Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών όλο τον χρόνο από Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία
Ανανεώνει πλήρως το φωτογραφικό και βιντεογραφικό του υλικό, με σύγχρονη δυναμική προσέγγιση και στόχο την προσέλκυση επισκεπτών όλο τον χρόνο από Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία, ο Δήμος Κομοτηνής. Το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη και αποφασίστηκε κατόπιν σχετικής μελέτης που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής κι είχε πέντε σαφείς στόχους:
- Σταθερή ροή τουριστών: Δημιουργία σταθερής ροής τουριστών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, δηλαδή όχι μόνο στο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα». Στόχος είναι το «άπλωμα» της τουριστικής περιόδου, δεδομένων και των λίγων κλινών της περιοχής.
- Αύξηση ημερών παραμονής: Αύξηση των ημερών παραμονής των επισκεπτών, με την ενσωμάτωση εκδηλώσεων στα τουριστικά προϊόντα. Οι εκδηλώσεις αποτελούν ευθεία σύνδεση με την επισκεψιμότητα.
- Στόχευση: Στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές τουριστών (Ελλάδας κι εξωτερικού) όπως σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες ή κατηγορίες επισκεπτών.
- Διασυνοριακότητα: Αύξηση επισκεπτών από περιοχές της ευρύτερης ζώνης, δηλαδή αξιοποίηση στο μάξιμουμ της γεωγραφικής θέσης, με προσέλκυση επισκεπτών από γειτονικές πόλεις και χώρες.
- Εμπειρία επισκέπτη: Η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη κι η δημιουργία μίας πιο συνεκτικής τουριστικής εμπειρίας. Πολύ απλά, στόχος είναι οι επισκέπτες να περνούν όσο το δυνατό καλύτερα και να γίνονται πολλαπλασιαστές του μηνύματος πως η Κομοτηνή έχει να προσφέρει στον επισκέπτη.
Π. Ζωγράφου: «Κάθε φωτογραφία και βίντεο να έχει κάτι… να σου πει»
«Από τη στιγμή που έχουμε την τουριστική μελέτη, κάνουμε στρατηγικά βήματα», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Πέτρος Ζωγράφου. Προς αυτή την κατεύθυνση «δημιουργούμε εξ αρχής καινούργιο υλικό. Είναι κάτι πολύ σημαντικό και θα δώσει αποτελέσματα».
Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που συλλέγουν κι επεξεργάζονται αυτό το διάστημα ειδικοί με τους οποίους συνεργάζεται η δημοτική αρχή, έχουν ως στόχο την ανάδειξη της πόλης, της ζωής στην Κομοτηνή, της διασκέδασης, των ακτών, της φύσης συνολικά, του πολιτισμού, της φοιτητικής-μαθητικής ζωής, της γαστρονομίας, του αθλητισμού και της προσβασιμότητας, μεταξύ άλλων. «Δημιουργούμε στοχευμένο υλικό ανάλογα με την εποχή, ώστε κάθε φωτογραφία και βίντεο να έχει κάτι… να σου πει», πρόσθεσε κι εξήγησε πως «το υλικό δημιουργείται μέσα σε όλο τον χρόνο» για είναι σωστή η φωτογράφηση και βιντεογράφηση. Το υλικό, όταν ολοκληρώνεται, ελέγχεται από την εταιρία που εκπόνησε την τουριστική μελέτη, προς έγκριση και σωστή ανάδειξη.
Εκτός από το οπτικοακουστικό υλικό, η δημοτική αρχή στοχεύει να προσελκύσει επισκέπτες μέσα από εκδρομές εξοικείωσης-γνωριμίας με την περιοχή, με αρχή αυτή την Άνοιξη. «Διοργανώνουμε ταξίδια εξοικείωσης και φιλοξενίας, με επαγγελματίες του τουρισμού. Δύο τέτοια ταξίδια έχουμε προγραμματίσει την Άνοιξη, ένα από την εγχώρια τουριστική αγορά κι ένα από τις αγορές στόχους Βουλγαρία και Ρουμανία», δήλωσε ο κος Ζωγράφου, προσθέτοντας –τέλος- πως αναμένεται και διαδικτυακή τουριστική καμπάνια του Δήμου στην αγορά της Βουλγαρίας.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News