Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Μέσα σε τέσσερις μέρες θα επισκεφθούν διάφορα τουριστικά μέρη όπως το Φανάρι και η Μαρώνεια
Ήρθαν τέσσερις influencers που έχουν μεγάλη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Κομοτηνή, προκειμένου μέσα σε διάστημα τεσσάρων ημερών να δοκιμάσουν τοπικά προϊόντα, να δουν τις ομορφιές της Ροδόπης και όλα αυτά να τα διαφημίσουν μέσα από τη δική τους ιδιαίτερη “ματιά” σε όλη την Ελλάδα μέσω των social media, με σκοπό να προσελκυστούν τουρίστες στην περιοχή μας.
Πρέπει να τονιστεί ότι αυτή είναι μια πρωτοβουλία του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης ύστερα από συνάντηση εργασίας που είχε πριν λίγο καιρό με εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων Θράκης. Τότε είχε αποφασιστεί στα πλαίσια της προβολής και της προώθησης η άμεση πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) στο νομό από influencers αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες και την ποικιλομορφία του Νομού Ροδόπης, των εξαιρετικών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα.
Δοκίμασαν μπουγάτσα, καφέ Κομοτηνής και μπύρα από την Ζυθοποιία
Έτσι λοιπόν από χθες 25/02 άρχισε το πρώτο ταξίδι εξοικείωσης με influencers στη Ροδόπη. «Ήρθαν εδώ στην Κομοτηνή και τις επόμενες τέσσερις μέρες θα ξεναγηθούν σε διάφορα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της περιοχής και πολιτιστικά σημεία, όπως επίσης θα αναδείξουμε και τις φυσικές ομορφιές της περιοχής και φυσικά επιχειρήσεις και προϊόντα» θα πει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αντώνης Γραβάνης στο ράδιο Χρόνος 87.5 fm.
Η χθεσινή τους μέρα ξεκίνησε με μπουγάτσα Κομοτηνής και ελληνικό καφέ. Οι influencers πέραν του ότι γεύτηκαν τα τοπικά προϊόντα, αποτυπώνουν με τον φακό τους όλα όσα βλέπουν στην Κομοτηνή και στην συνέχεια χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να προσελκύσουν κόσμο στην περιοχή. Στην συνέχεια πήγαν στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, ενώ μετέβησαν και στο Φανάρι.
«Και οι τέσσερις μέρες θα είναι πολύ γεμάτες, καθώς θα αναδείξουμε τοπικά προϊόντα. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν με γαστρονομία τοπικών προϊόντων, αλλά και τις ομορφιές της περιοχής. Θα πάμε και στην Μαρώνεια και στο οχυρό της Νυμφαίας» υπογράμμισε ο κος Γραβάνης.
Κατά τον πρόεδρο του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου ήδη το όλο εγχείρημα έχει «πάει πολύ καλά» και «είναι ένας τρόπος για να μπορέσουμε πραγματικά να αναδείξουμε όλα τα χαρακτηριστικά που έχει η περιοχή μας, μέσα από τα μάτια κάποιων ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό. Στο τέλος θα υπάρξει συνάντηση με ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες για να δούμε τα αποτελέσματα» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Τα τέσσερα άτομα που αποτελούν τους influencers έχουν βρεθεί κατά το παρελθόν σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως η Κρήτη και άλλα νησιά που αποτελούν τουριστικές ναυαρχίδες της χώρας μας. «Θέλουμε να ακούσουμε τα δικά τους συμπεράσματα για να δούμε πως η Ροδόπη θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα τα οποία έχει» κατέληξε ο κος Γραβάνης.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News