«Παράθυρο» από το αμερικανικό Πεντάγωνο για επανένταξη της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35

Ενθουσιασμένοι οι ομιλητές με την αθρόα συμμετοχή των φοιτητών
Γέμισε το θέατρο ΡΕΞ το απόγευμα της Πέμπτης 3 Απριλίου από την παρουσία φοιτητών που παρακολούθησαν φοιτητικό συνέδριο επιχειρηματικότητας. Ήταν μία εκδήλωση από τον Φοιτητικό Σύλλογο του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης «Ιωάννης Καποδίστριας», ο οποίος τη συνδιοργάνωσε για 3η διαδοχική χρονιά με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Βασικοί ομιλητές ο Σπύρος Ανδριανός και Κωνσταντίνος Κίντζιος, πανελλαδικά γνωστό δίδυμο μέσα από την εκπομπή τους (podcast) «Θα σας ειδοποιήσουμε» η οποία προβάλλει και μικρά αποσπάσματα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Από τα πρώτα πράγματα που ανέφεραν ο Σπύρος και ο Κωνσταντίνος, οι οποίοι έλαβαν κατευθείαν την αμέριστη προσοχή του κοινού, ήταν πως «εμείς πιστεύουμε στη gen Z και τις ικανότητές της». Μάλιστα, σε δήλωσή τους στον «Χ» ανέφεραν πως τους συγκίνησε ιδιαίτερα η συμμετοχή του κόσμου, καθώς «είναι η πρώτη φορά που ερχόμαστε στην Κομοτηνή, η πρώτη φορά που κάνουμε ομιλία εδώ» τόνισε ο Σπύρος Ανδριανός, με τον Κωνσταντίνο Κίντζιο να προσθέτει πως «εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι μέσω τέτοιων ομιλιών δίνονται ευκαιρίες και σε παιδιά από την επαρχία να συμμετέχουν σε δράσεις, καθώς οι ευκαιρίες είναι λιγότερες εδώ». Εντυπωσιασμένοι και οι δύο ανέφεραν πως «δεν το περιμέναμε και σας ευχαριστούμε όλους».
Με την έναρξη του φοιτητικού συνεδρίου, δήλωσαν και οι δύο πως «σημαίνει πολλά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή θα μπορούσατε να είστε κάπου για καφέ, να κάνετε ό, τι θέλετε, αλλά επιλέξατε να είστε εδώ και να κάνουμε αυτή τη συζήτηση». Το κλίμα ήταν ενός εποικοδομητικού διαλόγου, «το μικρόφωνο δεν παρέμεινε στη σκηνή» όπως επεσήμανε πως ήθελε να εξελιχθεί ως συνθήκη ο Σπύρος Ανδριανός, αλλά οι ερωτήσεις του κοινού ανέπτυξαν τις ομιλίες.
Λίγα λόγια για το podcast των ομιλητών που τους έφερε στη κορυφή:
Με περίπου 32.000 συνδρομητές μόνο στο YouTube, το «Θα σας ειδοποιήσουμε» γίνεται το «νούμερο ένα business show στην Ελλάδα» και γνωστό μέσα από τα μικρής διάρκειας βίντεο που ανεβάζουν στο τικ τοκ, γνωστά και ως «shorts», τα οποία απέκτησαν τεράστια προβολή από τον κόσμο μέσω του διαλόγου ανάλογα με την θεματική που αναπτύσσουν, πάντα με βάση την οικονομία και την επιχειρηματικότητα.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News