Ο Αριστοτέλης Ρήγας στην Πολιτιστική Κίνηση
Καυτηριάζουν και την σιδηροδρομική «εγκατάλειψη» της Θράκης
«Σταματήστε την ασυδοσία της επιδοτούμενης ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Αυτό ζητάει με αναλυτική επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Καραμανλή ο Σύλλογος Φίλων Σιδηρόδρομου. «Έχουμε έτος σιδηροδρόμου, όπως χαρακτήρισε το 2021 η ΕΕ, ή έτος αποσιδηροδρομοποίησης της χώρας μας;», διερωτάται ο Σύλλογος, ζητώντας «να επαναφερθούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ άμεσα όλα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια που είχαν ανασταλεί λόγω της καραντίνας και προβλέπονται στην σύμβαση των (επιδοτούμενων, με 50 εκατ. ευρώ ετησίως) ΥΓΟΣ». Ως προς την ιδιωτικοποίηση της εταιρίας και το τι έχει αυτή ως αποτέλεσμα σχετικά με τα επιβατικά δρομολόγια, ο Σύλλογος σημειώνει τα εξής: «Η Ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά παράβαση κάθε δεοντολογίας, εξακολουθεί, παρά την εδώ και ένα μήνα λήξη της καραντίνας και την επαναφορά στην κανονικότητα και το άνοιγμα του τουρισμού, να μην επαναφέρει ένα μεγάλο αριθμό από τα δρομολόγια που είχε αναστείλει την περίοδο της καραντίνας, στο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και τις τουριστικές γραμμές της και για τα οποία όμως επιδοτείται κανονικότατα με πενήντα εκατομμύρια ευρώ ετησίως, στο πλαίσιο της σύμβασης ΥΓΟΣ με το Κράτος, που εκπνέει φέτος».
Στο περιθώριο της αναλυτικής επιστολής γίνεται και ιδιαίτερη αναφορά στην Θράκη, με τον Σύλλογο να κατηγορεί το Υπουργείο για σιδηροδρομική της εγκατάλειψη. «Με ευθύνη και του ΟΣΕ που έχει εγκαταλείψει χωρίς σοβαρή συντήρηση (εδώ και χρόνια) την γραμμή προς Ανατολική Μακεδονία / Θράκη, έχει διακόψει τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης στην Δράμα, βάζοντας 2 λεωφορεία μετά την Δράμα, με συνολικό χρόνο διαδρομής, μεγαλύτερο από όσο χρειαζόταν το τραίνο στην ίδια διαδρομή το 1960 (8,5 ώρες, όταν μόλις πριν 12 χρόνια χρειάζονταν 4 ώρες και 45 λεπτά)», σημειώνεται.
Βρείτε τα τελευταία νέα της Κομοτηνής, της Ροδόπης και της Θράκης ευρύτερα
στο Google News του www.xronos.gr
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News