Μπορεί η δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα να βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην προώθηση του τουρισμού της χώρας; | xronos.gr
NETBET.COM

Μπορεί η δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους στην Ελλάδα να βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην προώθηση του τουρισμού της χώρας;

24/06/21 - 9:35
xronos.gr__0.jpg

Η Ελλάδα είναι μια όμορφη χώρα με αμέτρητα τουριστικά αξιοθέατα. Η χώρα σε κάθε σημείο της έχει ιστορικά μνημεία, μοντέρνα κτίρια, και μέρη που αποτελούν ιδανική επιλογή για κάθε τουρίστα! Σύμφωνα με τον OECD (Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης), είχε έναν απίστευτο αριθμό 33,1 εκατομμυρίων τουριστών που αφήχθησαν στη χώρα το 2018. Η χώρα τώρα προσπαθεί να αυξήσει αυτόν τον αριθμό. Στόχος είναι ολοένα και περισσότεροι τουρίστες να επισκέπτονται τις πόλεις, τους αρχαιολογικούς χώρους, και γενικότερα τα αμέτρητα τουριστικά αξιοθέατα της Ελλάδας.

Ένας καλός τρόπος για την προώθηση του τουρισμού είναι η εγκατάσταση  δωρεάν WiFi σημείων πρόσβασης στο ίντερνετ σε μουσεία και ιστορικούς / αρχαιολογικούς χώρους. Πολλοί τουρίστες παραπονιούνται ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση στο ίντερνετ όταν επισκέπτονται τέτοια ιστορικά τουριστικά αξιοθέατα. Αυτός είναι και ένας σημαντικός λόγος που προτιμούν να επισκέπτονται πιο μοντέρνα τουριστικά αξιοθέατα. Με την εγκατάσταση free wifi hotspots (δωρεάν σημείων πρόσβασης Wi-Fi) σε αυτά τα μέρη, ενδέχεται να αυξηθεί ο αριθμός των τουριστών που θα τα επισκεφθεί, επειδή: Στους τουρίστες αρέσει να δημοσιεύουν στα social media- μεγαλύτερη προώθηση

Οι πλατφόρμες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωστές ως social media, είναι καίριας σημασίας εργαλεία για τουριστικές πλατφόρμες και άλλες βιομηχανίες, όσον αφορά το branding και την αυξανόμενη προσέγγιση σε υφιστάμενους και δυνητικά νέους πελάτες. Ο ιστότοπος με τα online φρουτάκια και τα στοιχήματα, NetBet, είναι ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα. Αυτή η ψυχαγωγική πλατφόρμα έχει καταφέρει να αυξήσει τους ακολούθους της στα 39.000 άτομα μέσω ενδυνάμωσης της προσέγγισης και του branding. Εάν κάτι γίνεται τάση, πολλοί είναι αυτοί που επιθυμούν διακαώς να είναι μέρος του και αυτό ακριβώς είναι που μπορεί να καταφέρει το ίντερνετ. Δηλαδή, να δημιουργήσει τάσεις που μπορούν να αποκτήσουν πολλούς, πάρα πολλούς ακολούθους.

Επίσης, οι τουρίστες θα μπορούν γρήγορα και εύκολα να ανεβάζουν δημοσιεύσεις, φωτογραφίες, και βίντεο σε διάφορες social media πλατφόρμες, όπως πχ. Instagram και Snapchat stories, Facebook, Twitter, κτλ. Αυτό μπορεί να “απογειώσει” τη δημοφιλία σε τουριστικούς προορισμούς ή τουριστικά αξιοθέατα, ειδικά εάν γίνουν τάση στα social media. Οι social media ακόλουθοι των επισκεπτών, που ενημέρωνουν τους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανεβάζοντας συναρπαστικό περιεχόμενο από τα μέρη που επισκέπτονται, θα ενημερώνονται άμεσα και διαδραστικά γι’ αυτά αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να τα επισκεφθούν κι εκείνοι με τη σειρά τους. Άλλωστε, η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα. Η ελληνική κυβέρνηση επενδύει στα digital social media για την τουριστική προώθηση και την ενδυνάμωση στο τουριστικό branding της Ελλάδας.

Θα παρέχονται ενδιαφέρουσες πληροφορίες στους τουρίστες

Οι τουρίστες γνωρίζουν ελάχιστα έως καθόλου για τα μέρη που πρόκειται να επισκεφθούν και σίγουρα δεν είναι εξοικειωμένοι ούτε με τα διαθέσιμα δρομολόγια, αλλά ούτε και με την τοπική κουλτούρα. Με την εγκατάσταση δωρεάν wifi hotspots σε μουσεία, οι ελληνικές αρμόδιες τουριστικές και αρχαιολογικές υπηρεσίες και οργανισμοί θα μπορούν να παρέχουν στους τουρίστες πολλές χρήσιμες και πρακτικές πληροφορίες (πχ. χάρτες, κατευθυντήριες γραμμές, κτλ) στη σελίδα σύνδεσης στο δωρεάν wifi.

Δεν έχουν όλοι smartphone

Αρκετοί είναι αυτοί που δεν έχουν smartphone και προτιμούν να χρησιμοποιούν tablet ή iPod που ενδέχεται να μην υποστηρίζουν επιλογές για μεταφορά δεδομένων κινητής. Μάλιστα, υπάρχουν και αρκετοί ενήλικες που αν και έχουν smartphone δε μπορούν πάντα να αποκτήσουν πρόσβαση στο ίντερνετ, καθώς ενδέχεται να χρησιμοποιούν φρεσκοαγορασμένες sim κάρτες χωρίς επιλογή μεταφοράς δεδομένων κινητής σε άλλες χώρες. Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να μην έχεις ίντερνετ στις μέρες μας. Φαντάσου να χρειάζεται να περιμένεις έως ότου γυρίσεις στο ξενοδοχείο για να έχεις και πάλι πρόσβαση στο ίντερνετ. Μοιάζει εκνευριστικό, σωστά;

Θα παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες στους τουρίστες

Όταν οι τουρίστες συνδέονται από τα smartphones τους χρησιμοποιώντας τα emails και/ή τα social media προφίλ τους για να αποκτήσουν δωρεάν πρόσβαη στο ίντερνετ, τα δεδομένα που σχετίζονται με αυτά τα άτομα, αποθηκεύονται. Χρήσιμα δεδομένα μπορούν να συλλεχθούν και να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους Έλληνες για την καλύτερη ανάλυση των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα. Ποια είναι η κύρια ηλικιακή ομάδα, ποιο είναι το κύριο φύλο, ποιες είναι οι προτιμήσεις, των τουριστών που έρχονται στην Ελλάδα; Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να είναι εξαιρετικά κατατοπιστικές και χρήσιμες στη διαμόρφωση στοχευμένων τουριστικών στρατηγικών, διαφημιστικών καμπανιών και περισσότερων ψυχαγωγικών δρώμενων που θα ανταποκρίνονται καλύτερα σε αυτούς τους τουρίστες.

Εν Κατακλείδι!

Η δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ σε μουσεία και ιστορικούς και αρχαιολογικούς χώρους μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη. Όχι μόνο μπορεί να προσφέρει συνολικά μια καλύτερη εμπειρία στους χρήστες, αλλά γενικότερα η τεχνολογική ενσωμάτωση μπορεί να οδηγήσει σε πολύ μεγαλύτερα πράγματα. Επομένως, η Ελλάδα θα πρέπει σίγουρα να επενδύσει σε αυτό, καθώς θα αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητες για “εκτόξευση” στους αριθμούς τουριστών που θα επισκέπτονται τη χώρα

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr