Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Πραγματοποιήθηκε ημερίδα στην Αλεξανδρούπολη
Το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, διοργάνωσε Ημερίδα με τίτλο: «Κύκλοι Μάθησης Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής». Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, στο ξενοδοχείο Ramada Plaza στις 18 Φεβρουαρίου, και την παρακολούθησαν πανεπιστημιακοί και μέλη του διδακτικού προσωπικού του ΔΠΘ.
Τις εργασίες χαιρέτισαν: εκ μέρους του πρύτανη η αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων, Φοιτητικής Μέριμνας & Δια Βίου Εκπαίδευσης καθηγήτρια Μ. Γρηγορίου, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης καθηγήτρια Α. Γιατρομανωλάκη και καθηγητής Γ. Τσομής, ο πρόεδρος του Τμήματος Μοριακής Βιολογίας & Γενετικής καθηγητής Γ. Τοκατλίδης, καθώς και η προϊσταμένη της Μονάδας Β2.2 «Διαχείρισης πράξεων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης & Ενδυνάμωσης του Ερευνητικού Δυναμικού» του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων, που στηρίζει το έργο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ κ. Μανιατάκου.
50 χρόνια ΔΠΘ, μία νέα δομή
Η διοργάνωση της ημερίδας σηματοδοτεί την παρουσία και τον δυναμικό ρόλο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στα σύγχρονα εκπαιδευτικά δρώμενα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, καταδεικνύοντας εμπράκτως την πορεία εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του και συμπίπτει και με τον εορτασμό των 50 χρόνων λειτουργίας του στην ακριτική αυτή περιοχή της Ελλάδας.
Το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας & Μάθησης (ΚεΔιΜα) είναι μια νέα δομή του Πανεπιστημίου, που έχει ως στόχο την προώθηση του πεδίου της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής μέσω δράσεων που στοχεύουν στη δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης, καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης του διδακτικού έργου στο ΔΠΘ. Οι κύκλοι μάθησης (εκπαιδευτικές συναντήσεις του διδακτικού προσωπικού) αποτελούν βασικό πυλώνα των δράσεων του ΚεΔιΜα, υποστηρίζοντας τους διδάσκοντες να ανταλλάξουν και να δημιουργήσουν καλές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας, να αναπτύξουν σύγχρονες και αποτελεσματικές εκπαιδευτικές δράσεις με την αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των πανεπιστημιακών μαθημάτων, προκειμένου να δημιουργήσουν περιβάλλοντα κριτικής και ενεργού μάθησης.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News