Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Η «Κομοτηναία» εταιρία πραγματοποιεί ένα μεγάλο άνοιγμα στην αγορά της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, μετά την καθιέρωσή της στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και του Καναδά
Η Interplast συμμετείχε στη διεθνή έκθεση Big 5 Global στο Ντουμπάι & βραβεύτηκε τριπλά στα βραβεία «Made in Greece» για καινοτόμα προϊόντα της
«Στοχεύουμε στην καινοτομία. Το κάναμε, το κάνουμε και θα το κάνουμε ως εταιρία», δηλώνει με πίστη στη διαρκή ανάπτυξη της εταιρίας ο Γιάννης Ριζόπουλος, μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm
Από το Ντουμπάι στο οποίο βρέθηκε το τριήμερο 26 με 29 η Interplast Α.Ε. για να συμμετάσχει στη διεθνή έκθεση Big 5 Global, τη μεγαλύτερη έκθεση κατασκευαστικών υλικών για τη Μέση Ανατολή, μίλησε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm ο Γιάννης Ριζόπουλος, γενικός διευθυντής της Interplast.
Η βιομηχανία παραγωγής ολοκληρωμένων συστημάτων για θέρμανση, κλιματισμό, ύδρευση και αποχέτευση με έδρα παραγωγής στη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙΠΕ) Κομοτηνής ξεδιπλώνει τα τελευταία χρόνια μία δυναμική στρατηγική ενίσχυσης των εξαγωγών της σε Μέση Ανατολή κι Αφρική. Σε αυτό το πλαίσιο εντάχτηκε η συμμετοχή στη διεθνή έκθεση του Ντουμπάι, όπως έκανε γνωστό ο γενικός διευθυντής.
«Το Ντουμπάι είναι ένα από τα κέντρα του κόσμου, κατά την άποψή μου. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση κι η Σαουδική Αραβία, όπου συμμετάσχουμε τον Φεβρουάριο του 2025», σημείωσε.
«Έχουμε κάνει άλμα στις εξαγωγές μας»
Όπως έκανε γνωστό ο Γιάννης Ριζόπουλος «τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει ένα άλμα στις εξαγωγές μας», αλλά όπως εξήγησε «πάντοτε από τη γέννησή της η εταιρία είχε εξαγωγικό προφίλ εδώ και 26 χρόνια, αλλά την τελευταία 5ετία έχουμε διπλασιάσει τις χώρες εξαγωγών και πλέον βρισκόμαστε σε 71 χώρες και 5 ηπείρους».
Ποιό είναι όμως το μυστικό της επιτυχίας και της διαρκούς ανάπτυξης; Ο Γ. Ριζόπουλος απάντησε αναλυτικά: «στοχεύουμε στην καινοτομία. Το κάναμε, το κάνουμε και θα το κάνουμε ως εταιρία. Αυτό το οποίο θεωρώ ότι μας έχει διαφοροποιήσει είναι αρχικά οι άνθρωποί μας, οι οποίοι ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και δίνουν έναν καθημερινό αγώνα για την εταιρία μας. Επίσης, αυτό που μας διαφοροποιεί είναι τα προϊόντα και η γκάμα μας. Αλλά βέβαια είναι και το πάθος που υπάρχει σε πολλά μέλη της εταιρίας μας, γιατί δίνουμε έναν δύσκολο αγώνα των εξαγωγών. Πραγματικά πιστεύουμε ότι βάζουμε κι εμείς το λιθαράκι μας, ώστε το made in Greece να μπορέσει να δυναμώνει και να μην είναι ταμπού για διάφορες χώρες του εξωτερικού».
Ο γενικός διευθυντής της Interplast δεν έκρυψε ότι ο διεθνής ανταγωνισμός στον κατασκευαστικό κλάδο είναι πολύ μεγάλος, παρόλα αυτά η εταιρία έχει καταφέρει να αποκτήσει εξαγωγική παρουσία σε δεκάδες χώρες με ικανοποιημένους πελάτες σε όλο τον πλανήτη. «Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, από πολλές πλευρές και με διαφορετικές ποιότητες, αλλά εμείς δίνουμε αγώνα με συμμετοχές σε εκθέσεις και με ένα πολύ δυνατό τμήμα εξαγωγών. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε κάνει μία νέα κίνηση –για πρώτη φορά στην ιστορία μας- να ανοίξουμε μία νέα εταιρία στην Αίγυπτο, όπου εκεί στεγάζονται δύο μηχανικοί πωλήσεων, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τις εξαγωγές μας στη Μέση Ανατολή και την Αφρική», έκανε γνωστό.
Αυτή τη στιγμή η πρώτη χώρα με βάση τζίρου εξαγωγών για την Interplast είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), όπου το 2020 πριν ξεσπάσει ο κορωνοϊός συμμετείχαν σε μία έκθεση, κι έκτοτε τα αποτελέσματα που ήρθαν και οι ικανοποιημένοι συνεργάτες που έχει πλέον η Interplast σε ΗΠΑ αλλά και Καναδά είναι αρκετοί.
Σε όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στην πράξη οι περισσότερες από 60 πιστοποιήσεις προϊόντων της εταιρίας. Αντίστοιχο πλήθος πιστοποιήσεων διαθέτουν μόνο εταιρίες κολοσσοί του εξωτερικού.
Τριπλή επιβράβευση του «made in Greece»
Κι ενώ ο Γιάννης Ριζόπουλος βρισκόταν στο Ντουμπάι για την ανάπτυξη των εξαγωγών της Interplast, την Τρίτη 26 Νοεμβρίου η εταιρία βραβευόταν, για ακόμη μία φορά, για τρία πρωτοποριακά προϊόντα της από την Ελληνική Εταιρεία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) η οποία τιμά την καινοτομία κι αναδεικνύει την Ελληνική παραγωγή έχοντας θεσπίσει τα βραβεία «made in Greece». Στην τελετή που έγινε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, με την τριπλή βράβευσή της η Interplast επικύρωσε την υψηλή θέση της σε διεθνές επίπεδο στον χώρο των ποιοτικών κατασκευών.
«Δεν περιμέναμε να βραβευτούν διάφορα προϊόντα που είχαμε, περιμέναμε ίσως μία ή δύο βραβεύσεις, αλλά τελικά βραβεύτηκαν τρία προϊόντα μας», είπε χαρακτηριστικά ο γενικός διευθυντής, χαρακτηρίζοντας την τριπλή βράβευση τιμή, επιβράβευση του έργου και του brand «made in Greece» που διαφημίζει παγκοσμίως η Interplast. Όπως έκανε γνωστό, η εταιρία βραβεύτηκε για τα εξής τρία προϊόντα της: Το χρυσό μετάλλιο καινοτόμου βιομηχανικού προϊόντος απονεμήθηκε στο νέο ηχομονωτικό σύστημα σωλήνων αποχέτευσης από Πολυπροπυλένιο, Atlas Plus Echo Silent. Το χρυσό μετάλλιο επώνυμου βιομηχανικού προϊόντος απονεμήθηκε στο πρωτοποριακό σύστημα Ενδοδαπέδιας Θέρμανσης, Eco Floor. Το χάλκινο μετάλλιο εξαγωγικής αριστείας απονεμήθηκε στο ήδη βραβευμένο με χρυσό μετάλλιο καινοτομίας, προ-μονωμένο σύστημα σωληνώσεων Aqua Plus Prins.
Με σταθερά βήματα και μόνιμο προσανατολισμό την υψηλή ποιότητα και την τεχνολογία, η Interplast κατάφερε να τοποθετηθεί ανάμεσα στις πρώτες ευρωπαϊκές εταιρίες κατασκευής πλαστικών σωλήνων κτιριακών εγκαταστάσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Ήδη η δεύτερη γενιά της επιχείρησης, στην οποία ανήκει ο Γιάννης Ριζόπουλος, έχει δείξει πως όχι απλώς η τροχιά ανάπτυξης της εταιρίας δεν φρενάρει, αλλά… απογειώνεται!
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News