Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Ο Κομοτηναίος ιδιοκτήτης του πεντάστερου ξενοδοχείου στην Θεσσαλονίκη μιλάει στο ράδιο Χρόνος 87.5 fm
Το πρώτο πεντάστερο smart hotel στη Θεσσαλονίκη είναι γεγονός κι έχει «σφραγίδα» της Κομοτηνής, καθώς ανήκει στο Anatolia Hospitality και ιδιοκτήτης του είναι ο Κομοτηναίος ξενοδόχος Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Το ξενοδοχείο φυσικά έχει όλες τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων, τις οποίες συνδυάζει με την τεχνολογία και την smart πλευρά τους.
Ο ιδιοκτήτης του πρωτότυπου ξενοδοχείου Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μέσω του ράδιο Χρόνος 87.5 fm πληροφόρησε για αυτό το καινοτόμο εγχείρημά του.
«Θέλαμε να κάνουμε ένα ξενοδοχείο με ένα τελείως διαφορετικό concept λειτουργίας»
Ο κος Χρυσοχοΐδης κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός ότι πήρε την απόφαση ανοίγματος μιας ξενοδοχειακής μονάδας την εποχή της πανδημίας, που κάθε οικονομική δραστηριότητα και ιδιαίτερα επιχειρηματική φαντάζει δύσκολη στην υλοποίηση.
«Ήταν μια απόφαση που πάρθηκε πριν από 2-3 χρόνια να γίνει η συγκεκριμένη επένδυση στο συγκεκριμένο κτίριο. Προφανώς δεν υπήρχε όλο το κομμάτι του ιού και όλα τα προβλήματα που έχει φέρει αυτό, οπότε όλοι οι προϋπολογισμοί και όλο το σκεπτικό και το business plan είχε γίνει με άλλα δεδομένα. Ήταν μια διαδικασία που πήρε αρκετό καιρό και στο κομμάτι του σχεδιασμού και στο κομμάτι της υλοποίησης», δήλωσε ο επιχειρηματίας.
Στο καινοτόμο κομμάτι του ξενοδοχείου, ο κος Χρυσοχοΐδης επεσήμανε πως «είχαμε κατά νου ότι θέλαμε να κάνουμε ένα ξενοδοχείο με ένα τελείως διαφορετικό concept λειτουργίας. Θέλαμε να φτιάξουμε κάτι που απευθύνεται κυρίως στις millenials» και πληροφορεί ότι οι millenials είναι το ηλικιακό κομμάτι το οποίο είναι γεννημένο από το 1980 και μετά. Γιατί όμως το ξενοδοχείο να απευθύνεται κυρίως σε αυτούς τους επισκέπτες; Στην ερώτηση αυτή η απάντηση ήταν ότι «έχουν ανάγκες και “θέλω” που είναι πολύ διαφορετικές από μεγαλύτερες ηλικίες. Παίζει μεγάλο ρόλο το κομμάτι της τεχνολογίας, όλα γίνονται online. Αναζητούν εμπειρίες και παροχές που είναι αρκετά προσωποποιημένες, οπότε φτιάχτηκε όλο το ξενοδοχείο με αυτό το σκεπτικό. Θεωρώ ότι έχουμε πάρα πολλές καινοτόμες υπηρεσίες μέσα».
Όπως πληροφόρησε ο επιχειρηματίας μπορεί ένας επισκέπτης, για παράδειγμα, να απολαύσει ένα προσωποποιημένο cocktail στο μπαρ του ξενοδοχείου με το όνομά του. Υπάρχει ακόμη ένα perfume bar στο οποίο μπορεί ο καθένας να φτιάξει ένα προσωπικό άρωμα και επίσης μέσα στο δωμάτιο υπάρχουν όλες οι καινούργιες τεχνολογίες. «Όλες οι υπηρεσίες είναι κομμένες και ραμμένες στα θέλω του πελάτη. Υπάρχει μια ειδική πλατφόρμα μέσα στην οποία μπαίνει ο πελάτης και μπορεί να αναρτήσει τα θέλω του και αυτά μπορούν να κατοχυρωθούν και έτσι την επόμενη φορά που θα ξανά έρθει η εμπειρία του και το δωμάτιο του να είναι έτοιμο με αυτά που θέλει», υπογράμμισε.
«Το κομμάτι της αναψυχής βρίσκεται τώρα πολύ χαμηλά, γιατί ο κόσμος δεν μπορεί να ταξιδέψει»
Λόγω της πανδημίας όμως το κομμάτι του τουρισμού έχει υποστεί τα δικά του ‘τραύματα’ όπως και πολλές οικονομικές δραστηριότητες.
«Θεωρώ ότι σταδιακά αρχίζουν και αίρονται τα μέτρα και ανοίγει όλη η οικονομική δραστηριότητα της χώρας μας και αυτά τα βήματα θα ακολουθήσει και ο τουρισμός. Στην Θεσσαλονίκη ένα κομμάτι της δουλειάς μας είναι το εταιρικό πελατολόγιο, το οποίο είναι η αλήθεια ότι είναι αυτό που αυτή την στιγμή μας κρατάει ζωντανούς, γιατί το κομμάτι της αναψυχής βρίσκεται τώρα πολύ χαμηλά καθώς ο κόσμος δεν μπορεί να ταξιδέψει», δήλωσε.
Κατά τον επίλογό του ο κος Χρυσοχοΐδης μιλώντας για την ανάγκη ταξιδιών αναψυχής ανέφερε ότι «υπάρχει πολύς κόσμος που έχει ανάγκη ένα ταξίδι αναψυχής. Ο τουρισμός είναι θέμα ψυχολογίας, όσο ο κόσμος αρχίζει και νοιώθει πιο ασφαλής και αρχίζουν και αίρονται τα μέτρα, θεωρώ ότι θα αρχίσει ο κόσμος να κινείται».
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News