Στέφανος Δημητρακόπουλος: Τα θέματα απευθύνονταν σε πολύ καλά διαβασμένους | xronos.gr
Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ

Στέφανος Δημητρακόπουλος: Τα θέματα απευθύνονταν σε πολύ καλά διαβασμένους

30/05/15 - 0:00
534563 (35).jpg

"Οι πανελλήνιες για κάποιους τελείωσαν, ενώ για κάποιους συνεχίζονται με το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας. Δεν πρέπει να απογοητευτούν τα παιδιά που δίνουν Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, γιατί εφόσον τα θέματα ήταν δύσκολα για τους ίδιους, ήταν δύσκολα και για όλους"

Πολύ δύσκολα χαρακτηρίστηκαν τα θέματα στη Φυσική Κατεύθυνσης, στην οποία εξετάστηκαν χθες Παρασκευή οι μαθητές – υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων, θέματα τα οποία ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές. Σύμφωνα με την εκτίμηση του Στέφανου Δημητρακόπουλου, φυσικού από το Φροντιστήριο Θεώρημα, τα θέματα στη Φυσική Κατεύθυνσης ήταν πολύ απαιτητικά και για πολύ καλά διαβασμένους μαθητές. Συγκεκριμένα το Θέμα Α' ήταν βατό, το Θέμα Β' για άριστα διαβασμένους, το Θέμα Γ' απαιτητικό και το Θέμα Δ' για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές με άριστη γνώστη της μηχανικής του στερεού σώματος.
 
Ειδικότερα ο κ. Δημητρακόπουλος έκανε την εξής εκτίμηση: «Το μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης γενικά χαρακτηρίζεται ως δύσκολο από όλους τους μαθητές. Το ζήτημα είναι ότι φέτος λίγο το παράκαναν. Ενώ το πρώτο θέμα της θεωρίας μπορεί να χαρακτηριστεί εύκολο και βατό και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, ξαφνικά από το δεύτερο θέμα άρχισε να υπάρχει μεγάλη δυσκολία και μάλιστα από το πρώτο υποερώτημα. Φέτος γυρίσαμε σε μια παλιά λογική, όπου από το Β1, Γ1, Δ1 άρχισαν οι μαθητές να δυσκολεύονται πολύ. Όπως με ενημέρωσαν και οι μαθητές μου, άδειασαν οι τάξεις πολύ γρήγορα. Εντύπωση μου προκάλεσε η δυσκολία πολλών πράξεων ακόμη και από το Γ1, πράγμα που επηρεάζει και ψυχολογικά τα παιδιά για τα επόμενα θέματα. Ακόμη και για το Β θέμα έπρεπε να είσαι πολύ καλά διαβασμένος, γιατί υπήρχαν παγίδες. Το Β3 μάλιστα ήταν και πολύ μεγάλο. Τα θέματα απευθύνονταν σε πολύ καλά διαβασμένους, δεν θα μπορούσε ένας μέτριος μαθητής να ανταποκριθεί, γιατί υπήρχαν επιλύσεις σχέσεων, δύσκολες και πολλές πράξεις με παγίδες, ειδικά στο θέμα Δ». 
 
 
Όπως σημείωσε ο ίδιος «οι πανελλήνιες για κάποιους τελείωσαν, ενώ για κάποιους συνεχίζονται με το μάθημα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας. Δεν πρέπει να απογοητευτούν τα παιδιά που δίνουν Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, γιατί εφόσον τα θέματα ήταν δύσκολα για τους ίδιους, ήταν δύσκολα και για όλους. Οπότε θα συνιστούσα υπομονή και ψυχραιμία, να πάνε να δώσουν με προσοχή το μάθημα της Τρίτης και μετά να δουν τι θα γίνει με νηφαλιότητα με τα μηχανογραφικά και τις βάσεις. 
 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr