Απαιτητικά τα Αρχαία – Κλιμακούμενης δυσκολίας τα Μαθηματικά | xronos.gr
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Απαιτητικά τα Αρχαία – Κλιμακούμενης δυσκολίας τα Μαθηματικά

17/06/20 - 12:01

Το σχόλιο των εκπαιδευτικών από το Φροντιστήριο «Τούλα Σαρρή»

Χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις  ήταν τα σημερινά θέματα στα Αρχαία Ελληνικά καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος των γραμματικών και συντακτικών φαινομένων στο Άγνωστο κείμενο. Από την Πολιτεία του Πλάτωνα ήταν το διδαγμένο κείμενο που επιλέχθηκε στα Αρχαία και το άγνωστο κείμενο ήταν ένα απόσπασμα από το έργο του Ξενοφώντος «Πόροι περί προσόδων». Παράλληλο κείμενο δόθηκε απόσπασμα του Ε.Π. Παπανούτσου, ο οποίος μεταφέρει τις απόψεις του Α. Δελμούζου για την παιδεία.

Μικρή διαφοροποίηση παρατηρήθηκε στην πρώτη ερώτηση κατανόησης στο Γνωστό κείμενο με την προσθήκη και δεύτερου σκέλους χωρίς όμως ιδιαίτερες δυσκολίες. Οι ερμηνευτικές ερωτήσεις, η ερώτηση εισαγωγής και οι λεξιλογικές παρατηρήσεις κινήθηκαν στα αναμενόμενα πλαίσια με την παρατήρηση Β4.β να προβληματίζει τους μαθητές για τη χρησιμοποίηση της λέξης «επαγγελλόμενοι» στη νέα ελληνική γλώσσα με διαφορετική σημασία σε σχέση με αυτήν που έχει στο πρωτότυπο κείμενο. Το παράλληλο κείμενο ήταν προσιτό στους μαθητές και  μπορεί να δώσει πρόσθετες μονάδες σε όσους επισημάνουν προσεκτικά δύο ομοιότητες σχετικά με τον σκοπό της παιδείας  ανάμεσα στον Αλέξανδρο Δελμούζο και τον Πλάτωνα από το κείμενο αναφοράς.

Ως προς το Αδίδακτο κείμενο το περιεχόμενό του είναι κατανοητό χωρίς δυσκολίες στη μετάφραση των λέξεων του κειμένου.  Η νοηματική ερώτηση, που αναφερόταν στα πλεονεκτήματα της ειρήνης και στα μειονεκτήματα του πολέμου, ήταν σαφής και ήταν εύκολο να εντοπιστεί η  απάντηση μέσα στο αδίδακτο κείμενο. Η γραμματική ήταν απαιτητική και για καλά διαβασμένους καλύπτοντας ευρύ φάσμα γραμματικών φαινομένων.  Οι παρατηρήσεις του συντακτικού κινούνταν σε λογικά πλαίσια ζητώντας συντακτική αναγνώριση όρων, χαρακτηρισμό κατηγορηματικής μετοχής μετοχής και αναγνώριση δευτερευουσών προτάσεων (πλάγιας ερωτηματικής και ειδικής πρότασης).

Ως προς τα Μαθηματικά, σύμφωνα με τον Δημήτρη Πελτέκη, μαθηματικό στο φροντιστήριο «Τούλα Σαρρή»,  το θέμα Α ήταν βατό, αναμενόμενο και ως προς την άσκηση του  σωστού-λάθους και ως προς την απόδειξη. Στο  θέμα Β χρειαζόταν προσοχή στα πεδία ορισμού. Στο Θέμα Γ το τέταρτο ερώτημα παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία, αλλά ήταν μέσα από την ύλη του σχολικού βιβλίου. Το Θέμα Δ:Το Δ1 έχει γίνει σαν άσκηση, αλλά τα Δ2 και Δ3 απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή και κριτική ικανότητα καθώς για την επίλυσή τους χρειαζόταν να αξιοποιηθεί και η απάντηση του Δ1 ερωτήματος.

«Αντιμετωπίζουμε τις νέες προκλήσεις  που προκύπτουν στα εκπαιδευτικά θέματα προσαρμοζόμενοι άμεσα στις νέες απαιτήσεις της εκπαίδευσης. Γι΄ αυτό χρησιμοποιούμε την πλέον υπερσύγχρονη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, ώστε να υποστηρίζουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας άμεσα και ποιοτικά με διαδικτυακά μαθήματα, σε περίπτωση που οι συνθήκες το επιβάλλουν είτε εξολοκλήρου είτε βοηθητικά στη διά ζώσης εκπαίδευση» αναφέρει η Τούλα Σαρρή, ιδιοκτήτρια και καθηγήτρια στο ομώνυμο Φροντιστήριο.

Την τεράστια σημασία του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και στις τρεις τάξεις του Λυκείου, καθώς οι μαθητές και μαθήτριες κάθε χρόνο καλούνται να λάβουν αποφάσεις καθοριστικές για το μέλλον τους επισημαίνει ο Τάσος Σαρρής, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας και Φιλόλογος στο φροντιστήριο «Τούλα Σαρρή». Γι΄αυτό παρέχουμε στους μαθητές μας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού που ξεκινά  από την Α΄Λυκείου και ολοκληρώνεται στη Γ ΄ Λυκείου με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

 

Τα μαθήματα της θερινής προετοιμασίας θα ξεκινήσουν την 1η Αυγούστου για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου τηρώντας ευλαβικά τα μέτρα υγιεινής και προστασίας.

Ολιγομελή τμήματα

Εξατομικευμένη διδασκαλία

Πρόγραμμα διετούς προετοιμασίας για τη Γ΄ Λυκείου

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα Γυμνασίου – Λυκείου

Έμπειροι και εξειδικευμένοι καθηγητές

Φροντίζουμε να χαράξεις το δρόμο για την επιτυχία!!!

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr