Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Τι κάνει η εταιρεία σε περίπτωση μη εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος
«Κυνήγι στους κακοπληρωτές της ΔΕΗ». Αυτό προβάλλει ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Στάσσης και αυτό βλέπουν στους λογαριασμούς τους οι καταναλωτές της ΔΕΗ στην Κομοτηνή. Το «καμπανάκι» για την κατάσταση που επικρατεί στην ΔΕΗ χτύπησε καθώς πλέον η επιχείρηση χρειάζεται άμεση ανάγκη ρευστότητας ύψους 750 εκατ. ευρώ, όπως τονίζει ο νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Στάσσης.
Κατά την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ ο κ. Στάσσης μετά την εκλογή του και συνομιλώντας με δημοσιογράφους «Το ταμειακό έλλειμμα των 750 εκατ. ευρώ αυξάνεται δραματικά όσο περνάει ο χρόνος. Πρέπει να περάσουμε τον κάβο, να βρούμε άμεσα το μείγμα των μέτρων για να έχουμε πρόβλεψη θετικών ταμειακών ροών». Ο νέος πρόεδρος της ΔΕΗ όταν ρωτήθηκε για το αν το ταμειακό έλλειμμα είναι της τάξης των 800 – 900 εκ. ευρώ απάντησε θετικά και διευκρίνισε επίσης πως το προαναφερόμενο ταμειακό έλλειμμα είναι σε 12μηνη πρόβλεψη, ενώ τονίζοντας την άσχημη κατάσταση της επιχείρησης υπογράμμισε πως «οι συνέπειες, αν δεν λάβουμε μέτρα, θα είναι οι τράπεζες να εγγράψουν τα δάνεια ως NPLs».
Ο ίδιος ερωτηθείς για το αν θα καταργηθεί η έκπτωση συνέπειας 10% απάντησε πως «θα εξεταστούν οι επιπτώσεις κάθε πολιτικής». Ωστόσο συμπλήρωσε «Πρέπει να αλλάξουμε την εμπορική πολιτική της επιχείρησης. Συγκεκριμένα πακέτα για συγκεκριμένες ανάγκες. Μέχρι Ιανουάριο – Φεβρουάριο πρέπει να έχουμε τέτοια προϊόντα. Η λογική οριζόντιων πακέτων έχει ξεπεραστεί». Ακόμη ο νέος πρόεδρος της εταιρίας έστειλε μήνυμα και για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές καθώς και συνολικά στους υπερήμερους οφειλέτες «Θα ξεκινήσει τεράστιο κυνήγι, θα δώσουμε μάχη», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι «είναι αδιανόητο να μην γίνονται διακοπές ρεύματος σε εκείνους που οφείλουν λογαριασμούς ρεύματος».
Η ενημέρωση που έρχεται στους καταναλωτές στην Κομοτηνή μέσω των λογαριασμών τους, επιβεβαιώνει την παραπάνω πολιτική. Το μήνυμα εμπεριέχεται στους λογαριασμούς και είναι ως εξής «αγαπητέ πελάτη, με την παρούσα επιστολή σας ενημερώνουμε ότι εκκρεμεί η εξόφληση του προηγούμενου λογαριασμού κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Στην περίπτωση που δεν ανταποκριθείτε μέχρι την ημερομηνία λήξης του παρόντα λογαριασμού, τότε η ΔΕΗ θα προβεί στις κατά τον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ 832/09.04.2013, άρθρο 39, παρ. 6) νόμιμες ενέργειες για την διασφάλιση των συμφερόντων της και την τήρηση των όρων της μεταξύ μας Σύμβασης Προμήθειας.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η ΔΕΗ Δύναται να διαβιβάσει τα στοιχεία σας σε εξωτερικούς συνεργάτες της, προκειμένου να επικοινωνήσουν μαζί σας για την σχετική ενημέρωσή σας και την αναζήτηση λύσης, στο πλαίσιο της εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς (Κώδικας Προμήθειας, άρθρο 39, παρ. 5). Διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με τον νέο Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, που ισχύει από την 25.05.2018, η επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων είναι σύννομη όταν γίνεται στο πλαίσιο εκτέλεσης της μεταξύ μας Σύμβασης Προμήθειας ή για την άσκηση των έννομων συμφερόντων της Επιχείρησης χωρίς να απαιτείται συναίνεση του πελάτη.
Στην περίπτωση που έχετε ήδη τακτοποιήσει την οφειλή σας, αγνοήστε την παρούσα επιστολή. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο κατάστημα ΔΕΗ ή να καλέσετε στο 11770».
Το προηγούμενο έτος η ΔΕΗ απέστειλε εκατοντάδες εξώδικα σε πελάτες της στο νομό Ροδόπης με μεγάλες οφειλές, για χρέη που ξεπερνούν τα 2.000 ευρώ και μπορεί να αγγίζουν και τα 20.000 ευρώ, μια διαδικασία που συνεχίζεται και το τρέχον έτος. Ο σκοπός είναι ο διακανονισμός, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν διαταγές πληρωμής για τους οφειλέτες. Προσπάθεια της ΔΕΗ είναι να πείσει τους οφειλέτες της να διακανονίσουν τα χρέη τους προς τον πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News