Σαφή τα θέματα στην Πληροφορική | xronos.gr
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΤΟΥΛΑ ΣΑΡΡΗ»

Σαφή τα θέματα στην Πληροφορική

12/06/19 - 17:03

Κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης

Τον σχολιασμό των θεμάτων Πληροφορικής για τις πανελλαδικές εξετάσεις 2019 κάνει στον «Χ» ο Χρύσανθος-Χρήστος Νικολαΐδης, καθηγητής πληροφορικής στο φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης «Τούλα Σαρρή».

Ο σχολιασμός των θεμάτων

Τα θέματα είχαν σαφείς εκφωνήσεις και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης.

Ήταν ευκολότερα από άλλες χρονιές και ενδεχομένως να δούμε ένα μεγάλο αριθμό μαθητών να αριστεύει.

Το πιο απαιτητικό θέμα ήταν το  Θέμα Δ που ήθελε προσοχή στην εισαγωγή των στοιχείων του πίνακα.

ΘΕΜΑ Α

  • Α1. Αφορούσε ερωτήσεις θεωρίας ΣΩΣΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ, και μικρές εφαρμογές.
  • Α2. Αφορούσε ερώτηση ανάπτυξης με καλή γνώση θεωρίας.
  • Α3. Συνηθισμένο θέμα που αφορούσε την εκτέλεση ενός τμήματος αλγορίθμου και τις τιμές που θα εμφανιστούν από μια ομάδα δοθέντων τιμών.
  • Α4. Απαιτούσε ικανότητα σχεδιασμού ροής εκτέλεσης 2 δομών Επανάληψης
  • Α5. Αναμενόμενο θέμα εκτέλεσης αλγορίθμου με βήματα. Απαιτούσε καλή γνώση μετατροπής αλγορίθμου σε μορφή δομημένου προγραμματισμού.

ΘΕΜΑ Β

  • Β1. Αφορούσε συμπλήρωση κενών αλγορίθμου όπου οι εξεταζόμενοι έπρεπε να συμπληρώσουν κατάλληλα τα κενά ώστε να υλοποιείται το ζητούμενο ερώτημα.
  • Β2.Ηθελε καλή γνώση των υποπρογραμμάτων και προσεκτική ανάγνωση για να μην ξεφύγει κάτι από τους εξεταζόμενους.

ΘΕΜΑ Γ

Απαιτούσε προσεκτική ανάγνωση και κατανόηση των ζητουμένων. Ηταν μέτριας δυσκολίας και περιείχε δομή επανάληψης χωρίς ακριβή αριθμό επαναλήψεων. Είναι τεχνικές που διδάσκονται και δεν θα προβληματίσει τους υποψηφίους.

ΘΕΜΑ Δ

Απαιτούσε προσεκτική ανάγνωση και κατανόηση των ζητουμένων, για να μην ξεφύγει κάποια λεπτομέρεια. Ο βαθμός δυσκολίας του θέματος Δ ήταν μεγαλύτερος από το θέμα Γ. Ήταν θέμα με πίνακες και υποπρόγραμμα και ήθελε προσοχή στην εισαγωγή των στοιχείων στον πίνακα ΒΑΘ.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr