Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Μία πολλά υποσχόμενη ηλεκτρονική καμπάνια που κάπου έμεινε στη μέση
Ξεχάστηκε το 2022 το visitkomotini. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει εύλογα κάποιος, όταν επισκεφτεί είτε την ιστοσελίδα είτε το facebook της τουριστικής πλατφόρμας του Δήμου Κομοτηνής.
Αυτό που ξεκίνησε ως μία πολλά υποσχόμενη ηλεκτρονική καμπάνια έχει μείνει κάπου… στη μέση, για να μην πούμε στην αρχή.
Χωρίς νέες αναρτήσεις
Συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα www.visitkomotini.gr που οργανώθηκε και βγήκε τα τελευταία χρόνια στον αέρα, κερδίζοντας θετικά σχόλια για το ότι τουλάχιστον η δημοτική αρχή έκανε ένα βήμα διαφήμισης του τόπου κι εξωστρέφειας, δεν έκανε ούτε μία ανάρτηση ή ανανέωση το 2022, τουλάχιστον σε εμφανές σημείο.
Την ίδια ώρα μέχρι και σήμερα στο facebook visitkomotini το 2022 έγιναν δύο αναρτήσεις, κάτι που αποδεικνύει έλλειψη σχεδιασμού. Από αυτές τις δύο αναρτήσεις:
Η πρώτη έγινε στις 27 Ιουνίου, αφορούσε την προβασιμότητα στις ακτές του Δήμου και έγινε… μόνο στα αγγλικά, διότι -ως γνωστό- οι αγγλόφωνοι τουρίστες συρρέουν μαζικά το καλοκαίρι στον Δήμο μας.
Η δεύτερη έγινε στις 26 Σεπτεμβρίου, αφορούσε το φεστιβάλ υποδοχής φοιτητών κι έγινε μόνο στα ελληνικά.
Επομένως, στη διαχείριση του facebook αποδεικνύεται εμπράκτως αποσπασματικότητα, προχειρότητα, έλλειψη σχεδιασμού και στοχοθεσίας.
Ίσως το… σύστημα να μην μπορεί να αντέξει δύο πράγματα συγχρόνως, όπως για παράδειγμα ένα φεστιβάλ και τη διαχείριση μίας αρκετά απλής ιστοσελίδας.
Φιλότιμα βήματα, ας συνεχιστούν
Η δημοτική αρχή που έχει κάνει φιλότιμα βήματα για την ενίσχυση του τουριστικού brand της πόλης τα τελευταία χρόνια, καλείται να πιάσει το visitkomotini εκεί που το άφησε, «τρέχοντας» την πλατφόρμα κι ενισχύοντάς την.
Ήδη χάθηκαν οι πρώτοι 10 μήνες, τουλάχιστον ας δούμε μία κινητικότητα ενόψει χειμώνα.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News