Την «παρτίδα» των πανελλαδικών κέρδισαν οι μαθητές του «2001 Ορόσημο» | xronos.gr
ΜΕ ΡΟΥΑ ΜΑΤ!

Την «παρτίδα» των πανελλαδικών κέρδισαν οι μαθητές του «2001 Ορόσημο»

29/06/22 - 8:00
2342354_45.jpg

Μετά τις εξαιρετικές τους επιδόσεις, πέντε μαθητές/τριες μοιράζονται την εμπειρία τους με τον «Χ»

Μία ακόμη χρονιά πανελλαδικών εξετάσεων ανήκει στο παρελθόν κι οι μαθητές του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «Ορόσημο» κέρδισαν κι αυτή την… παρτίδα, με ρουά ματ! Πλέον ετοιμάζουν βαλίτσες για τις σχολές των ονείρων τους. Πέντε μαθητές του φροντιστηρίου, μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις τους, μοιράζονται με τον «Χ» την εμπειρία τους, πως τους βοήθησε το φροντιστήριο και τι συμβουλεύουν τους νεότερους μαθητές.

Αριστούχος στη Θεωρητική ο Γιάννης Ζαφειρίδης με 19.120 μόρια σε λίγους μήνες θα σπουδάζει Νομική Θεσσαλονίκης ή Κομοτηνής. «Γενικά ήταν μία δύσκολη χρονιά, υπήρχαν αντικειμενικές δυσκολίες, αφού είχαμε να αντιμετωπίσουμε την καραντίνα τα προηγούμενα χρόνια με τηλεκπαίδευση και φέτος την αυξημένη ύλη στις εξετάσεις. Οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές αλλά κάναμε την προσπάθειά μας κι απέδωσε» δήλωσε κι έδωσε τα εύσημα στο φροντιστήριο, καθώς τον βοήθησε στο στόχο του, υπήρχε κλίμα συνεργασίας κι αμοιβαίας κατανόησης. «Να προσηλωθούν στο στόχο τους, να κάνουν την προσπάθεια και στο τέλος το αποτέλεσμα θα είναι καλό» συμβούλεψε τους νεότερους, δηλώνοντας ικανοποιημένος από την προσωπική του επίδοση, για την οποία χρειάστηκε συνέπεια, εντατικό διάβασμα και καλή ψυχολογία.

«Ήταν μία δύσκολη και στρεσογόνα εμπειρία» είπε από θέσης της η Δανάη Βουίτοβιτς, η οποία όμως συμπλήρωσε πως χάρη στη βοήθεια του φροντιστηρίου κατάφερε να την ολοκληρώσει με επιτυχία: «το φροντιστήριο μάς έδωσε τη δυνατότητα να εξεταστούμε πολλές φορές, με διαγωνίσματα, ασκήσεις και τεστ, ξεπερνώντας το άγχος και κάνοντάς το… δημιουργική αγωνία για τις πανελλήνιες». Συμβουλεύει τους επόμενους να διαβάζουν και να είναι προσηλωμένοι στο στόχο τους, συγχρόνως όμως να διατηρούν ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό τους και τα χόμπι τους. Η Δανάη με 18.631 βαθμολογία είναι μέλλουσα ηλεκτρολόγος μηχανικός, αφού θα φοιτήσει στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο!

Στη Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας αναμένεται να φοιτήσει ο Χρυσόστομος Γούργουλης με εφόδιο την επίδοση 18.145 στο πεδίο επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής. «Ήταν μία δύσκολη χρονιά, αλλά το είχα πάρει “θερμά” από την πρώτη κιόλας ημέρα της προετοιμασίας» είπε. Δεν έκρυψε πως υπήρξε κούραση στη χρονιά «μαραθώνιο», αλλά με επιμονή ξεπεράστηκε το εμπόδιο. «Το φροντιστήριο έπαιξε μεγάλο ρόλο. Μας “αγκάλιασαν” σαν οικογένεια, το κλίμα ήταν πολύ καλό και περνούσαμε ωραία στην τάξη, γελούσαμε και γίναμε φίλοι, ενώ υπήρχαν ξεκάθαροι ρόλοι δάσκαλοι και μαθητές. Ήταν πάρα πολύ βοηθητικοί όλοι οι καθηγητές». Συμβουλεύει τους επόμενους «να το πάρουν απόφαση» πως η επιτυχία χρειάζεται θυσίες αλλά… αξίζει!

Μέλλουσα ιατρός ευελπιστεί να είναι η Αναστασία Ασημίδου, που πέτυχε 18.160 μόρια στο πεδίο επιστήμες Υγείας. «Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά» παραδέχθηκε, γιατί «η γενιά του 2004 κλήθηκε να δώσει πανελλήνιες, χωρίς να έχει εξεταστεί τα προηγούμενα δύο χρόνια (λόγω κορωνοϊού) και η ύλη ήταν… τεράστια». Ωστόσο η επιτυχία ήρθε «με μεγάλο κόπο» αλλά και με τους καθηγητές του Ορόσημου «πάντα δίπλα μας να μας στηρίζουν και ψυχολογικά, αλλά και να μας λύνουν κάθε απορία». «Είναι μία χρονιά που απαιτεί θυσίες και μέτρο στο διάβασμα. Να έχουν πίστη στον εαυτό τους και ν’ ακούν τους καθηγητές τους» συμβουλεύει τους νεότερους μαθητές.

Το ευχάριστο δίλημμα Μαθηματικό ή Χημικό καλείται να απαντήσει η Ειρήνη Παπαχίντζου, αφού με 17.060 μόρια στις επιστήμες Υγείας τα κατάφερε περίφημα. «Ήταν δύσκολη χρονιά, γιατί ήμασταν μία γενιά δεν είχε φοιτήσει κανονικά δύο χρονιές στο σχολείο, οπότε μας είχαν δημιουργηθεί κενά τα οποία έπρεπε σε λίγο χρονικό διάστημα υπό την πίεση του χρόνου να καλύψουμε» είπε και συμπλήρωσε πως εδώ αποδείχθηκε καθοριστικός ο ρόλος του φροντιστηρίου, που «σε ό,τι χρειαζόμουν ήταν εκεί. Είχα τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να στείλω μήνυμα στους καθηγητές για να με βοηθήσουν». Όσο για τη συμβουλή της προς τους νεότερους, αυτή είναι «να έχουν πρόγραμμα, ν’ ακούν τους καθηγητές του φροντιστηρίου και… να μην πανικοβάλλονται, γιατί εμένα το άγχος ήταν το κύριο θέμα μου, όχι το διάβασμα».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr