Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Μαίρη Δαργινίδου: Το Εσπερινό ΕΠΑΛ είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σχολείο
Ένα εικαστικό δημιούργημα των μαθητών του Εσπερινού ΕΠΑΛ έλαβε ως δώρο ο υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δημήτριος Μπαξεβανάκης στο τέλος της σύσκεψης που είχε με στελέχη της εκπαίδευσης στην Κομοτηνή το απόγευμα της Τετάρτης 10 Μαΐου. Το παρέδωσε η διευθύντρια του σχολείου Μαίρη Δαργινίδου, που μετείχε στη σύσκεψη, μαζί με τους προβληματισμούς της για το μέλλον των μαθητών, αλλά και τις ιδιαιτερότητες λειτουργίας αυτού το σχολείου.
Γονείς και εργαζόμενοι κάθονται στα θρανία αυτού του σχολείου, με την κα Δαργινίδου να μιλάει για "ένα πολύ ιδιαίτερο σχολείο".
Όπως εξηγεί "έρχονται εργαζόμενοι, οικογενειάρχες που δεν έχουν πολύ χρόνο να αφιερώσουν για διάβασμα" και προσθέτει ότι "οι μαθητές αυτοί στα χρόνια της νιότης τους είχαν αναγκαστεί να σταματήσουν το σχολείο για οικονομικούς ή οικογενειακούς λόγους.
Όπως και κάποιοι άλλοι μαθητές με παραβατικές συμπεριφορές, που επίσης αναζητούν μια δεύτερη ευκαιρία στην γνώση. Ενσωματώθηκαν, όμως, πάρα πολύ καλά όλοι μαζί και είχαν πολλές επιτυχίες. Όπως συνέβη πέρσι, όταν η επιτυχία για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια ήταν 100%", μας λέει η διευθύντρια του Εσπερινού ΕΠΑΛ.
Φέτος, όμως, με τις αλλαγές που έγιναν στην επαγγελματική εκπαίδευση οι απόφοιτοι δεν έχουν το δικαίωμα να πάνε στις Σχολές που επιθυμούν, αλλά θα πρέπει να επιλέξουν Σχολή ανάλογη της ειδικότητας τους. Το πρόβλημα που δημιουργεί αυτό στους μαθητές, μας εξήγησε η κα Δαργινίδου "στον τόπο μας δεν υπάρχουν Σχολές σχετικές με τις ειδικότητες που παρακολούθησαν, ούτε Πολυτεχνεία, ούτε Τμήμα Πληροφορικής, ούτε Δομικών Έργων, ούτε ΤΕΙ. Αυτό σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι για να σπουδάσουν θα πρέπει να πάνε σε άλλες πόλεις πράγμα που είναι αδύνατο για αυτούς. Δεν μπορούν να αφήσουν την οικογένεια, την εργασία τους και να πάνε αλλού".
Γι' αυτό η διευθύντρια του Εσπερινού ΕΠΑΛ ζήτησε από τον υφυπουργό να δει το αίτημά τους να μπορούν να φοιτήσουν και σε Σχολές που υπάρχουν στον τόπο τους, χωρίς να είναι σχετικές με την ειδικότητά τους, όπως: Κοινωνικής Διοίκησης, Παρευξεινίων ΔΟΣΑ, κ.α. "Σχολές οι οποίες απαιτούν απλά διάβασμα και θα ήταν εύκολο γι' αυτούς να τις παρακολουθήσουν", σημειώνει η κα Δαργινίδου. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί και μια παρατήρηση ενδεικτική της πληθυσμιακής σύνθεσης του τόπου σύμφωνα με την οποία οι μουσουλμάνοι μαθητές απέφευγαν τις Πολυτεχνικές Σχολές λόγω της Φυσικής και των Μαθηματικών κι επέλεγαν τα Τμήματα: Κοινωνικής Διοίκησης και Παρευξείνιων Χωρών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News