Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Χάρη στη λειτουργία δεύτερης τακτικής αίθουσας χειρουργείου
Ευεργετική είναι η λειτουργία και δεύτερης τακτικής αίθουσας χειρουργείου στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής, από τις αρχές του 2018. Το δεύτερο χειρουργείο, σε συνδυασμό με τους υπάρχοντες ιατρούς που μπορούν να καλύψουν δύο χειρουργικές μονάδες σε πλήρεις ρυθμούς, έχουν ως αποτέλεσμα ο χρόνος αναμονής - που για πολλούς αποτελούσε "αγκάθι" στην επιλογή του νοσοκομείου - για τις επεμβάσεις, να έχει πέσει στο μισό.
Το μόνο σίγουρο είναι πως μήνα με τον μήνα, οι θετικές εξελίξεις συνεχίζονται στο νοσοκομείο της περιοχής και σιγά-σιγά το ισοζύγιο μεταξύ θετικών και αρνητικών σχολίων από κατοίκους της περιοχής, γέρνει προς τα θετικά.
ΣΤΟ ΗΜΙΣΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ
Όπως μας βεβαιώνει ο διοικητής του Σισμανογλείου Κομοτηνής Γιώργος Φιλιππίδης "με τη λειτουργία της δεύτερης χειρουργικής κλινικής η αναμονή, βάσει στοιχείων, έχει πέσει στο ήμισυ". Ο ίδιος δίνει κι ένα σχετικό παράδειγμα: "Στα γενικά χειρουργεία όπου υπήρχε μία αναμονή τεσσάρων μηνών, τώρα αυτό το χρονικό διάστημα έχει πέσει στους ενάμιση και δύο μήνες, οπότε το δεύτερο χειρουργείο μας έχει βοηθήσει. Το θέμα ήταν η αίθουσα, γιατί χειρούργους αυτή τη στιγμή έχουμε, για να αναλαμβάνουν περιστατικά".
Αναφοράς χρήζει και το ότι πλέον, περιστατικά που έχουν γρήγορη εξέλιξη και η καθυστέρηση επηρεάζει το αποτέλεσμα, δεν χειρουργούνται μετά το πέρας δύο εβδομάδων, ενώ υπάρχουν κλιμακούμενες προθεσμίες - όλες μειωμένες χρονικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια - ανάλογα με την βαρύτητα της πάθησης.
ΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ
Επίσης, όπως είναι γνωστό και μας το βεβαιώνει ο κος Φιλιππίδης "υπάρχει πλέον λίστα χειρουργείων, η οποία είναι αναρτημένη στο ίντερνετ, στην οποία ο καθένας μπορεί να δει την σειρά του και πότε θα χειρουργηθεί".
Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να εισέρχεστε στον ιστότοπο του νοσοκομείου: komotini-hospital.gr, όπου στην κατηγορία 'χρήσιμα' υπάρχει η υποκατηγορία 'λίστα χειρουργείων'. Η εν λόγω διαδικτυακή παρακολούθηση δεν πρόκειται για κάποια πρωτοπορία του Σισμανογλείου, καθώς αυτό ισχύει πλέον σε όλα τα νοσοκομεία, αλλά είναι πολύ σημαντικό πρώτον που υπάρχει και δεύτερον που τηρείται από τους ανθρώπους του νοσοκομείου, ανεξαρτήτως ασθενούς.
Αξίζει να αναφερθεί, πως ένα ακόμη εχέγγυο διαφάνειας είναι το ότι δίνεται η δυνατότητα υποβολής καταγγελίας.
"Οι ασθενείς που θεωρούν ότι παραβιάζεται η σειρά προτεραιότητας μπορούν να υποβάλλουν καταγγελία στο Γραφείο Υποστήριξης Πολίτη του νοσοκομείου. (Τηλ. Επικοινωνίας 25313 51425)", αναφέρεται σχετικά στον ιστότοπο του Σισμανογλείου.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News