟΣΥΠΑ) δηλώνει ότι πρέπει να απενταχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ και να επανέλθουν στο ελληνικό δημόσιο, με απώτερο στόχο να τελούν υπό ένα διαφορετικό μοντέλο διοίκησης.
Περιγράφοντάς το αδρά, ο πρόεδρος, είπε ότι το μοντέλο αυτό θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή του κράτους, αλλά και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας "για να μην χαρακτηριστούμε κρατιστές", αλλά σε αναλογία που θα γέρνει υπέρ του ελληνικού δημοσίου.
Στο ίδιο σχήμα, η ΟΣΥΠΑ προτείνει να συμμετέχουν και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δη οι Δήμοι. Μιλώντας δε για το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης, ο κος Αλεβιζόπουλος τόνισε ότι αυτό θα μπορούσε να επικεντρώσει στο λεγόμενο cargo και να γίνει "το εμπορικό διαμετακομιστικό κέντρο της Θράκης".
Η συζήτηση της ΟΣΥΠΑ για το συγκεκριμένο θέμα έχει ξεκινήσει από την Καλαμάτα και οι επισκέψεις θα γίνουν σε όλες τις πόλεις όπου υπάρχουν αεροδρόμια που δεν έχουν ιδιωτικοποιηθεί.
Β. Λαμπάκης: "Θετική η πρόταση"
Θετικά είδε σε πρώτη φάση την πρόταση της ΟΣΥΠΑ ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης, σημειώνοντας ότι η συμμετοχή του Δήμου σε ένα ενδεχόμενο σχήμα διοίκησης του αεροδρομίου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου.
"Μπορούμε να συνεισφέρουμε στην καθαριότητα του αεροδρομίου ή να παρέχουμε δωρεάν ζεστό νερό από τα έργα της γεωθερμίας, γλιτώνοντας έτσι το αεροδρόμιο από τη μεγαλύτερη του δαπάνη που είναι η θέρμανση", είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος και η συζήτηση έκλεισε με την συμφωνία των δύο πλευρών για συνεργασία επί του θέματος.


Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News