Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Κομοτηνής καλλιεργούν τη γη | xronos.gr
ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Κομοτηνής καλλιεργούν τη γη

26/06/20 - 10:00

Εκτός των άλλων, δεντροφύτευσαν και στον αύλειο χώρο του σχολείου τους

Οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής με την καθοδήγηση και την βοήθεια της συντονίστριας Χαριτίνης Πετρίδου και της Ιωάννας Βασιλούδη ολοκλήρωσαν με επιτυχία το σχολικό πρόγραμμα «Καλλιεργώ τη γη».

Όπως δήλωσε η κα Πετρίδου «η αναγκαιότητα της οπτικοποίησης της διδασκαλίας, οι παιδοκεντρικές προσεγγίσεις και τα βιωματικά μοντέλα προσέγγισης της μάθησης θα πρέπει να αποτελούν την βασική αρχή διδασκαλίας μεταξύ των ατόμων με αναπηρία. Σήμερα είναι αποδεκτή η δυναμική σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ του γνωστικού τομέα και των βιωματικών εμπειριών. Το παιδί  ανακαλύπτει ενεργά το υπό μελέτη αντικείμενο ενδυναμώνοντας και ισχυροποιώντας τους δεσμούς με τον γνωστικό τομέα. Τα σχολικά προγράμματα παρέχουν την ευκαιρία για την ανάπτυξη τέτοιων δράσεων και διδακτικών παρεμβάσεών».

Δεντροφύτευση και καλλιέργειες
Στα πλαίσια ενός τέτοιου προγράμματος που στόχο είχε την βιωματική προσέγγισης της  μάθησης οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής δενδροφύτευσαν τον αύλειο χώρο του σχολείου τους με δενδρύλλια και καλλωπιστικά φυτά που προσέφεραν δωρεάν τα φυτώριά της  Δασικής  Υπηρεσίας Κομοτηνής (Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης).

Εξασφάλισαν  σπόρους παραδοσιακών ποικιλιών  από τους «Σπορίτες» Ροδόπης τους οποίους σε ένα μικρό αυτοσχέδιο φυτώριο περίμεναν υπομονετικά να φυτρώσουν και να αναπτυχθούν ώστε να είναι κατάλληλα για μεταφύτευση. Στη συνέχεια σε ένα χώρο 50 τ.μ. που παραχωρήθηκε από τον Συνεργατικό Λαχανόκηπο Κομοτηνής «Σπάρτακο», στην οδό Ξάνθης έστησαν έναν πανέμορφο λαχανόκηπο.

Η κα Πετρίδου ανέφερε, ότι «στόχος ήταν να συμπεριλάβουν όσα περισσότερα φυτά μπορούσαν. Έτσι ο μικρός τους κήπος διαθέτει, πατάτες, πεπόνια, ντομάτες, πιπεριές, μελιτζάνες, καρπούζια, κολοκυθιές, φασολάκια, καλαμπόκι, φράουλες, μαρούλια, κρεμμυδάκια, σέλινο, δυόσμο. Σήμερα, οι μαθητές καταφέρνουν να γνωρίζουν τα φυτά, να γεύονται τα πρώτα δικά τους τρόφιμα (αγγουράκια, μαρούλι, κρεμμυδάκια) να γνωρίζουν βιωματικά τις απεριόριστες δυνατότητες της γης. Ευχαριστούμε όλους αυτούς που στάθηκαν αρωγοί και συμπαραστάτες μας σ’ αυτή τη προσπάθεια!». 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr