Νέος αντιδήμαρχος Έργων ο Λαζαρίδης - Αντικαθιστά τον Καρασταύρου
Κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα
«Στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη η κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολη δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια»
Κοινοβουλευτική ερώτηση που συνοδεύεται με κατάθεση σχετικών εγγράφων κατέθεσε στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Νίκος Ανδρουλάκης, με θέμα «Ακριβή χρονοδιαγράμματα για τη χρηματοδότηση και ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης, βελτίωσης και υποστήριξης των Σιδηροδρομικών Δικτύων της χώρας-Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα».
Ο Νίκος Ανδρουλάκης θυμίζει ότι στις 28 Φεβρουαρίου, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, η κυβέρνηση προέβη στη διακοπή των επιβατικών δρομολογίων στην κεντρική γραμμή «Αθήνα-Θεσσαλονίκη». Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε τον Απρίλιο του 2023, σε περιορισμένο αρχικά αριθμό, αλλά σε μόνιμη βάση με χαμηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με αυτές προ του τραγικού δυστυχήματος. Στις 9 Σεπτεμβρίου λόγω των καταστροφικών πλημμυρικών φαινομένων στη Θεσσαλία (κακοκαιρία Daniel) εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο είχαν ως αποτέλεσμα την εκ νέου διακοπή των δρομολογίων.
Για την Ανατολική Μακεδονία & Θράκη
Στην κοινοβουλευτική ερώτηση υπάρχει ειδική αναφορικά στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, όπου όπως καυτηριάζει ο Νίκος Ανδρουλάκης «η κεντρική γραμμή Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολη» δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια».
Κι αναλυτικά εξηγεί τα εξής: «Οι αμαξοστοιχίες από Θεσσαλονίκη καταλήγουν στη Δράμα, δεδομένου ότι το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Δράμας και Ξάνθης είναι εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα η ΠΑΜΘ, να είναι εκτός σιδηροδρομικής σύνδεσης, αλλά και η χώρα να μην έχει βόρεια και ανατολική εμπορευματική έξοδο.
Ταυτόχρονα, έχει ανακοινωθεί, πως υπάρχει σχεδιασμός για την δημιουργία νέων γραμμών στην ΠΑΜΘ, από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα, και από Καβάλα προς Τοξότες, συνδέοντας την πόλη και το λιμάνι με τον σιδηρόδρομο, μέσω του δικτύου υπερεθνικής σημασίας Sea2Sea που αναμένεται να χρηματοδοτηθεί μέσω του Sea2Sea (Θεσσαλονίκη - Καβάλα - Αλεξανδρούπολη - Μπουργκάς - Βάρνας - Ρούσε)».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News