Ωφέλιμη η πρώτη χρονιά λειτουργίας του Ειδικού Σχολείου Μελέτης | xronos.gr
ΜΙΑ ΔΟΜΗ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ

Ωφέλιμη η πρώτη χρονιά λειτουργίας του Ειδικού Σχολείου Μελέτης

26/07/18 - 10:00

Εννιά μαθητές πέρσι στο σχολείο, αυξημένο το ενδιαφέρον για την φετινή χρονιά

Ωφέλιμη φαίνεται πως αποδεικνύεται η ίδρυση του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου Κομοτηνής, στον οικισμό Μελέτης Δήμου Κομοτηνής. Η πρώτη χρονιά λειτουργίας του σχολείου ήταν αυτή πέρσι, 2017-18, και σύμφωνα με την προϊσταμένη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης Μαίρη Κοσμίδου, ήταν μία δομή που είχε ανάγκη η περιοχή, καθώς αποτελεί την ενδιάμεση δομή μεταξύ γενικών Γυμνασίων - Λυκείων και ΕΕΕΕΚ, δηλαδή αφορά σε συγκεκριμένη κατηγορία μαθητών.

Το σχολείο ξεκίνησε τη λειτουργία του στην αρχή της περσινής χρονιάς, σημαίνοντας μία "λάμψη" εν μέσω κρίσης. Αρχικά με πέντε μαθητές, στο τέλος της χρονιάς με εννιά μαθητές, το σχολείο κέρδισε γρήγορα την εμπιστοσύνη γονέων και μαθητών. Όπως μας ενημερώνει η κα Κοσμίδου, για την ερχόμενη σχολική χρονιά 2018-19, ήδη έχουν υπάρξει δεκατρείς εγγραφές κι αναμένονται ίσως κι άλλες τον Σεπτέμβριο. 

Συνετέλεσε επίσης στη μείωση της σχολικής διαρροής κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η ίδρυση του σχολείου, όπως λέει η Μαίρη Κοσμίδου, γιατί μπορεί αυτά τα παιδιά, αν πήγαιναν στα γενικά γυμνάσια ή λύκεια να μην είχαν επαρκή φοίτηση. Ως μόνιμο προσωπικό υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και η διευθύντρια, ενώ το υπόλοιπο προσωπικό φέτος θα συμπληρωθεί με προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής. 

"Τα παιδιά στη δομή έχουν τα μαθήματα που έχουν και στη γενική παιδεία, όμως επί τριάντα ώρες με εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής", σημειώνει η κα Κοσμίδου. Με απλά λόγια, όταν το ΚΕΔΔΥ διαπιστώνει πως το παιδί μπορεί να πάει είτε σε Ειδικό Σχολείο είτε σε τμήμα ένταξης και ο γονιός επιλέξει το τμήμα ένταξης, αυτό σήμαινε το παιδί στερείται δεκαπέντε ώρες ειδικής αγωγής, καθώς στο Ειδικό Σχολείο οι ώρες είναι τριάντα εβδομαδιαίως. "Άρα η δομή είναι ωφέλιμη για τους μαθητές, γιατί έχουν ειδικό εκπαιδευτικό σε όλο το πρόγραμμα και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δρουν τον κατάλληλο τρόπο προσέγγισης του κάθε μαθητή, και τον τρόπο μάθησης του κάθε μαθητή", εξηγεί περαιτέρω η κα Κοσμίδου.
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr