Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Η εμπειρία του πρώην πρωθυπουργού σε ένα κοινοβούλιο είναι πάντα σημαντική
Την απόφαση του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή να μην είναι υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές σχολίασε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο βουλευτής Ροδόπης της ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Ο κος Στυλιανίδης διετέλεσε υπουργός επί πρωθυπουργίας του κου Καραμανλή και είναι γνωστή η στήριξη και η συμπάθεια που έχει προς το πρόσωπο του πρώην πρωθυπουργού. «Με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή έχω συνεχείς επαφές. Αυτό τον προβληματισμό (σ.σ. να μην είναι εκ νέου υποψήφιος στις εκλογές) τον είχε μοιραστεί μαζί μου εδώ και καιρό. Η δική μου προσπάθεια ήταν να τον πείσω να είναι και πάλι υποψήφιος. Όπως και να έχει η εμπειρία του Κωνσταντίνου Καραμανλή είναι απαραίτητη μέσα σε ένα κοινοβούλιο. Είναι δική του επιλογή και είναι σεβαστή» είπε.
Κατά τον ίδιο ο πρώην πρωθυπουργός είναι χρήσιμος για την πατρίδα και «μπορούμε ανά πάσα στιγμή να προσφύγουμε στη γνώση του για τα θέματα και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό. Εύχομαι η στάση του να διδάξει και σε νεότερους πολιτικούς πως πρέπει να αντιμετωπίζουν την προσφορά της πολιτικής στην πατρίδα».
H Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία θα κάνει ανταγωνιστικές τοπικές επιχειρήσεις
Ο κος Στυλιανίδης αναφέρθηκε και στην Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία και στην κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Τοξότες και θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με το λιμάνι της Καβάλας και την Ξάνθη και πιο βόρεια με την Αλεξανδρούπολη και το Ορμένιο. Η νέα γραμμή υπολογίζεται ότι θα μειώσει κατά 3 τουλάχιστον ώρες την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη.
Ο νυν βουλευτής Ροδόπης της ΝΔ αναφέρθηκε αρχικά στα έργα επί των ημερών του ως υπουργός Μεταφορών λέγοντας «την πρώτη μελέτη που φέρνει στον χάρτη τον σιδηρόδρομο της Καβάλας και το συνδέει με τον σιδηρόδρομο της Κομοτηνής και της Ξάνθης, την είχαν εκπονήσει εγώ όταν ήμουν στο Υπουργείο Μεταφορών. Τότε για πρώτη φορά διατυπώθηκε το όραμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Αυτή η μελέτη έχει σαφώς ωριμάσει. Έχει προστεθεί η σύνδεση με τα λιμάνια και τις ΒΙΠΕ και έχει προστεθεί ενδεχομένως και η ηλεκτροδότηση τμημάτων της σύνδεσης, ώστε να έχουμε αναβαθμισμένες σιδηροδρομικές μεταφορές».
Κατά την εκτίμησή του… όταν θα λειτουργήσει η σιδηροδρομική Εγνατία το μεταφορικό κόστος των προϊόντων της περιοχής μας θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό, σε περίπτωση που αυτά τα προϊόντα πωλούνται σε αγορές μεγάλες του εσωτερικού, σε συνδυασμό με το μεταφορικό ισοδύναμο που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός για τη Θράκη.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News