«Τα θέματα της Πληροφορικής είχαν ‘πονηριές’» λέει ο Αντώνης Βλυσίδης | xronos.gr
ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ «ΘΕΩΡΗΜΑ»

«Τα θέματα της Πληροφορικής είχαν ‘πονηριές’» λέει ο Αντώνης Βλυσίδης

24/06/20 - 11:55
vlysidis_theorima.jpg

«Ειδικά στα θέματα Γ και Δ οι μαθητές έπρεπε να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει περισσότερο» λέει ο εκπαιδευτικός

«Τα θέματα είχαν αρκετές πονηριές με την έννοια ότι ξεφεύγουν από αυτά που συνήθως λέμε στα παιδιά ότι ‘αυτό πρέπει να το κάνετε έτσι, αυτό πρέπει να το κάνετε με αυτό τον τρόπο» κλπ’». Αυτό είναι το πρώτο σχόλιο του καθηγητή Πληροφορικής Αντώνη Βλυσίδη από το φροντιστήριο «Θεώρημα» της Κομοτηνής, όταν καλείται να μιλήσει για τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν φέτος οι συμμετέχοντες/ουσες στο μάθημα της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

«Έχουμε μία εικόνα ότι κυρίως στο Γ και στο Δ θέμα, παραβιάζεται αυτή η κανονικότητα (εν. του τρόπου σκέψης) και ζητείται από τα παιδιά να σκεφτούν λίγο παραπέρα και να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει λίγο περισσότερο» συνεχίζει ο εκπαιδευτικός, διευκρινίζοντας βέβαια  και ότι «δεν είναι όλες οι ασκήσεις έτσι. Υπήρχαν και ερωτήσεις που ήταν απλές και αναμενόμενες αλλά γενικά ένας μαθητής για να γράψει καλά θα πρέπει να σκεφτεί πάρα πολύ, να δει τα θέματα πολύ προσεκτικά για να μη πέσει σε παγίδες»

Κατά την εκτίμηση του κου Βλυσίδη, τα παιδιά έπρεπε να εξαντλήσουν όλον τον διαθέσιμο χρόνο για καθώς «κάποια θέματα χρειάζονταν πολλή σκέψη» και ακόμη και το αξίωμα που λέει ότι «ο διαβασμένος μαθητής γράφει καλά» στο προκείμενο μάθημα συμπληρώνεται ως εξής κατά τον κο Βλυσίδη: «Όποιος έχει διαβάσει, γράφει. Αλλά ακόμη και αυτοί που έχουν διαβάσει, θα πρέπει να σκεφτούν λίγο περισσότερο».

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι το Δ θέμα ήταν σχετικό με την επικαιρότητα αφού κινούταν γύρω από τον Covid-19 (προγράμματα εξαγωγής αποτελεσμάτων κλπ).

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr