Ποιός ευθύνεται για τα τροχαία στη Θάσου - Κουρτίδη; | xronos.gr
ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ

Ποιός ευθύνεται για τα τροχαία στη Θάσου - Κουρτίδη;

27/05/21 - 9:00

Η απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου που έμεινε στα χαρτιά και η απροσεξία των οδηγών

Τι κι αν το Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής εδώ και τρία χρόνια έχει πάρει απόφαση τοποθέτησης φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση Θάσου - Κουρτίδη, αυτά δεν τοποθετήθηκαν πότε, ενώ πλέον ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων επιχειρηματολογεί… κατά της τοποθέτησής τους.

Το θέμα ανακινείται μετά από ένα ακόμη τροχαίο ατύχημα, το οποίο κατέγραψε ο φακός του «Χ» το απόγευμα της Τρίτης 26/05 στο σημείο, ευτυχώς μόνο με υλικές ζημιές. Η μη επαρκείς παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας, η λάθος θέση των κάδων, τα παράνομα παρκαρισμένα στις στροφές αλλά κι η απροσεξία-ασυνειδησία των οδηγών που αναπτύσσουν ιλιγγιώδεις ταχύτητες, φαίνεται πως είναι οι βασικοί λόγοι πίσω από τα τροχαία ατυχήματα.

Με δεδομένο και το ότι στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν πέντε σχολικές μονάδες (5ο Νηπιαγωγείο, 5ο Δημοτικό, 2ο Γυμνάσιο, 2ο Δημοτικό, 2ο  Νηπιαγωγείο) και το αίτημα γονέων μαθητών που φοιτούν σε αυτά για ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, πριν από τρία χρόνια το Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής αποφάσιζε την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση. Η απόφαση, όμως, έμεινε στα χαρτιά –καθώς «κόλλησε» στην έγκριση της Αποκεντρωμένη Διοίκησης- κι η αγωνία κατοίκων και γονέων μαθητών, που έχουν απηυδήσει, παραμένει.

Τα φανάρια μπορεί να μην τοποθετήθηκαν ποτέ, ωστόσο αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τη μη ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, με άλλους τρόπους, που προτείνουν οι ίδιοι οι κάτοικοι, όπως σαμαράκια, ακόμη μεγαλύτερες πινακίδες, μετακίνηση των κάδων από τη στροφή, κλήσεις σε όσους παρκάρουν παράνομα, αλλά και μία καμπάνια ενημέρωσης για την οδική ασφάλεια στην πόλη.

Τώρα… όχι στα φανάρια
Πλέον, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημήτρης Καρασταύρου, αποδέχεται μεν την ύπαρξη του προβλήματος, ωστόσο δεν προκρίνει ως βέλτιστη λύση την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στο σημείο. «Είναι μία περιμετρική οδός της πόλης με όχι ιδιαίτερη κίνηση σαν αυτές που υπάρχουν στο κέντρο. Έχει ορατότητα δεξιά και αριστερά. Εγώ θεωρώ πως λόγω των φαρδιών δρόμων υπάρχει μία τάση να αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα, να μην είναι τόσο προσεκτικοί οι οδηγοί», δήλωσε στο ράδιο Χρόνος 87.5fm, ενώ θύμισε πως τα τελευταία χρόνια «έγιναν προσπάθειες σε αυτό τον δρόμο, ακριβώς γιατί υπήρχαν πολλά ατυχήματα, περισσότερα από άλλες διασταυρώσεις», όπως η τοποθέτηση μεγάλων ταμπελών STOP και η χάραξη του STOP στην άσφαλτο.

Αυτές οι λύσεις, όμως, όπως αποδεικνύουν τα συνεχή τροχαία ατυχήματα, κρίθηκαν ανεπαρκείς. «Προσωπική μου άποψη είναι πως τέτοιου είδους διασταυρώσεις στην πόλη, με περισσότερη κίνηση, υπάρχουν πάρα πολλές στην πόλη μας και, αν βάλουμε εκεί, τότε θα πρέπει να γεμίσουμε φανάρια όλη την πόλη. Πρέπει όμως να το δούμε, γιατί ο αυξανόμενος αριθμός ατυχημάτων κάτι σημαίνει. Δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει απαρατήρητο. Θα το συζητήσουμε με την αντίστοιχη επιτροπή», είπε ο αντιδήμαρχος.

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr