Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
«Εφαρμόζουμε επιθετική πολιτική» λέει ο δήμαρχος Γιάννης Γκαράνης
Μία ροζ καρδιά τοποθετημένη εις τρόπον ώστε να αντικαθιστά τους πλάγιους βραχίονες του γράμματος «Κ» ο Δήμος Κομοτηνής έβγαλε στον αέρα του διαδικτύου την νέα του τουριστική καμπάνια. Κεντρικό σύνθημα, αλλά και hashtag της καμπάνιας θα είναι η φράση #visitkomotini και ο διαδικτυακός τόπος φιλοξενίας της το www.visitkomotini.com.
Απώτερος στόχος του Δήμου Κομοτηνής και της αντιδημαρχίας Τουρισμού είναι να έρθουν στην περιοχή Έλληνες και ξένοι τουρίστες και να γνωρίσουν «έναν ιδιαίτερο τόπο με ξεχωριστή ομορφιά», όπως παρατήρησε ο δήμαρχος Γιάννης Γκαράνης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου ιστοτόπου.
Τι βλέπει κανείς στο www.visitkomotini.com
Ο ιστότοπος που λειτουργεί είτε αυτόνομα, είτε με σύνδεσμο ανακατεύθυνσης από τον ιστότοπο του Δήμου Κομοτηνής είναι δίγλωσσος: σε ελληνικά και αγγλικά και μάλιστα με προεπιλογή την αγγλική γλώσσα. Αυτό λειτουργεί προς επίρρωση των λεγομένων του κου Γκαράνη ο οποίος είπε μεταξύ άλλων ότι το target group είναι το κοινό των γειτονικών χωρών της Βαλκανικής και μάλιστα παρά το γεγονός ότι η Νυμφαία είναι κλειστή σχετικά με τις τουριστικές διελεύσεις.
Αντιθέτως η τουριστική «προετοιμασία» της περιοχής λειτουργεί ως επιχείρημα για το πάγιο -πλέον- τοπικό αίτημα επαναλειτουργίας της Νυμφαίας άμεσα «στα πρότυπα και με τα υγειονομικά πρωτόκολλα του Προμαχώνα», όπως σχολίασε ο δήμαρχος υπογραμμίζοντας επίσης ότι «η πανδημία και οι συνέπειες της κάνουν ακόμη περισσότερο επιτακτική μία επιθετική πολιτική στην τουριστική προβολή της περιοχής».
Σε ό,τι έχει να κάνει με το πρότζεκτ αυτό καθαυτό, «ο στόχος του είναι η διάδραση», επεσήμανε ο αντιδήμαρχος τουρισμού Κίμωνας Λεχούδης, ενώ λίγο νωρίτερα ο δήμαρχος είχε πει ότι «το πρότζεκτ αυτό είναι και η έμπρακτη στήριξη στους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες του τουρισμού στο δήμο μας».
Στον ιστότοπο ο επισκέπτης μπορεί να βρει χρήσιμες πληροφορίες για τα αξιοθέατα της Κομοτηνής, τα σημεία όπου μπορεί να κάνει δραστηριότητες ή να ψυχαγωγηθεί, να δει φωτογραφίες από διάφορα σημεία όλου του δήμου και να πάρει πληροφορίες που χρειάζεται μέσα από μία απλή στη χρήση, φόρμα.
Το δυνατό του σημείο όμως είναι η κατηγορία «journal» και σε αυτήν «οι επισκέπτες μπορούν να μοιράζονται τις εμπειρίες τους από την επίσκεψη στην Κομοτηνή, αλλά και οι Κομοτηναίοι να μοιράζονται τη γνώση τους» είπε ο κος Λεχούδης και προέτρεψε όλους να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία. «Οι επαγγελματίες μπορούν να προβάλλουν δράσεις - ένας εστιάτορας μπορεί να ανεβάσει μία ιδιαίτερη συνταγή, ένας ξενοδόχος μία ιδιαίτερη εκδήλωση που γίνεται στο χώρο του» συμπλήρωσε ο κος Λεχούδης.
Φυσικά, όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας θα διανέμεται και στα social media στους λογαριασμούς visitkomotini στο Facebook και στο Instagram.
25.000 ευρώ η έως τώρα δαπάνη
Το πρότζεκτ #visitkomotini κοστίζει έως τώρα 25.000 ευρώ - χρήματα που έχουν δαπανηθεί από το ταμείο του Δήμου Κομοτηνής, ενώ υπάρχουν και ποσά που προέρχονται από ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις (σ.σ. το ποσό αφορά τη συνολική καμπάνια τουριστικής προβολής του δήμου).
«Τα βίντεο, οι φωτογραφίες, όλα έχουν γίνει από ντόπιους επαγγελματίες, γιατί εμείς θέλουμε να ενισχύσουμε τον τόπο μας» σημείωσε εμφατικά ο Γιάννης Γκαράνης αναφορικά με το περιεχόμενο του ιστοτόπου, το οποίο είναι δυναμικό και θα εμπλουτίζεται συνεχώς με επαγγελματικές -και όχι μόνο- φωτογραφίες και βίντεο. Ειδικά την Άνοιξη θα γίνει ακόμη μία μεγάλη καταγραφική εξόρμηση στο δήμο Κομοτηνής «γιατί θέλουμε να αποτυπώσουμε το δήμο μας σε όλες τις εποχές» είπε ο κος Γκαράνης.
Μεγάλη έμφαση δίνεται φυσικά και στην προσβασιμότητα του δήμου Κομοτηνής από ΑμεΑ καθώς «πάνω σε αυτόν τον τομέα έχουμε κάνει πολλή δουλειά», όπως ειπώθηκε. Ο στόχος άλλωστε είναι να μπορούν όλοι να κάνουν τις διακοπές τους στο δήμο Κομοτηνής αρκεί να τον ανακαλύψουν και να θελήσουν να γνωρίσουν τις ομορφιές του.
Η τουριστική πολιτική του δήμου Κομοτηνής πάντως, δομείται πάνω σε τέσσερις άξονες, είπε ο δήμαρχος:
Καθημερινότητα (καθαρισμός παραλιών, διατήρηση της ασφάλειας κα)
Έργα υποδομής (όπως η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου)
Στοχευμένες δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
Συνέργειες και συμμαχίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον τουριστικό σχεδιασμό της Περιφέρειας ΑΜΘ, ο κος Γκαράνης ερωτηθείς σχετικά είπε ότι «είμαστε σε συνεργασία με την περιφέρεια που κι αυτή σχεδιάζει κάποιες δράσεις, αλλά μένει να δούμε τα αποτελέσματα».
Εν κατακλείδι, τόσο ο δήμαρχος όσο και ο αντιδήμαρχος τουρισμού δήλωσαν διαθέσιμοι σε παρατηρήσεις προκειμένου το διαδραστικό ιντερνετικό εργαλείο τουριστικής προβολής να βελτιωθεί κατά το δυνατό και να αποφέρει τα μέγιστα στο δήμο Κομοτηνής.
Η παρουσίαση του νέου εργαλείου έγινε στο Πολυλειτουργικό και κατά τη διάρκεια της παρουσιάστηκαν και δύο βίντεο (το ένα είναι η συντετμημένη έκδοση του άλλου) που αποτελούν επίσης στοιχεία της συνολικής καμπάνιας.
Βίντεο:
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News