Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Ο "Χ" εντός της Λέσχης Σίτισης, καταγράφει την απάντηση του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων της εταιρίας ΑΦΟΙ Κομπατσιάρη
Δέκτης παραπόνων από μερίδα φοιτητών στον χώρο της Λέσχης Σίτισης που λειτουργεί στον χώρο της Παλιάς Νομικής, έγινε ο "Χ" την περασμένη εβδομάδα. Η εταιρία Αφοι Κομπατσιάρη που λειτουργεί τη Λέσχη ήρθε σε επικοινωνία μαζί μας, προσκαλώντας μας - αν το επιθυμούσαμε - να βρεθούμε εντός του χώρου σίτισης, ώστε να κάνουμε μία αυτοψία σε όλους τους χώρους (χώρος αναμονής, κεντρικό εστιατόριο, μαγειρεία, αποθήκες, ψυγεία, λοιποί χώροι). Μαζί, λάβαμε και την ανοιχτή πρόσκληση από τους ανθρώπους της εταιρίας, να κάνουμε οποτεδήποτε επιθυμούμε - χωρίς προειδοποίηση - αιφνιδιαστική αυτοψία, κάτι που φαίνεται να αποδεικνύει την σιγουριά της εταιρίας ότι όλα "κινούνται ρολόι" στο φοιτητικό εστιατόριο.
Πράγματι, το φοιτητικό εστιατόριο διαθέτει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, επαρκές προσωπικό για τις ανάγκες της σύμβασης, και τους χώρους έτσι όπως πρέπει βάσει των κανόνων υγιεινής και συντήρησης τροφίμων του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων "ΕΦΕΤ".
Ο "Χ" συνομιλεί με τον υπεύθυνο επικοινωνίας του Ομίλου Αφοι Κομπατσιάρη Χάρη Καλούδη, ο οποίος αρχικά αναφέρει ότι οι κατηγορίες των φοιτητών δεν ευσταθούν: "Μία ομάδα φοιτητών έκανε την διαμαρτυρία που καταγράψατε κι εσείς, και μας κατηγορούν για κάποια πράγματα που είναι παντελώς ανυπόστατα και δεν ισχύουν. Δεν αντιπροσωπεύουν την εταιρία".
Αναφορικά με την κατηγορία περί υποβαθμισμένης ποιότητας φαγητού και πως υπάρχουν - σύμφωνα με τους διαμαρτυρόμενους φοιτητές - προϊόντα 'μπαγιάτικα και μουχλιασμένα', απαντά ότι "όλα μας τα φαγητά έχουν αναγεγραμμένες πάνω τους τις ημερομηνίες εισαγωγής, συνεπώς δεν υφίσταται κάποια υποβάθμιση της ποιότητας του φαγητού", ενώ παράλληλα μας ανοίγει όλους τους αποθηκευτικούς χώρους και τα ψυγεία κλπ, προκειμένου να δούμε τις μάρκες, τις ημερομηνίες και λοιπά στοιχεία. "Μπαγιάτικα και μουχλιασμένα φαγητά δεν υφίστανται και μπορεί να το δει ο καθένας", σημείωσε.
Αναφορικά με την κατηγορία περί μικρών μερίδων, ο κος Καλούδης απαντά ως εξής: "Οι μερίδες μας είναι αυτές που προβλέπει ο νόμος και ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις. Επιπρόσθετα, εμείς - πλην αυτού - έχουμε στις διατάξεις της σύμβασής μας τον όρο ότι ο φοιτητής δικαιούται να ζητήσει συμπλήρωμα, χωρίς να υπάρχει κανένας αντίλογος".
Αναφορικά με τη μεγάλη αναμονή που καταγγέλλουν οι φοιτητές, ο ίδιος εξηγεί ότι αυτή υφίστατο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, κι εξηγεί: "Δεν τρώνε μόνο οι δικαιούχοι φοιτητές, αντιθέτως έχουμε ένα ανοιχτό σύστημα στο οποίο τρώνε όλοι οι φοιτητές. Για παράδειγμα, όταν είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα και είχε κλείσει η εστία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (στην πανεπιστημιούπολη), εμείς ήμασταν εδώ, καλοδεχθήκαμε τα παιδιά και τα σιτίσαμε όλα. Αλλά τίθεται και θέμα χώρου, γιατί εδώ με το ζόρι μπορούν να εξυπηρετηθούν οι δικαιούχοι, επομένως φανταστείτε ότι από 1.050 δικαιούχοι έρχονται κάθε μέρα περίπου 1.700 και αυτός ο αριθμός ήταν ακόμη πιο αυξημένος όταν είχε κλείσει η λέσχη της πανεπιστημιούπολης. Φυσικά, δεν μπορούσαμε να αρνηθούμε σε κανένα παιδί να μην φάει. Δηλαδή ενώ η σύμβαση λέει ότι η σίτιση γίνεται με την επίδειξη της φοιτητικής ταυτότητας στα εστιατόρια, στην εταιρία μας δεν ζητάμε φοιτητική ταυτότητα. Εκεί παρουσιάζεται το φαινόμενο της ουράς, όταν δηλαδή εμφανίζεται ο διπλός αριθμός φοιτητών".
Σχετικά με την κατηγορία περί ελλιπούς προσωπικού, σημειώνει πως "απασχολούμε είκοσι ανθρώπους και όλοι είναι Κομοτηναίοι, γιατί έχουμε ως αρχή πως όπου λειτουργούμε εστιατόρια προσλαμβάνουμε μόνο τοπικό προσωπικό, τους οποίους έχουμε πλήρως ασφαλισμένους κλπ", ενώ για την κατηγορία ότι οι εργολάβοι συμπεριφέρονται απαράδεκτα προς τους εργαζομένους απαντά ότι "γι' αυτό καλύτερα να μιλήσουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι. Πληρώνουμε τους πάντες στην ώρα τους, έχουν όλες τις αποδοχές τους και τις υπερωρίες, είναι όλοι τους ασφαλισμένοι".
Αναφορικά με τα επεισόδια λιποθυμίας, απαντά ότι αυτά δεν ήταν 'πολλά' όπως δήλωσαν οι φοιτητές, αλλά δύο κι αυτά έχουν καταγραφεί στο Σισμανόγλειο Κομοτηνής - όπου διαμετακομίστηκαν οι φοιτητές αφότου εργαζόμενος κάλεσε το ΕΚΑΒ - και πως αυτά τα περιστατικά οφείλονταν στο γεγονός ότι οι ίδιοι οι φοιτητές δεν είχαν φάει για δύο ημέρες.
Τέλος, αναφορικά με το στέγαστρο το οποίο σύμφωνα με τους φοιτητές δεν είναι φτιαγμένο από κατάλληλο υλικό, ο κος Καλούδης αναδεικνύει ότι "το ειδικό στέγαστρο το φτιάξαμε εμείς. Κι αυτό φτιάχτηκε για να εξυπηρετήσει 1.000 άτομα, όχι 2.000 άτομα. Πρόκειται για δική μας κατασκευή, όχι του πανεπιστημίου".
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News