Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Ν. Ιωάννου: "Η διαδικασία του να παραγγείλεις είναι γρήγορη και εύχρηστη. Στο delivery.gr μπορεί να παραγγείλει κάποιος με διάφορους τρόπους, ακόμη και φωνητικά μέσω του call center"
Το ημερολόγιο έγραφε 2006, όταν στο μυαλό κάποιου γεννιόταν η ιδέα να φτιάξει έναν ιντερνετικό κόμβο που θα συγκέντρωνε παραγγελίες φαγητού, που θα έφταναν με delivery στην πόρτα του πελάτη. Οι πρώτοι που έκαναν χρήση της συγκεκριμένης υπηρεσίας ήταν οι κάτοικοι της Πάτρας, ακολούθησαν οι Αθηναίοι, μετά οι Θεσσαλονικείς και σήμερα το delivery.gr καλύπτει όλη την ελληνική επικράτεια.
"Το delivery.gr είναι μία μηχανή αναζήτησης η οποία φτιάχτηκε το 2006, με στόχο το να στείλει παραγγελίες φαγητού στα εστιατόρια ανά τη χώρα" λέει στον "Χ" ο κος Νίκος Ιωάννου που είναι ένας εκ των υπευθύνων του δικτύου. Η περιγραφή του απλή - όσο απλή είναι σήμερα και η χρήση του ίντερνετ.
Το ίδιο απλή όμως είναι και η χρήση του delivery.gr στο οποίο κάνεις την παραγγελία σου εύκολα και γρήγορα. Το μόνο που απαιτείται είναι ένα account (λογαριασμός χρήστη) μέσω του οποίου "η διαδικασία του να παραγγείλεις είναι γρήγορη και εύχρηστη. Στο delivery.gr μπορεί να παραγγείλει κάποιος με διάφορους τρόπους, ακόμη και φωνητικά μέσω του call center", όπως λέει ο κος Ιωάννου.
Το account είναι αυτό όπου περιλαμβάνονται τα στοιχεία του κάθε χρήστη που περιμένει την παραγγελία του, αλλά εκεί πιστώνονται και οι πόντοι που κερδίζει ο καθένας και μπορεί να εξαργυρώσει μέσω των διαφόρων ευκαιριών που προσφέρει το site. Έτσι, ο χρήστης αποκτά και έναν επιπλέον λόγο για να κάνει την παραγγελία του, πέρα από την αξιοπιστία που διέπει τον πρώτο διδάξαντα της συγκεκριμένης αγοράς.
Οι επιχειρηματίες που συμμετέχουν τι κερδίζουν;
Τα οφέλη που αποκομίζει ο πελάτης της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι εύκολο να τα σκεφτεί κανείς και φτάνει στον ίδιο χρόνο που χρειάζεται για να "κλικάρει" στην οθόνη του κινητού του το σχετικό app.
Όμως, το delivery.gr είναι εξίσου δελεαστικό και για τους επιχειρηματίες εστίασης που εντάσσονται στο δίκτυο του και κάπως έτσι έφτασε σήμερα να αριθμεί πάνω από 2.500 επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα, που εξυπηρετούν πάνω από 6.500 παραγγελίες σε ημερήσια βάση.
"Έχουμε φτιάξει τεχνολογία για όλες τις δυνατές περιπτώσεις. Μπορούμε να δίνουμε την παραγγελία ακόμα και τηλεφωνικά σε ένα εστιατόριο ή καφέ", λέει ο κος Ιωάννου, όμως εξηγεί ότι αν ο επιχειρηματίας διαθέτει ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή, τότε επωφελείται το 100% των παροχών του delivery.gr. "Aν θέλει ένας εστιάτορας να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη και να έχει στατιστικά όπως: τη συχνότητα των παραγγελιών, τον ημερήσιο λογαριασμό, τις παραγγελίες της ημέρας, ακόμη και τη δυνατότητα να αφαιρεί ένα εξαντληθέν προϊόν από τον κατάλογο του σε πραγματικό χρόνο, καλό είναι να έχει ένα υπολογιστή όπου του εγκαθιστούμε ένα λογισμικό και κάνει όλη τη διαχείριση από εκεί", λέει ο κος Ιωάννου.
Το delivery.gr στην Κομοτηνή
Με ταχύτητα ανάλογη του ρυθμού με τον οποίο το ίντερνετ ισχυροποιεί την παρουσία του στη ζωή μας, το delivery.gr αναπτύσσεται συνεχώς. Έτσι έφτασε και στην Κομοτηνή, όπου σύντομα θα δούμε "επιθετικές ενέργειες προώθησής του", όπως λέει ο κος Ιωάννου.
H Κομοτηνή έχει την ομάδα εκείνη που μπορεί να επιταχύνει άμεσα την ανάπτυξη του δικτύου. Πρόκειται για τρία άτομα, που μπορούν να πείσουν τους εστιάτορες και τους ιδιοκτήτες καφέ να γίνουν μέλη του delivery.gr και να απευθυνθούν σε ένα ακόμη μεγαλύτερο κοινό.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News