Ν. Μπήλιος: «Όλοι έχουμε έτοιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις χωρίς να τις επεξεργαζόμαστε, αυτό είναι πολύ προβληματικό» | xronos.gr
ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ

Ν. Μπήλιος: «Όλοι έχουμε έτοιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις χωρίς να τις επεξεργαζόμαστε, αυτό είναι πολύ προβληματικό»

17/01/25 - 8:00
Ν. Μπήλιος: «Όλοι έχουμε έτοιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις χωρίς  να τις επεξεργαζόμαστε,  αυτό είναι πολύ προβληματικό»

Στη λίστα των 100 πιο επιδραστικών διευθυντών Εταιρικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα για το 2024 της Boussias media, συναντάμε κι έναν «δικό» μας άνθρωπο, τον διευθυντή Επικοινωνίας & Εταιρικών Υποθέσεων της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης

Με αφορμή τη διάκριση αυτή μιλάει στο ράδιο Χρόνος 87.5fm για την αξία της επικοινωνίας που όμως πρέπει να χτίζεται σε στέρεες ειλικρινείς βάσεις κι όχι σε προσωπικότητες που μεταβάλλονται διαρκώς

Αποδίδει τη διάκρισή του στον συνδυασμό παιδείας, γνώσης, πείσματος, σκληρής δουλειάς, αυθεντικότητας και φυσικά στην ομάδα της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, γιατί όπως λέει «δεν είμαστε μονήρεις προσωπικότητες»

Στη λίστα των 100 πιο επιδραστικών διευθυντών Εταιρικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα για το 2024 της Boussias media, συναντάμε κι έναν «δικό» μας άνθρωπο, τον Νικόλαο Μπήλιο διευθυντή Επικοινωνίας & Εταιρικών Υποθέσεων της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης. Η λίστα αυτή καταρτίστηκε για πρώτη φορά στον κλάδο, ενώ για να βρεθεί το top 100 προτάθηκε το σύνολο των εταιριών της χώρας μας. Αυτή η αξιολόγηση αναμένεται να θεσμοθετηθεί σε τακτικό χρονικό επίπεδο.

Όπως διαβάζουμε στο απόσπασμα της λίστας που αφορά τον διευθυντή Επικοινωνίας & Εταιρικών Υποθέσεων της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, ο Νικόλαος Μπήλιος, με πολύχρονη εμπειρία στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα σε Ελλάδα και εξωτερικό, έχει εργαστεί ως σύμβουλος διοίκησης σε θέματα στρατηγικής κι επικοινωνίας, marketing κι εταιρικής προβολής, σχεδιάζοντας και διαμορφώνοντας τη στρατηγική για καμπάνιες σε εταιρίες όπως η Saatchi&Saatchi(Λονδίνο) και The Newtons Laboratory (Ελλάδα). Έχει εργαστεί ως υπεύθυνος Επικοινωνίας & Στρατηγικής για την Ελληνικό ΑΕ και ειδικός σύμβουλος Επικοινωνίας του γενικού γραμματέα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Είναι απόφοιτος Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (Royal Holloway & Kings College) και κάτοχος μεταπτυχιακών τίτλων από το LSE.

Η αυθεντικότητα χτίζει εμπιστοσύνη
Σύμφωνα με τον ίδιο, το πιο πολύτιμο μάθημα που μπορεί να πάρει κανείς από την ενασχόληση με τον τομέα της επικοινωνίας είναι ότι η αυθεντικότητα και η σωστή ακρόαση είναι τα κλειδιά για αποτελεσματική σύνδεση με τον στρατηγικό στόχο. Η αυθεντικότητα χτίζει εμπιστοσύνη. «Όταν είσαι αληθινός και συνεπής στις αξίες σου, οι άνθρωποι ανταποκρίνονται θετικά», λέει χαρακτηριστικά στη στήλη top 100.

Όσο για τη δεξιότητα που ο ίδιος θεωρεί πως θα καθορίσει το μέλλον της εταιρικής επικοινωνίας είναι η σύνθεση ανθρώπινης δημιουργικότητας και τεχνολογικής ικανότητας.

Διάκριση ατομικής αριστείας αλλά και ομάδας
Μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm χαρακτήρισε ενδιαφέρουσα και σημαντική τη βράβευση για την καριέρα του, αναγνωρίζοντας πως πρόκειται μία διάκριση αριστείας που ενισχύει την αξιοπιστία σε έναν πολύ ανταγωνιστικό κλάδο.

Πού όμως οφείλεται η διάκριση; Απαντά ότι είναι ένας συνδυασμός παιδείας, γνώσης, πείσματος, σκληρής δουλειάς, αυθεντικότητας αλλά και στην ομάδα της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, γιατί όπως λέει «δεν είμαστε μονήρεις προσωπικότητες». Η αξιολόγηση στη λίστα έγινε με πολύ αυστηρό πλαίσιο, γεγονός που μπορεί να διαπιστώσει κανείς από τα ονόματα που απαρτίζουν το top 100.

«Η αυθεντικότητα γενικότερα είναι το κλειδί για τη δημιουργία μίας ισχυρής προσωπικότητας και μίας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας, που προσελκύει τα κατάλληλα ταλέντα και διατηρεί την εμπιστοσύνη των εργαζομένων σε μία εταιρία», σημειώνει και παρατηρεί ότι η αυθεντικότητα είναι μία αξία που εφαρμόζεται στην καθημερινή πρακτική της στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, για την ομάδα της οποίας συνεχίζει ως εξής: «Δεν είμαστε μονήρεις προσωπικότητες, ανήκουμε σε κοινωνικές ομάδες και κοινωνικά σύνολα. Η εταιρία είναι μία ομάδα κι εάν η ομάδα πάει καλά, όλοι πάμε καλά».

Άλλωστε, όπως αναγνωρίζει, στόχος μίας επιτυχημένης εταιρίας όπως η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, είναι να δημιουργεί ένα περιβάλλον ψυχολογικής ασφάλειας στο οποίο οι εργαζόμενοι μπορούν να εκφράζουν τον πραγματικό τους εαυτό χωρίς φόβο. Δεν γίνεται να υπάρχει άλλη επαγγελματική προσωπικότητα κι άλλη στο σπίτι, παρατηρεί σχηματική ο Νικόλαος Μπήλιος κι εξηγεί πως ο αξιακός κώδικας κι η ηθική πυξίδα του ανθρώπου είναι μία, πρέπει να είναι δομημένη και ξεκάθαρη, τόσο στην προσωπική του όσο και στην επαγγελματική του ζωή.

Να ακούμε τον συνομιλητή μας
Κληθείς να απαντήσει στο ερώτημα, εάν στο εξωτερικό καλλιεργείται περισσότερο η κουλτούρα της συνεργασίας κι η ανάδειξη των πραγματικών ταλέντων των εργαζομένων, παρατηρεί ότι στην Ελλάδα «κανείς δεν ακούει» και περιγράφει: «Όλοι έχουμε έτοιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις χωρίς να τις επεξεργαζόμαστε, είναι πολύ προβληματικό αυτό και γεννάει πολλές παθογένειες και στο εταιρικό κομμάτι κι ευρύτερα».

Αντίθετα, όπως περιγράφει, στο εξωτερικό ένα από τα πρώτα μαθήματα είναι ο κοινοτισμός κι η σχέση με μία προσέγγιση αλληλεγγύης κι ενσυναίσθησης προς τον συνεργάτη. «Κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο ξεκινάει κι από την κουλτούρα, πιστεύω πάρα πολύ στην εκπαίδευση», συνεχίζει κι εξηγεί ότι στόχος δεν πρέπει να είναι απλώς το πάρει κάποιος ένα πτυχίο, ένα χαρτί, αλλά η ουσιαστική εκπαίδευση που μεταλαμπαδεύει σωστές αξίες στον άνθρωπο που είναι στοιχείο της προσωπικότητας του καθενός.

«Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είχαν την κατάλληλη εξειδίκευση, όμως έγιναν εξαιρετικοί στον τομέα τους κι ανελίχθηκαν πολύ σημαντικά», φέρνει ως παράδειγμα και τονίζει ότι «είναι πολύ σημαντικό να εξελίσσεσαι κατά τη διάρκεια της δουλειάς σου». Γι’ αυτό ο ίδιος προτρέπει τους συνεργάτες του να έχουν συνεχή σχέση με τη γνώση κι αυτό όχι απαραίτητα με τον χαρακτήρα ενός ακόμη χαρτιού, αλλά με την ουσιαστική απόκτηση περισσότερης γνώσης.

Προβληματική ως έννοια η «επικοινωνία»
Καταληκτικά, κληθείς να απαντήσει τι είναι τελικά η «επικοινωνία» ως έννοια κι ως επαγγελματικός κλάδος, ο Νικόλαος Μπήλιος χαρακτήρισε την «επικοινωνία» μία πολύ προβληματική έννοια, καθώς ο πραγματικός ρόλος της σε μία εταιρία είναι πολυδιάστατος και πολυσχιδής. Εν πολλοίς «κρίνει την εξέλιξη της στρατηγικής κάθε εταιρίας, οπότε είναι πάρα πολύ σημαντικός», σημειώνει στην κατακλείδα της συνέντευξης.

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr