Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Μεγάλη μείωση τζίρου καταγράφουν οι επαγγελματίες οδηγοί της Κομοτηνής
Η εποχή του κορωνοϊού έχει φέρει μεγάλες «πληγές» στις τσέπες των επαγγελματιών σε πολλούς κλάδους όπως το λιανεμπόριο, η εστίαση κτλ. Ένας κλάδος που λειτουργεί κανονικά παρά τις συνθήκες της πανδημίας είναι αυτός των ταξί. Αλλά από ό,τι φαίνεται και σύμφωνα με τα όσα λένε οι εκπρόσωποι του χώρου της Κομοτηνής δουλεύουν μεν κανονικά, αλλά είναι… σαν να μην δουλεύουν.
Θ. Ζακώνης: «”Κουβαλάμε” κυρίως την τρίτη ηλικία, καθώς ο φοιτητόκοσμος πλέον δεν υπάρχει»
Επί του θέματος τοποθετήθηκε ο πρόεδρος του Ραδιοταξί Κομοτηνής Θανάσης Ζακώνης. «Στον κλάδο μας είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα ο τζίρος έχει πέσει πολύ και δύσκολα ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας. Δεν μας έχουν συμπεριλάβει σε κάποιον ΚΑΔ και ευελπιστούμε η Ομοσπονδία να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις, ώστε να πάρουμε και εμείς κάποια ενίσχυση», δήλωσε.
Αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί αυτήν την στιγμή στην Κομοτηνή εξαιτίας του δεύτερου lockdown, ο κος Ζακώνης επισήμανε ότι «”κουβαλάμε” κυρίως την Τρίτη ηλικία, καθώς ο φοιτητόκοσμος πλέον δεν υπάρχει».
Ανδρέας Κακαζάνης: «Δεν είμαστε σε αναστολή αλλά ο κόσμος δεν κινείται»
Ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί και αγοραίων ν. Ροδόπης Ανδρέας Κακαζάνης, μετέφερε την εικόνα που επικρατεί στα ταξί της πόλης αυτήν την στιγμή τώρα που ο κόσμος «έχει κλειστεί μέσα».
«Δεν είμαστε σε αναστολή όπως η εστίαση ή τα καταστήματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κινείται ο κόσμος ώστε να μπορέσουμε και εμείς να βγάλουμε κάποιο μεροκάματο. Είμαστε στην δουλειά αλλά μπορεί να κάνουμε ένα δρομολόγιο κάθε 3 ώρες», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του κ. Κακαζάνη.
Οι οικονομικές υποχρεώσεις όμως δεν παύουν να «τρέχουν» και οι οδηγοί ταξί της πόλης βλέπουν τον τζίρο τους ολοένα και να μειώνεται. «Ο τζίρος έχει πέσει μέχρι και 90% και δεν μπορούμε να βγάλουμε ούτε τα ημερήσια έξοδα μας. Προς το παρόν δεν μας έχουν βάλει σε κάποιον ΚΑΔ. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει κάποια βοήθεια και τα πράγματα είναι δύσκολα», τόνισε ο κος Κακαζάνης.
Η δουλειά στον ν. Ροδόπης ήταν «πεσμένη» έτσι και αλλιώς και ο κόσμος που θα χρησιμοποιήσει το ταξί θα το κάνει περισσότερο ως ανάγκη σύμφωνα με τον κ. Κακαζάνη, ο οποίος προσθέτει ότι «ήρθε και από τον Μάρτιο το πρώτο lockdown και μας έχει αποτελειώσει και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα απολύτως. Πλέον μπορούμε να πάρουμε ένα άτομο σύμφωνα με τις οδηγίες του κράτους και αυτό κάνει το πρόβλημα ακόμα πιο έντονο. Δηλαδή εάν είναι δύο άτομα θα πρέπει να πάρουν δύο ταξί». Καταλήγει στο ότι «οι οδηγοί ταξί της πόλης παίρνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, αλλά είναι επικίνδυνα», εφόσον το ταξί αποτελεί ένα μικρό και κλειστό χώρο.
Π. Νικολαΐδης: «Όλα τα πληρώνουμε κανονικά, αλλά δεν έχουμε κάποια ενίσχυση»
Ο Παύλος Νικολαΐδης οδηγός ταξί στην Κομοτηνή αποτυπώνει και αυτός με την σειρά του τους δύσκολους καιρούς που περνούν τα ταξί της πόλης. «Λίγο το καλοκαίρι δουλέψαμε και μετά από εκεί και πέρα τίποτα. Το ΤΕΒΕ όμως πρέπει να το πληρώσεις κανονικά, ασφάλεια για το αμάξι πρέπει να τα πληρώσεις κανονικά όπως και τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά τα λεφτά πώς θα βγουν όταν κάνεις το πολύ 7 κούρσες την ημέρα; Και ενίσχυση καμία», τόνισε στον «Χ» ο κος Νικολαΐδης.
Εάν περάσει κανείς μια βόλτα από τις πιάτσες ταξί της πόλης θα παρατηρήσει ότι πλέον είναι πολύ λίγα τα ταξί που βρίσκονται εκεί και ιδιαίτερα κατά τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες. «Δουλεύουμε κανονικά όλοι. Όμως αυτοί που είναι από τα χωριά δεν τους συμφέρει να έρθουν από τα χωριά για να δουλέψουν, γιατί οι περισσότεροι οδηγοί είναι από τα χωριά. Βρίσκομαι εδώ από το πρωί και έχω κάνει μια κούρσα σε 6-7 ώρες», κατέληξε ο κος Νικολαΐδης.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News